FUAT PAŞA YALISI- İFTAR

Selamlar :))
Ramazan ayının ilk  haftasını geride bıraktık bile...
Zor mu geçiyor? Hayır. Rabbim kolaylığını veriyor. Eee beni de az çok tanıdınız artık. Günlerce aç ve susuz kalabilirim ama çaysız kalmak bende çok yorgunluk yapıyor.
Ha bir de Zehra yine çalışmayı abartıp birkaç akşam da iftara yetişemedi. Geç git, yemek yap-ye diyene kadar saat kaç oluyor...Atom karınca oldum :))

Bu arada kendime verdiğim ibadet ödevlerinden kaza namazları aksaksız devam ediyor maşallah. Fakat Teravih'e henüz gitmek kısmet olmadı. Şöyle ki sanırım her vaktin ardından aynı vaktin kazasını kılmak dizlerimi yordu ve dizlerimde inanılmaz ağrılar oluştu. Namaz kılarken dizlerimin geleceği yere hep yastık koyup kıldım. Şimdi daha iyi... Önümündeki haftalarda teravihleri telafi ederim inşallah.

Sizlerin nasıl oruçla, ibadetlerle arası?





İlk haftasonu Fuat Paşa Yalısına iftara gittik.
İftar fırsatlarından yararlandık. Böylece değişik bir atmosferde iftar yaptık hem de uygun fiyatlıydı. Şöyle ki iftarların bu kadar fahiş fiyatlarla sunulmasından rahatsızım. Tabii ki her işletmenin bulunduğu konum ve masrafı bir değil ama bu şartlar dışında da Ramazan iftarlarını ticari kumpasa çeviren işletmeler oldukça fazla.
Ben şahsen bu amacı sezdiğim mekanlara iftara gitmiyorum.
Ramazan fırsatları sayesinde yeni yerler keşfetmek hem de uygun fiyata iftar yapmak daha mantıklı geliyor.
Sonuç olarak amaç 81 çeşit yiyecek yemek değil. Karnımız bir çorbayla da doyuyor...! Bu tarz mekanlara kazandırarak, israfa katkıda bulunuyoruz gibi geliyor bana...





İlk iftar kombinim karşınızda bu arada... Gömleğime vurularak aldım resmen. Desen ve renkleri sevdiğim kadar yaka detayı da yılın trendlerinden...Fiyatı inanılmaz uygundu. Terkos farkı ;)





Neon renklerin kombinlendiği clutch tam yazlık. Hasır üzerine baskı çiçekler... Tam benlik :)

Şal :Ugoza Gömlek & Pantolon: Terkos Pasajı Clutch & Gözlük : Asos.com Ayakkabı : 1v1y.com



Gömleğimin her detayı ayrı güzel. Önü de arkası da düğmeli...Arkası önünden daha uzun,en sevdiğim stil... Kumaşı parlak saten ve salaş...


Fuat Paşa Yalısı'nın günümüz dizilerinden tanıyabilirsiniz. Ben Öyle Bir Geçer Zaman ki'de Aylin'li sahnelerin en güzeli olarak hatırlıyorum ve size de hatırlatmak istiyorum :))




Tabii ben de aynı yerde poz vermesem olmazdı :)




Mini pide çok hoşuma gitti, pek sevimliydi :) Yemeklerin hepsi şahaneydi. Menünün adı da içi gibiydi...Servis hızlıydı.


Mekanda arkamda gördüğünüz osmanlı esintisi verecek kıyafetler giymiş garsonlar hizmet etti. En hoş kısmı Ramazan şerbeti dağıtan şerbetçiydi ama fotoğraflamak yerine onu seyretmeyi tercih ettim.


Her masaya, altında korlar olan semaverler dağıtıldı iftar öncesi. Hoş bir fikir olmasına karşı çay bayattı :(
Benim gibi çaysever o çaya dokunamadı bile...

Ve son olarak ücretsiz otopark hizmeti ve geniş bir alanı mescid olarak konumlandırmaları da hoşuma giden diğer detaylar...




Eveeeeet, bu da sevgili Nurcan'dan haftaiçi bana ulaşan hediyem. Neden bu postun içinde olduğuna gelince, kombinimdeki gömlekle aynı tarzda oluşu. Hatta sırf bu yüzden Nurcan I'M NU'yu açtığından bu yana çok beğenmeme rağmen aynı tarz bir gömleğim olduğundan alamakta tereddüt ettiğim gömlek :) Nurcan çok temiz kalpliymiş maşallah. Canım arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum. En kısa zamanda kombini de geliyor...

İyi bir haftasonu geçirmenizi diliyorum. Ben bu haftasonu Feshane'deyim...
Kalın sağlıcakla:)
Zehra G.



Not : Farah Zeynep Abdullah'ın fotoğrafı bakımlikadin.net'ten alıntıdır.

Yorumlar

Swotpisces dedi ki…
çok hoş bir kombin olmuş, terkosu çok merak ediyorum. :)
ikibocekbircicek dedi ki…
zehracım gömleğe bayıldım .. yakın zamanlarda aldıysan bi şekilde birilerini yönlendirip aldırcam.. ufak bikaç şey sorucam ? kol yapısını çözemedim ??? uzun sen içine mi çektin ?bide standart bi kalıp mı yoksa bedenli mi ? sevgiler
Unknown dedi ki…
Çok güzel bir kombin olmuş gerçektende canım. Ben bayıldım. gömleğinide güle güle kullan ikiside cok güzel. :)
B dedi ki…
istanbula sırf terkos için gelecek gibiyim :) bayıldımm harika olmuş çok tatlısınız :)
Gurme Şirine dedi ki…
merhaba ben geldim...
sizi izlemeye aldım...
çok ttatlıısnız....
çok şıksınız...
dışarda iftar yapmayı bende çok severim...
ayrı bir güzel oluyor :))

sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
kocaman sevgiler....
hayırlı ramaznlar....
Adsız dedi ki…
Ne güzel bir kombin olmuş:)SEvgiler.
naki dedi ki…
Her zamanki gibi Cok tatlı bi kombin olmus zehracim. Hayirli ramazanlar diliyorum;)
Unknown dedi ki…
Merhabalaar :)
Blog dünyasına atılalı 2. günüm ve izlediğm ilk bloglar arasındasın ablacım çok güzel olmuş blogun ellerine sağlık :)
gömlek çok güzelmiş yaka detaylarına bayıldım:)






bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:):)

http://suslupuslublog.blogspot.com/
selam
great pictures
i love your outfit
what do you think of following each other?

please let me know on my blog
kisses
xoxo
betül çelik dedi ki…
merhaba zehra ben öylesine kıyafetlere bakarken nasıl olduysa senin bloğuna düştüm okuduğum her yazına gördüğüm her resmine büyük bi zevk ve hayranlıkla baktım..bende kapalı olmama rağmen böylesine güzel kombinler yapamıyorum en büyük sorunum kıyafet beğenemem .. yardımcı olabilceğin söyleyebilceğin bişey varsa dinlemek isterim.. hayatta başarılar..