Neler Yapıyorum?- Mihri Helal Kozmetik

Arayı çok açmadan hepinize yeniden merhaba :)
Dualarınız, iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim öncelikle. Desteğinizi hissetmek beni inanılmaz memnun ediyor. Böyle bir yakınlığı ne zaman, nasıl yakaladık bilemiyorum. Her zaman benimle olun lütfen...

Hazırlıklar ne durumda diyorsunuz ve hevesle nişan yazısını bekliyorsunuz farkındayım.
Nişan yazısı bir sonraki postta inşallah, azıcık daha bekleteceğim sizi.

Bu arada ben, gelinlik siparişimi verdim çok şüküüüüür :) Twitter, instagram takipçilerim bilirler. İnşallah bu süreç gönlüme göre ilerler. Malum evlilik hazırlıklarının en olmazsa olmazı, en hevesle beklenen ve en fazla titizlendiğimiz şeydir gelinlik. Herkes için çok özeldir, bu bir gerçek. Bakalım ilerleyen günlerde ve provalarda beni neler bekliyor? :)

Onun dışında da ev arıyoruz. Gerçekten doğru evi bulmak çok zor. Bakalım kısmetimiz hangi ev:)
Onun dışında malum eksiklerimi tamamlamaya ama abartmamaya çalışıyorum. Yani gerekli gereksiz sırf gelin oluyorum diye eşya yığıştırması yapmıyorum. Belli başlı önemli eşyalarımı alıp, dekoratif ürünleri ve yedekleri sonraya bırakmayı düşünüyorum. Ayrıca evime göre, yerleşip kullanmaya başladıktan sonra da farklı ihtiyaçlar doğacak zaten, bu yüzden de alışverilerin bir kısmını da evlilik sonrasına bırakmayı planlıyorum. Böylece hem kendimi çok sıkmamış ve yorulmamış olacağım hem de evim gereksiz eşyalarla bir anda dolmamış olacak.
Lütfen evli arkadaşlar, bu konuda fikirlerinizi bekliyorum. Sessiz kalmayın benimle aynı durumda olanlar :))


****
Lafı çok uzatmadan Ramazan bayramı öncesi elime ulaşan bu şık pakete geçmek istiyorum.



Mihri Kozmetiği mutlaka duymuşsunuzdur. Özellikle son bir-iki aydır banner ve dergilerde reklamlarına sık rastladık.
Çıkış noktaları "Helal Kozmetik"


İslami hassasiyetlere uygun olarak üretimi yapıldığı için bende merak uyandırmıştı. Sağolsunlar denemem için bana bu şık ve içi dopdolu paketi göndermişler. Bende severek hemen denedim. Normalde kozmetik ürünleriyle aram pek iyi değildir, yani düşkünlüğüm yoktur.
Mihri Kozmetik ürünlerinin etkisi kadar, kokuları da çok hoş. Detalı bilgi için TIK TIK

Çeşitli el ve ayak bakım kremleri, şampuan, vücut losyonu, göz altı kremi vb. ürünleri mevcut. Ben böyle bir markanın helal kurallar dahilinde üretim yapıp sektöre adım atmasından dolayı gerçekten mutlu oldum.
Siz de Mihri ürünlerini merak edip, denemek istiyorsanız online olarak sipariş edebilirsiniz. TIK TIK


Hepinize kucak dolusu sevgiler...
Bir sonraki post NİŞAN VE DETAYLARI... Benimle kalın :)

Zehra G.

Yorumlar

Gurme Şirine dedi ki…
güle güle kullan canım...
Unknown dedi ki…
Evli biri olarak tavsiyem kesinlikle hiçbirşey için asla canınızı sıkmayın ve sevdiklerinizi üzmeyin.Emin olun siz sizi sevenlerin gözünde ne giyerseniz giyin zaten bir peri gibi olacaksınız o yüzden özellikle gelinliğinizdeki küçük sorunlara hiç takılmayın.Mesela ben gelinbaşım istediğim gibi olmadığı için ağlamıştım ve fotoğrafçım ne kadar uğraşırsa uğraşsın ilk yarım saat berbat karelerim olmuştu:( sonra canım kardeşimin ve fotoğrafçımın terapileri ile yüzüme gülümseme geldi ve bir anda harika pozlar ortaya çıktı :) Geriye dönüp baktığınızda koşuşturma ve stresten birbirini kırmış iki sevgiliyi görmemek için bugünlerin tadını çıkarın.Farzedinki bir Türk Fİlmindesiniz ve neşeli bir müzik eşliğinde güle oynaya hazırlıklarınızı tamamlıyorsunuz:)
ikibocekbircicek dedi ki…
zehracım nişan postunu sabırsızlıkla bekliorum ... buarada çeyiz hazırlıklarındada çook doru bi karar vermişsin ben o hataya düşüp kullanmıyacağım ve her beğendiğim şeyi aldığımdan dolayı bi karman çormanlık yaşamıştım .. benim aksime bir kzenim seçmekten alışverişten bunaldığı için halı ve perdelerini düğün sonrasına bırakmıştı .. çokda ii etmiş ... herşey gönlünce olsun aradığın gibi bi evide bulursun inş....
bende yeni sayılacak evli biri olarak düğün günümden hatırladığım ''stres'' ve ''gerginlik''..
ama şimdi düşünüyorumda hatırlamam gerekenler bunlar olmamalıydı.ama ne olursa olsun oluyor işte..inşaallah sizde olmaz :) allah yardımcınız olsun..
Nil'in Melikesi dedi ki…
ben cok severim kozmetiği :) denemekten hiç çekinmem cesurum bu konuda :) mihriyi de bu aralar cok duyar olduk onun ürünlerini de cok merak ediyorum kullandıktan sonraki görüşlerini de merak ediyorum :) helal olması güzel çünkü kozmetiklerde güzellik ugruna olmadık seyler kullanılıyor.. bu sebebpten kore ürünlerini çok merak etsemde içimde hep bir acabalar var..
Unknown dedi ki…
Şimdiden tebrik ederim hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin. Gelinlik ile ilgili terzi arayışına şahit oldum twitterda fakat istanbulda yaşamadığım için sana bu konuda yardımcı olamadım. Düğün öncesi çeyizlik eşya alışverişine gelecek olursam, evet dediğin gibi telaşa kapılıp çok birşey alma, sonuçta kaçmıyor hepsi yerinde duruyor evlendikten sonra da alınabilir, genelde herkes bu konuda heyecana kapılıp alış veriş canavarına dönüyor ama telaşa hiç gerek yok aslında. Ben çeyizime farkında olmadan aynı tuzluktan 2 takım almışım o derece yani :)
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
kuyame dedi ki…
blogunla yeni tanistim zehra ama cok begendim gez gez bitiremedim ellerine saglik
Acemi Terzi dedi ki…
Eveet her şey istediğin gibi olmayabilir, pirenseslere layık bir düğün hakediyorsundur ama minik ayrıntılar eksik kalabilir, dediğin gibi evlenince tüm ihtiyaçlar bbelli olucak, eşinle birlikte rahat rahat almanın tadını çıkarırsın, eksikler hep olur kafanı takma sakın. Kolay gelsin :)