Kış Alışverişi / Zehra'nın Çantasında Neler Var?

Herkese merhabalar :)
Farkındayım çok ara vererek postluyorum, bu konudaki tembelliğimi atmam gerektiğinin farkındayım. Bir de işe başlıyorum zaten bundan sonra ki zamanlarda bakalım bloggerda nasıl bir performansım olacak :/

Neyse bakalım bütün bunları bir kenara bırakıp yaşayarak görelim. Sizlere söz verdiğim Terkos postunu bir türlü hazırlayamadım çünkü kıyafetlerimi fotoğraflamaya üşeniyorum :D En kısa zamanda belki yarın olabilir hazırlayacağım gerçekten.

Evet şimdi Zehra'nın kış için seçtiği en güzel ürünleri yayınlama zamanı...

MANGO

STRADIVARIUS




ZARA (Ben buna bayıldım''')

ZARA
Görülen o ki bu kış çok üşüyenler yaşadı :) Bu pufidik montlar maxi eteklerle hoş kombinler oluşturup bizi de sıcacık tutacaklar. Hemen hemen bütün mağazaların kış koleksiyonunda bu montlardan görmeye başladık bile:)

FOREVER NEW

OXXO

ZARA

BATİK
Etek trendleri yazdan kalma maxiler olarak devam ediyor gibi görünüyor, kumaşlar penye ve daha kalın tarzda. Yalnız penyeden yapılmış hiçbişeyin dışarda giyilmesini çok fazla uygun bulmuyorum tesettüre. Tabii ki benim düşüncem! O yüzden ben tercihlerimi yine penye ürünler dışında yapacağım. Batik etek minimal tarzı ile bana çok cici geldi. Maxilerden sıkılınca iyi bir alternatif olur diyorum:) Sizce?


FOREVER NEW
Ben pançolardan pek hoşlanmam ama bunun tarzı sanki hem panço hem de hırka gibi. çok sevdim:)

OXXO

H&M
Bu iki cekette birbirine çok benziyor. Eteklerin üzerini özellikle bu geçiş mevsimlerinde çok iyi tamamlayacak.

H&M
Bu trenchcoat görünümlü hırka da çok tatlı. Özellikle iş hayatında kullanışlı olabilir.

YARGICI

YARGICI
Yargıcı, benim ne olursa olsun uğramadan geçemediğim mağazaların başında gelir. Hayranım oradaki herşeye...Bu iki şık hırka da beni benden aldı:))


H&M

ZARA

MANGO

MANGO

Tunikler soğuk havalarda da vazgeçilmez. Neon renkler hala trend...Ben bunları çok sevdim:)


ZARA


Bu beyaz uzun gömlek biz başörtülü kadınlar için bir kurtarıcı. Rahat, şık, hızlı kombinlenebilen, uyumlu ve en önemlisi tesettüre uygun. Her zaman her mağazada bulmak zor. Bazen boyu uzun ama kolları kısa bazende boyu çok uzun ama transparan olabiliyor. Bu yüzden de Zara kış sezonunda yer alan bu gömleği hemen edinmeli:))








Kolyelerin tümü benim vazgeçilmezim Yargıcı'dan. Zaten öyle şekerler ki hiç anlatmıyorum:))


YARGICI

H&M

OXXO

OXXO

Trendlerde animal print bu sezon çok önde olacağa benziyor. Yalnız ben giyim olarak değil de aksesuar olarak kullanmayı tercih edeceğim. Animal print kemer, portföy ve cüzdan hoş olacak:)
Bir de cici fiyonklarımız var tabii :)Fiyonk detayına ağırlıklı yer veren iki mağaza da Twist ve Yargıcı...



Apple ürünleri kullanan her arkadaş için Steve Jobs eminim çok önemlidir. Gerçekten teknoloji adına bir devrim gerçekleştirdi. Iphone yokken telefon mu kullanıyorduk diyorum hep. Bu kapakları biraz da Steve Jobs'u anmak için ekledim.
 İlk görseldeki Iphone kapağı yazın edindiğim minik sedefli taşlarla bezenmiş şık kapak. İkincisi ise yine aynı yerde beğendiğim ve edinmek istediğim swarovski  ağırlıklı kapak. Her ikisi de Forever New'den



Bu Mango çanta büyüklüğü ve bir o kadar derli toplu görüntüsüyle benim işe başladığımda işimi görecek birşey kesinlikle...


Çantaya atmalık şemsiyeler yine Mango'da...


BATİK

Bu babet-bot'a bayıldım!!! Zaten kış ayakkabı ve botlarında kürk detayı çok hoşuma gidiyor. Bunlar tam benlik. Hem renk hem duruş çok güzeller yaaa:)

YARGICI

Yine asaleti konuşturmuşlar resmen. Kış çok bastırmadan saten bantlı bu babetler çok işe yarayacak.


H&M

Binici çizmelerinden de çok hoşlanıyorum ama bunun farkı süet-deri birleşimi. Gerçekten kahve tonu da hoşuma gitti. Tek sezonluk bir çizme olduğuna emin olsam da! yine de bunları edinmek istiyorum.


Kapanışı herşeye rağmen Ugg'larla yapacağım :) Tüylü masum Ugg'lar...Vazgeçilmez. Kulaklarımı kapayıp giymeye devam edeceğim.

Ayağınızı sıcak tutun :)

Kış sezonu ürünlerinde neler dikkatinizi çekti bakalım? Susmayın yahu yemem sizi:))
Herkese kocaman sevgiler.


Not: Görseller markaların web sitelerinden alıntıdır.

Yorumlar

pastaguvercini dedi ki…
ıphone kapaklarına bayıldım,bencede telefonlar 2ye ayrılr: ıphone ve diğerleri..yargıcının hırkalarınada bayıldım,uğrayacağım mutlaka,güzel post olmuş cnm,sevgiler..
ikibocekbircicek dedi ki…
seçimlerin süper zehracım ... h&m ve yargıcı ürünleri çok hoş görünüyo bide anadolu yakasında biyerlere açılsada o çizmelerden bende alabilsem :((

buarada yeni mezun olduğuna göre ilk işin .. umarım değer katabileceğin mutlu olabileceğin bol kazançlı bir iş hayatın olur... başarılar
Adsız dedi ki…
En cok babet-bota bayildim, nasil biseydir o öyle:) Ve maxi etekler, tesettürlüler icin hem moda, hem de cok uygun bi tarz..
Is hayatinda da basarilar dilerim :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
pastagüvercini; di mi ama ya iphone candır:) yargıcı'da bak eminim hırkalar dışında daha fazla cici kestireceksin gözüne :))

arzu; bir bakıma sanat çok haklısın aslında. ama kesinlikle parayla orantılı olduğunu düşünmüyorum.

ikibocek birçiçek; teşekkür ederimmm:) evet inşallah Anadolu yakasına da açılır ve bizim H&M miz anadolu'dan gelenlerle dolmaz hepsi bize kalır:D çok kötüyüm
işim için iyi dileklerine çok sevindim, inşallah herşey yolunda gider. İlk değil ikinci. Okurken 2 yıl çalıştım:) ama mezun olarak ilk tabii

pink dunya; beğenmene sevindim:) evet maxi etekler bu sezonda tesettürllerin şansı olmaya devam ediyor:) teşekkür ederim:)
KelebekGibi dedi ki…
Beyaz gömlekte ve bazi tuniklerde gözüm kaldi :) Bu kis insallah indirimde olur magazalarda da rahatca alisveris yapabiliriz :P
Isinde basarilar diliyorum.
Sevgiler
Alyaduaninannesi dedi ki…
zehracım ne cici seçimler..
armada yı bende yeni denedim ve inanılmaz memnun kaldım gerçekten başımda tok duruyor ayrıca kayma yada bozulma derdi yok dokusuda hoş gerçekten..
asosun linkini de ekleseydin keşke bende duyyorum ama bakmak aklıma gelmemişti hiç bir vintage baygını olarak tabisi çantana vuruldum diper minik pembe şekerin gibi:)
ah şu mango! bizim buralarada b açılsa bayramı var:))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
KelebekGibi; evet inşallah bol indirimlerle mest olup beğendiğimiz herşeyi alabiliriz. çok teşekkür ederim.

alyaduanın annesi; linkleri unutmuşum ya sen istersin de eklemem mi hiç. Şimdi ekledim, tekrar bakabilirsin.Di mi ama tabi benim pembe mi bilmiyor daha blogdakiler, o zaman en yakın zaman da kombinle onlarla da paylaşalım benim şekerimi:)

dekorapsuwasyon; bloguna tek kelimeyle bayıldım:D hangisine yorum yazsam karar veremedim bende yazamadım:P Sen bu fikirlerinle Mangoyu napcaksın zaten boşver di mi ama:) ps: Mango olmayan yer var mı yahu:/
Adsız dedi ki…
Maxi etekler harika gerçekten çok hoş oluyor giyince :) vee tabigi Ugglar :)