Online Almak / Online Satmak

Bir zamanlar sadece ebay'ı bilirdik. "Made in Turkey" olmadığından ve satış prosedürleri sebebiyle kendileriyle çok aktif bir ilişkimiz olamamıştı.

Şimdi ise neredeyse her yeni güne yeni bir "Private Shopping" sitesi ile merhaba der olduk.
Cinsiyetimiz gereği alışverişe olan düşkünlüğümüzü teşvik eden bir sistem bu. Sen çarşı-pazar gezme, hiç yorulma,  biz sen ne istersen kapına kadar getiririz diyen bir alaaddinin sihirli lambasındaki cin misali...Yanılıyor muyum?

Online bu sisteme güvenmeyen arkadaşlarda var çevremizde. Benim sıkça tercih ettiğim bir seçenek olarak kesinlikle öneriyorum ve hiçbir zaman bir problemle karşılaşmadığımı da açıkça ifade etmek isterim.

Öyle ise Zehra Ne Söyler* :)

Gittigidiyor TIK TIK, benim ilk tecrübem. Japonstyle kıyafetlere olan beğenim
ve ilgim sonucunda keşfetmiştim. Hiç Japonstyle satın almadım, bilen arkadaşlar olabilir belki, bedenler xxxs :) Ben birkaç çanta alışverişi sonrasında satış yapmaya giriştim. Bütün eskimeyen ama benim için eski:) olan kıyafetlerimi toparladım. Yıkadım, ütüledim, fotoğrafladım, beden ve markalarını yazdım ve satışa sundum. Kazancım çok tatminkar değildi ama bunu yaparken çok keyif aldım. Paketleri gönderirken el yazısı notlar ve minik hediyeler ile süsledim. Alıcılardan çok hoş yorumlar aldım:) Gittigidiyor'a arada bakarım ama şu an çok aktif kullanmıyorum. 

Şu an en çok tercih ettiğim siteler ise trendyol tık tık,limango tık tık,markafoni tık tık. Ömrümde duymadığım markalarda harika ürünler yakaladığım oldu. Genelde tunik aldım sanırım. Geri kalan tüm alışverişim de evlilik hazırlıklarıma yönelik oldu. Hepsi gayet hoş, bazıları mükemmel parçalar. Belki çok gezerek ve yorularak bulabileceğim ürünleri oturduğum yerden uygun fiyatlara toparladım.

Sizler için hepsini fotoğraflamak ve paylaşmak isterdim ama malesef çeyizlerim sevgilimin evinde duruyor, ben apartta kaldığım ve evim de Bursa'da olduğundan. Fakat kıyafetler için ilerleyen postlarda kombinler paylaşabilirim:))

Sever miyiz online alış/veriş? Var mıdır bana bu konuda önerilerileriniz*) 



Yorumlar

dedi ki…
online alışveriş ile ben de ilk kez gittigidiyor ile tanışmıştım :) adidastan kurbağalı bir ayakkabı almıştım ta Şangaydan gelmişti teknoloji ne müthiş demiştim :) Sonra da limango ve markafoni ile tanıştım özelliklede son iki haftadır yoğun olarak kullanıyorum :) Mesela çeyizime havlu aldım ben de mormenekşeden :))) Biraz fazla alışverişe sürüklüyor insanı ama gerçekten güzel indirimlerle ihtiyacımız olan şeyleri almamızda önemli bir faktör :)
Zehra Ne Söyler* dedi ki…
Alışverişe bolca teşvik eden bir sistem olduğu doğru ama sizin de dediğiniz gibi indirimler bunu bertaraf edecek kadar cazip...Genelde çeyiz hazırlama, yeni ev ihtiyaçlarını toparlama işleri; çevremden gördüğüm kadarıyla günlerce mağaza/çarşı/pazar gezerek gelin adayında ve yakınlarında hal bırakmayacak kadar yorucu olurken içinde bulunduğumuz bu hızlı gelişen sürecin avantajlarından faydalanıp, şükretmek çok keyifli:) Hep beraber tadını çıkaralım
dedi ki…
Tabi bizim nezdimizde bu böyle ama malesef ki insanlar inanılmaz israf niteliğinde alışveriş yapıyorlar sırf marka indirimde diye bir sürü alışveriş yapanlar var bazen buna bu kadar parayı kim veriyor bile diyorum ama ne yalan söyleyim çalışıyo olsam ben de alırdım geçen gün kowalski marka bir çantaya içim gitti ama imkanları zorlamamak lazım :) bir de Afrika var meselea önümüzde değil mi ramazan bitti ve unuttuk keşke böyle olmasa israf etmesek infak etsek...
Zehra Ne Söyler* dedi ki…
çok haklısın. Tabii ki ihtiyaçtan ötesini almak artık hepimize çok normal gelmeye başladı. Somali meslesi zaten çok ayrı...çok acı... Keşke unutmasak ve hayatımıza katarak yaşamımıza yeni yaptırımlar getirip irademizi sınırlayabilsek..Rabbim hepimizi nefislerimizden korusun