Neler aldım bir bakalım* / Online Alışveriş

Herkese kasvetsiz sonbahar günleri dilerim...:( Çünkü ben gibi birçoğumuz bundan etkileniyoruz...

Bana gelince bu daima kararmış havadan ve hayattaki olumsuzluklardan fazlaca etkilendiğim günler yaşıyorum. Evden dışarı adım atmak dahi istemiyorum. Birkaç hafta sonra işe başladığımda böyle bir lüksümde olmayacak. Kendimden kötü durumda olanları aklımdan çıkarmamaya ve şükretmeyi de ihmal etmemeye gayret ediyorum. Benim gibi hissedenler için nacizane bunu önerebilirim.

Dışarı çıkmak istemeyen ama kendini iyi hissetmek isteyen Zehra Ne Yapar* :) Tabii ki büyük zevk aldığı online alışverişe koyulur...

Armanda İpek Şalı denediğimi ve memnun kaldığımdan bahsetmiştim. Kış için şöyle hiç kullanmadığım renklerden alayım dedim. Beğendiğim renkleri farklı sitelerde bulunca bende hepsini bir yerden değil iki farklı muhafazakar online alışveriş sitesinden almış oldum. Ama sonuç önemli, onlar artık benim :) ha ha ha

Saks - modanisa.com



Siyah-esarpavm.com



Bordo-modanisa.com


Hardal-esrapavm.com


Şimdi içinizden bunlar çok klasik renkler diyorsunuz ama ben bu renklerde şal ilk defa kullanacağım. Bakalım bana yakışacak mı :)

&

 asos.com'u çok duymuştum. yurtdışı online alışveriş sitesi ve Türkiye'ye kargo bedava. Kısa sürede de teslim edildiğini duyunca denemek istedim ve beden problemi yaşamayacağım ayrıca çok beğendiğim bir çantaya yapıştım :)) ben vintage çantalara vurgunum arkadaş bunu anladım artık



modanisa.com >> TIK TIK
esarpavm.com >> TIK TIK 
asos.com >> TIK TIK (Yurtdışından-Kargo Bedava)

Söz konusu sitelerden ilk defa alışveriş yapıyorum. Memnuniyet durumumu ayrıca yazarım merak etmeyin:)

Bu postu ürünler gelince yazmak isterdim ama kendimi tutamandım hi hi hii
Benimle kalın ;) Bir de dua istesem çok mu olurum

Sevgiler...

Not : Görseller ürünlerin web sitelerinden alıntıdır.

Yorumlar

pastaguvercini dedi ki…
aldıklarını güle güle kullan cnm,bence çok güzel şeçimler yapmışsın.modanisa da pek bişey bulammıyorum ben,bakamayı bilmiyorum demekki :) tekrar bakayım
güzel günlerde kullanın, bordo şaldan bende aldım..
Zehra Ne Söyler dedi ki…
pastaguvercini; çok teşekkür ederim. Aslında bende birşey bulamadım bu şallar dışında:/

dekorapsuwasyon; teşekkür ederim. geldi şallarım ama bordoyu kombinleyemedim. yardım istiyorum o zaman:(
sedaca dedi ki…
Zehra Hanım merhaba,

Öncelikle Modanisa olarak teşekkür ederiz. Bizim için sürpriz oluyor müşterilerimiz böyle yazılar yazınca :)

Yeni sezon ürünler eklendi siteye tekrar göz atmanızı tavsiye ederim. Önümüzdeki hafta da elbise, pantolon ve etek grubu ürünler eklenecek.

Güzel yorumlarınız için tekrar teşekkür eder keyifli alışverişler dileriz. :)