ŞİFON SERİNLİĞİ...:)


Merhabalar...
Enerji dolu bir hafta diliyorum herkese:)
Bu aralar performansım nasıl? Hiç ara vermeden sık sık uğruyorum :) Sitem istemem.
***
Malumunuz bugünlerde yaz iyiden iyiye kendini hissettiriyor. Tatilde olanlar da , benim gibi işinin başında olanlar da sıcaklardan nasibini alıyor. Sizde benim gibi İpek şallarla daralıyorsanız hafif  bir önerim olacak. 
Var-yok arası :) Hafif:) Serin tutan:) Transparan(Şeffaf) olamayan:) Boyu ve eni dar olmayan:) Pahalı olmayan:)
Birbirinden güzel ve hareketli desen-renk seçenekleri olan şifon şallardan bahsediyorum.






Leopar print bu yaz sezonunda da oldukça popüler ki benim de tercihim leopardan yana oldu ...



Tepe ve çene altına iğne kullanırsanız daha rahat edersiniz. İğnesiz de kullanılabilir. Önü gördüğünüz gibi 
düzgün duruyor ve bozulmuyor...








İsterseniz Eminönü'nde Ugoza Showroom'a uğrayıp alabilir.

"Yok ben online alırım, bu sıcakta hiç çıkamam:)" derseniz eşarpavm'den sipariş verebilirsiniz.





Desenlerden sadece birkaçı :)

Serin ve mutlu haftalar ...
Zehra G.

Yorumlar

Mehtap dedi ki…
canım şallar güzel. Siteyi de söylediğin için teşekkürler. Orda hint-ipek şallar da var. Kullandın mı nasıl. Uguzanın hint-ipekleri güzel oluyor da şalları nasıl acaba.
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Rica ederim Mehtapçığım :) Ben Ugoza'da çalışmadan önce de Eşarp AVM, alışveriş yaptığım bir siteydi. Satın almada seçici olduğu için, o site kolay kolay kalitesiz bir ürün satmaz.
Ugoza'nın ürünlerine gelince zaten bunca zaman kendini kalitesiyle belli bir noktaya getirmiş bir marka. Şimdi de herşey detay detay benim elimden geçiyor:) O yüzden gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. Her hangi bir sıkıntı olursa benimle iletişim kur :) Sevgiler
bu siteyi öğrendiğime çok sevindim çokda yakışmış kayarmı kaymazmı diye düşünüyordum teşekkürler ;)
otuz şirin yıl dedi ki…
siz ve şallar çok hoş görünüyorlar ;)
esved dedi ki…
Ben yakından gördm ama transparan görünür işte alamadım özellikle o mavi yıldızlı olan
Zehra Ne Söyler dedi ki…
@SedaSRC Rica ederim. Kullanırsan yorumlarını bekliyorum:)

@otuz şirin yıl çok teşekkür ederim:)

@esved başına takmadan çok da anlaşılmıyor. Elinde bakarken şeffaf gelmiş olabilir. Bence başına bir dene:)
chfashiontrend dedi ki…
selam,
bloğunu yeni keşfettim...harika postlar var...takipdeyimmm...
sevgiler
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok teşekkür ederim,aramıza hoşgeldin...:)
esved dedi ki…
cANIM Bugün tekrar baktım evet elimle bakınca ince geliyor :) sadece baktım ama fiyatlarda cok iyi 15tl :) daha düz model olsa alacaktım ben hiç leopar kullanmadım diğer modeller de fazla karısık geldi bakalım kısmet belki de ilk leoparım ugozadan olur :))
Unknown dedi ki…
Hi sweetie! you have a nice blog, i follow you since now with GFC, visit my blog and follow me too if you want. We can follow each other on facebook, Twitter and bloglovin too

Have a nice day ^^

www.inspiredintheworld.blogspot.com
Unknown dedi ki…
Blogunun yeni takipçisiyim zehra çok hoş paylaşımlar,bana da beklerim sevgiler:) http://harftekimana.blogspot.com/
GÜLCAN dedi ki…
banada çok uygun geldi kargo bedava olmasıda cezbetti bugün sipariş verdim umarım pazartesiye yetişir..
abetül dedi ki…
sevgili zehra postunu gördüm 2 şal sipariş ettim eşarp avmden,evt çok güzeller