Ugoza ile iş hayatı....

Canımmmm blogum :)
Ve blogumun vefalı, sadık, sevgi dolu takipçileri...
Hepinizi inanın çok özledim. Blog yazmaya bu kadar ara verebileceğimi hiç düşünmemiştim ama işler yolunda ve yoğun gitmeye başlayınca hiç elim değmedi :)) 
Beni bu sürede unutmayan ve sürekli mailler gönderen takipçilerime içten teşekkür ediyorum.
En son şahane ve cici bir işe başlayacak olmamdan bahsediyorduk ki, işimdeki 4.ayımı doldurdum sayılır. Zaman su gibi akıp geçti ve ben işimde çok kısa bir sürede büyük mesafe katettim.

Sosyolog oldum derken bir de baktım Marka Yöneticisi oluvermişim:)


Birçoğunuzun tanıdığı UGOZA ile çalışmaya başladım. Bir tesettür firmasında çalışma fikri, moda ile olan ilişkim ve tabii ki yine sosyoloji okumam sebebiyle oldu. Birkaç marka ile görüşmelerim sonucunda UGOZA beni, bende UGOZA'yı çok sevdim ve başladık...


4 aya yakın süredir nefes bile alacak vakit bulamadan gece-gündüz çalışmamın sebebi UGOZA'ya yeni bir dokunuş, yeni bir imaj oluşturuyor oluşumuz ve dahası...



Bunları daha konuşacak çok vaktimiz olacak fazla uzatmıyorum :) Size Ugoza ile ilgili çok şirin sürprizlerim ve organizasyonlarım da olacak tabii...



Ugoza 18 yıldır toptan satışlar yaparak marka olmayı başarmış. Serüveni içine girdiğimden bu yana beni cezbediyor. Çünkü 18 yıl perakende bir mağazası olmadan marka olmayı başarmak gerçekten önemsenmeyecek cinsten bir detay değil.



Ugoza yeni yerinde, yeni personelleriyle, yepyeni ve birbirinden farklı koleksiyonuyla Nisan ayında bir lansmanla 18. yaşını ve ilk mağazası olan Ugoza Showroomun açılışını kutlamaya hazırlanıyor.


Şimdi nerede miyiz? Ugoza Showroom satışa başladı yoksa siz halaa görmediniz mi ?*


%100 çift taraflı ipeklerimiz şahane...Bütün şallarımı revize ettim. Reklam değil ama dokununca anlarsınız diyorum :)




İstanbul dışında olanlar için fotoğraflar işte burada...
Fotoğrafların daha fazlası için İstanbul'da yaşayan ve beni takip eden-etmeyen herkesi Ugoza Showrooma davet ediyorum. Blogumu takip eden herkese kahve ikramı, sohbet ve çok özel indirimler var...Daha ne olsun :)

Ugoza Showroom nerede? Mısır Çarşısının hemen arkasındaki cadde Marputçular caddesindeyiz...Eminönü

Nasıl gelinir? Anadolu yakasından Eminönü vapurları ile, Avrupa yakasından tramvay ile...

İndirim var mı? Yeni sezon ve tek olan numuneler dahil olmak üzere tüm ürünlerde %30 indirim var. Ayrıca beni takip edenlere daha özel indirimler...






Cici yorumlarınızı şimdiden merak ediyorum ve kimler kahvemi içmeye geliyor bakalım :)


Sizleri seviyorum...:)*



Yorumlar

Feyza dedi ki…
zehracımmm yeni işin hayırlı uğurlu olsun gerçi sen eskitmeye bile başlamışsın 4 ay olmuş:) kahveni içmeye gelmek isterim hem de tanışmış oluruz, sevgiler :)
KahVeSeveR dedi ki…
Selamlar Zehra,
Ürünlerinizi severek kullanıyorum..Satış mağazanız hayırlı olsun..istanbul'da olsaydım uğrardım kahveni içip, yeni mağzanızı görmeye ama fotoğraflarla görmüş olduk.İşinde başarılar ve kolaylıklar..
htchndr dedi ki…
öncelikle hayırlıı olsun hiç ugoza dan urun almadım sayede tanımısta oldum ınsallah en kısa zamnada tanısmak ve kahvenı ıcmek ıcın gelmek ısterım :)
Adsız dedi ki…
Hayırlı uğurlu olsun canım maşallah çok iyi olmuş ama.Bu kadar ara verme ama özletiyorsun kendini :) İstanbula gelirsem yanına uğramak isterim bende.Allah kolaylık versin başarılar.
Unknown dedi ki…
hayırlı olsun işin,şallara bayıldım bende bu aralar almayı planlıyordum deniycem alıp bakalım nasıl:)))
Unknown dedi ki…
işin hayırlı olsun gerçekten çok hoş bir yer. sevgiler
Hayırlı olsun senin adına gerçekten mutlu oldum umarım dahada başarılı olursun ugozayı biliyorum fakat kullanmak daha nasip olmadı kim bilir senin tanıtımların devam ettikçe hoşumuza giden şeyler olur belki sayende bizde tanışırız :))
ikibocekbircicek dedi ki…
zehra nie bişiler sölemio die aklımdan geçirirken postunu gördüm ... iş hayatın hayırlı olsun .. aynı heyecan başarı hep devam eder inş...
tesettürlü olmadığım için mağazanıza alışveriş için gelmem ama nasip olurda kapanırsam direk ordayım:=)
gunlukcugum dedi ki…
Isiniz hayirli olsun... Bende uzaktayim Yaza insallah..peki ipek sallarin fiyatini ogrenmem mumkunmu?
Tuğba dedi ki…
Yeni işin hayırlı olsun,insanların sevdiği iş,hobi ne varsa onun üstünde yoğunlaşmaları acaip mutlu ediyor beni,kendim işe başlamış kadar sevindim emin ol.Rabbim hayırlı etsin,Marputçular tarafını iyi biliyorum,herzaman ordamısın ugramak isterim?
aysıyan dedi ki…
hayırlı uğurlu olsun zehracımm :) rabbim utandırmasın, başarılar nasip etsin inşallahh =)
en kısa zamanda uğramayı ümit ediyorum .
hümoş dedi ki…
salı akşamı (geçtiğimiz salı) ordaydım :) vitrinde zümrüt yeşili dantel detaylı harika bir şal vardı :) biraz reklam yapiyim dimi :) siparişle istediğimiz rengin ucuna dantel işleyebiliyormuşsunuz ama benim vaktim kısıtlı olduğu için yaptıramadım :( en kısa zamanda gelip düz renk şalların arasında kaybolmak istiyorum :) gerçekten çok güzellerdi aklım kaldı :) kolay gelsin
Herşey süper olmuş ne diyebilirim ki bunları görünce bende almak istiyorum amaaaa :(
Adsız dedi ki…
ilk fırsatta eminönündeyim..inşallah :)
pazar günü açık mı acaba? cumartesi de çalışıyorum da ben :(
Mihr-u mah dedi ki…
yeni işin hayırlı olsun bişi dicem soru sormak istiyorum
1-hep merak etmişimdir bu marka yöneticiliği noluyo yani ne iş yapıyon?
2-daha önce hiç marka yöneceliği yapmış mıydın yani seni nasıl iş aldılar gittin başvurdun ve alındın bu kadar mı ?
(saçma sorular olucak belki ama cevaplarsan sevinirim :))
bedia dedi ki…
hayırlı olsun cAnım çok güzel olmuş allah daim etsin çok güzel bi işin var:)
sevgiler:))
Canım hayırlı olsun gerçi baya olmuş ama affına sığınarak artık :) toplantıda çok şekerdin yaaaa inş en kısa zamanda görüşelim de bol sohbet edelim mailimi aldın mı bu arada canımmmm fotoları gönderdim :)seni tanıdığıma çok sevindim iyiki ordaydın sevimli şeker insan :)Dua ile öperimmmm
Filiz dedi ki…
Canım eminönüne ilk gelişimde uğramaya çalışıcam yerinize, yanlız adres kısmı tam açıklayıcı olmamış sanki benim gibi orayı çok iyi bilen biri için bile :) yeni mi açıldı yoksa ben bir iki aydır gitmedim? bu yüzden hatırlamamış olabilirim
Esra dedi ki…
hayırlı olsun işin.Çok güzel işler başaracağınıza inanıyorum.Malesef ben mağazanızı göremeyecek taihsizlerdenim,fotoğraflardan neler kaçırdığımı görebiliyorum :((
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Feyza, gelmeden tanıştık bile şükürler olsun :) Bekliyorum en yakın zamanda canımmmm

Kahvesever, Ugoza ve kendi adıma çok teşekkür ediyorum. Sevgiler

Haticinpepelası, bekliyorum canım, memnun kalacağına eminim :)

superisi, artık ara yok inşallah. Maşallah firma sahibi bloguma tam destek veriyor, bunun için vakit ayırmamı istiyor. İnşallah tanışma fırsatımız da olur. İyi dileklerin için çok teşekkürler. Sevgiler

denizkabuğu, denedikten sonra yorumlarını e-posta adresime iletirsen sevinirim:) Sevgiler

Cemi, çok teşekkür ederim...

Tasarımın renkleri, samimiyetle yazıyorum inannın. kullanmayacağım sevmediğim bir ürünü ne olursa olsun önermem. Tüm yapım sürecini bildiğimden gönül rahatlığı ile öneriyorum. İnşallah denersin ne diyelim :) Sevgiler

ikiböcekbirçiçek; canımmmm, çok teşekkür ederim. Önemli olan tesettürlü olmak değil ki... Hepiniz benim dostlarımsınız. Sizler de beni öyle görün, alışveriş yapmaya değil bir dostunu ziyaret etmek için gel. Bekliyorum. Sevgiler :)

Gunlukcuğum; İnşallah bekleriz. Blogumda fiyatlara dair bilgi vermek istemiyorum. Çünkü satış ya da tanıtım amaçlı anlaşılmasını istemiyorum kişisel sayfam olduğundan. Yanlış anlamayın lütfen. E-posta ile iletişim kuralım bu konuda (marka@ugoza.com.tr)

Tuğbacım; artık tanışıyoruz ne hoş:) %99 ofis içindeyim. Her zaman bekliyorum. Güzel sözlerin beni çok çok mutlu etti.

ayşenur la monde; çok teşekkür ederim canımm:) bekliyorum sevgiler

hümoş ;keşke tanışabilseydik :) buraya kadar gelmişsin. Artık bir daha ki sefere... Ama mutlaka satıştaki arkadaşlara benimle görüşmek istediğini söyle unutma. Renkler giderek azalıyor, yeni renkler yolda :) bekliyorum...

1gul; çok teşekkür ederim :) bekleriz

mervişko ; bekliyorum. sevgiler...

şantiyenin gülü; şimdilik pazar günü kapalı... yakın zamanda pazar günleri de açık olacak. Sevgiler

Mih-ru mah,mailini cevapladım Şeyda Nur. Sevgiler

bedia, tüm iyi dilekler karşılıklı, amin. Rabbim utandırmasın. Sevgiler

biri tesettürde moda mı dedi, Sonaycım çok teşekkür ederim:) Çok naziksin ve bu güzellikler inan karşılıklı. Fotoğraflarımı da aldım ayrıca teşekkür ederim. İnşallah daha çok bir araya geliriz. Ugoza'ya da bekliyorum mutlaka. Sevgiler canım

filiz, teşekkür ederim. yeni açıldı 1 ay oldu henüz. Marputçular cad.no:16 olarak geçiyor adres...yolunuz düşerse bekliyorum.

esra; iyi dileklerin için çok teşekkür. İnşallah Allah utandırmasın, yolumuz açık olsun. Belki bir gün gelirsin...Ümitli olmak gerek;) sevgiler
Sebahat dedi ki…
merhaba Zehra,

ya su an ne yazicagimi bilemedim cünkü cok sasirdimm. Biz arkadasimla iki hafta önce kadar Ugoza ya geldik ve baya bi sal aldik:) ve sanirim seni de gördügümü hatirliyor gibiyim ama bizimle ilgilenen baska bir arkadasti, hatta onunla da sicak bi sohbete dalmistik hemen yas ile ilgili vs. bugünlerde yine gelmeyi düsünüyorum cünkü o gün alamadigim bikac sal vardi. Geldigimde muhakkak seni soracagim.

Sevgilerimle
Mehtap dedi ki…
Ben de seviyorum ugozanın eşarplarını çok rahat kullanılıyor. Blog İçeriği de çok güzel takipteyim canım. İşinde daim olsun diyorum
GüzelGül dedi ki…
etegin modeli ve rengi harika canim cok güzel uydurmussun :))

Mein Blog/Blogum
Unknown dedi ki…
İlk eşarbım ugozaydı çok severek taktım halende saklıyorum.. bu arada Fatih üniversitesi cocuk gelişimi öğrencisiyim bende :) bütün gündür blogunu okuyorum :D