...Düğün Günü Masalım :)

Daha güzel günlerin siz değerli takipçilerimle olması duasıyla başlıyorum ...

Maşallahı gönlünüzden eksik etmeyin lütfen.

Büyük gün öncesi Kına gecem olduğundan her hangi bir uyku problemi yaşamadan 07.00 sularında annemin seslenmeleriyle uyandım.

( Baba evi Bursa'da ve kendi evim İstanbul'da olduğundan annemle babam 1 hafta öncesinde benim evime geldiler ve beraberce geçirdik son haftayı...)

Ben yüz göz şiş uyandım. Yorgunluktan bitmiş haldeyim. Hem son güne kadar alışveriş ve hazırlıklar hem de birgün önce bol oynak bir kına gecesi beni bendem almış. Annem yanıma oturdu. Beni uyandırmak için biraz mucuk mucuk yapıp gıdıkladı :)) Sonrada gözyaşlarımı zor tuttuğum şu cümleyi kurdu..." Bizi bırakıp gidiyor musun şimdi? "

Sarıldım, ağlamayı istemiyorum. Sebebi susmayı bilmiyorum. Ağlamamak için direndim. Ama annem ağladı.

Anne özel bir yer. İnsan ruhunda bir yerde. Annesinden nefret eden birinde bile anne çok özel bir yerde. Annesi ölen birinde de anne özel bir yerde. Annesini hiç tanımamış birinde de anne çok özel bir yerde...Allah annelerimizden de anne olmaktan da mahrum bırakmasın.

08.00'de Hasret Moda'da olmalıydık. Çabucak hazırlandık. Kuzenim, çocukluk arkadaşım, bal nedimem Kübra ile birlikteydim. Her ayak işine, her kritik anda koşan, organizasyonda 1 numara, naif, minimal prensesim benim...

Gelinbaşı tasarımı ve makyaj için Hasret Moda mı Hatice Kaşık mı olsun diye hayli düşündüm. Hasret Moda'da karar kıldım. Çünkü düğün günüme kadar tüm provalarımda gerçekten ilgi mükemmeldi.

Gittiğimizde 1 gelin hazırdı ve diğer gelinin makyajı bitmek üzereydi. Şaştım kaldım...

Gergindim... Gelin gerginliği olsa gerek. Hazır olan gelinler o kadar güzellerdi ki bir anda saçma bir endişe belirdi içimde. "Ben çok çirkinim"

Şu anda gülüyorum :)))))

Sonra makyaj odasına alındım.Gülay hanım bana sihirli ellerini değirdi diyorum sadece. Allahım bu nasıl bir beceri. Maşallah... Ben makyajımı gerçekten çok beğendim. O kadar özenli, hızlı ve farklı yapıyor ki hayran kalmamak elde değil.


Sadece makyaja hayran kalmışken, o an geldi
ve Sevinç Hanım provalarımdaki o yüksek enerjisiyle gelinliğime kavuşturdu beni...

"Her genç kızın hayali " gelinlik... Sevinç Hanıma ilk gün bütün detayları ve nasıl görünmek istediğimi anlattım. Gelinliği satın aldığım için daha da özendim. Hata istemiyordum, nişan kıyafetimdeki zor anları bir de gelinlik için yaşamaya niyetim yoktu. Etek bölümü ve üst bölümü aklımdakine en yakın fotoğrafları, google görsellerden indirip, çıkış alıp Sevinç Hanıma verdim.

*etek bölümü benzeri*

*üst bölümü benzeri-full inci*

*pembe kuşak:)*

Provalarda gün yaklaştıkça, şaşırıyordum. Tabii ki hayallerimdekinin aynısı bile değil daha daha daha da güzel olduğuna.

Bir de buna ilave olarak ; güleryüz, aşırı ilgi ve yüksek pozitif enerjiyi atlamamam gerek :)

Sevinç Hanımı çok çok sevdim.

Gelinliğimi giydiğimde bir masal kitabının içinde gibiydim.

Sıra geldi gelinbaşına...
Gelinbaşımı yapan ablanın ismini hatirlayamadıgim için mahçubum:( O da işinde usta gercekten. Çok pratik ve becerikli. Tabii elinden birkac saatte kac tane gelin geçiyor :)
...Gülay Hanım'ın minik önerisiyle görüntüm daha da kusursuz oluyor.
Saten eşarp ön bölümde çok sade kalacağı için üzerine hemen dantel ekleyip ve onun üzerine aksesuarın yerleştirilmesini öneriyor. Öneri uygulanıyor. Ve ben hayran kalıyorum...:)

Ve parfümümü sıkıyorum, rujum tazeleniyor. Damat bey geliyor :)

En başta Sevinç Hanım, Gülay Hanım, adını unuttuğum gelinbaşımı yapan hanım ve emeği geçen tüm Hasret Moda ekibine sonsuz teşekkürler.

Kusursuz işçilikle, akla uygun rakamlara hayallerinizi süsleyen gelinliğe ulaşmak için Hasret Moda ekibiyle tanışmanızı öneriyorum.



Gelin arabamız bizi bekliyordu. Şöförümüz Furkan'ın yakın arkadaşlarından Sinan'dı.Organizasyonda ve o günde hayli emeği var. Bizi yalnız bırakmadığı için ona da çok teşekkür ediyorum.

Arabamıza yerleştik ve Koç Müzesine doğru yola çıktık. Orada bizi hepinizin yakînen tanıdığı Rukiye Taşçı bekliyordu.

Evlilik arefesinde kafa karışıklıkları çok oluyor. Bizde fotoğrafçı ile görüşmeyi atlamışız. Son haftaya girerken aklımıdaki iki isimden ilki sevgili Rukiye ile görüştük. O gün müsaitmiş, şanslıyız gerçekten.

O gün de, en özel ve geriye dönüp baktığınızda sizi o ana götürecek olan tek şey fotoğraflar. Bu yüzden işine gönlünü veren ve özenerek çalışan bir isimle anlaşmak önemli.

Biz bu noktada en doğru kararı verdiğimizi düşünüyoruz. Rukiye Taşçı isabetli bir tercihti :) Ya sizce ???





Gördüğünüz gibi Rukiye ve eşinin pozitif enerjisi ile oldukça keyifli bir gün çekim geçirdik. Bu özel günümüzü böyle hoş karelerle unutulmaz hale getiren Rukiye Taşçı'ya bir kere de buradan teşekkür etmek istiyorum.

Çekim sonrası gelin alma töreni için eve geçtik.( Malum bahsettiğim üzere benim babaevi Bursa'da, bu sebeple gelin alma töreni Furkan'ın babaevinde yapıldı. Azcık ters oldu anlayacağınız :)) Nikah saatine biraz vardı. Yemekler, aile kaynaşmaları, vedalaşmalar, kuşak bağlama, duadan sonra evden ayrıldık. Haaa "Zehra yine mi ağlamadın yoksa?" diyorsanız valla ağlamadım. Allah ağlatmasın:)


Ayakkabım :NR39 / Çiçeğim : Ben hazırladım :)


Çiçeklerle ZF yazmak Sinan'ın fikri :)


Velhasıl Zeytinburnu Nikah Dairesi Akdeniz Salonu gelin odasında pür heyecan ikimiz iki yandan yerimizde duramıyoruz. 16.15 bir türlü gelmek bilmiyor.

"Neden nikah için Zeytinburnu Nikah Dairesini tercih ettik?"
Zeytinburnu'nda ikamet etmiyoruz. Bahçelievler'de ikamet ediyoruz. Fakat Zeytinburnu Nikah Dairesi yeni, bakımlı, geniş, deniz manzaralı :)
Bu yüzden davetlilerimize de çok uzak olmayacak en ideal nikah dairesi olarak burayı tercih ettik.

Herkes benle uğraşırken :)


Pembe fiyonk
Hediye paketi ben :)




Şahitlerimizin yanımıza gelmesiyle biraz muhabbet, yatışıyoruz. Benim şahidim aparttaki son oda arkadaşım, biricik değerli insan Ayşe abla. Furkan'ın şahidi ise üniversiteden bölüm başkanım hocam Ali Murat Yel. "Senin hocan nasıl oluyor da Furkan'ın şahidi?" dediğinizi duyar gibiyim :)

Sıkı takipçilerim Ali Murat Hocayı mezuniyet töreni postumdan da tanıyorlar :)

Şöyle ki, okurken Furkan fazlaca ziyaret ederdi beni okulda. Bazen derslere beraber girerdik. Bu arada Ali Murat Hocadan derse girmesi için az izin istemedik :) Neyse bu arada tuhaf bir şekilde Furkan ve Ali Murat hoca kaynaştı, samimiyet twitterda da ilerledi. Ve sonuç :)



Bal nedimem, Kuzenim Kübra ...


Immm kimi unuttuk ki ya :)



16.15'e yaklaşıyoruz. Artık birkaç dakika var. Salona bakan kocaman bir kapının arkasında el eleyiz. Hisler anlatılamaz...

Bu arada davetlilerimiz bizim için hazırlanan kısa filmi seyrediyor. 5 yıllık fotoğraf arşivimiz ve aile fotoğrafları ile Pascal Nouma sürprizinin yer aldığı kısa film için Furkan'ın kuzeni Efe'ye ve Furkan'ın arkadaşı İlker'e çok çok teşekkür ederim.

Ve o an... Bütün gözler üstümüzde ve alkışlar. Adımı sorsanız unutmuş durumdayım sanki. Bu nasıl bir afallama. Durdum durdum daha fazla dayanamadım ve duygu yoğunluğu çöküverdi. Bıraksalar bir kase kadar ağlardım da... Tuttum ama 1 damla kaçıverdi.



Nikah memuru sorulara başladı. Sesim titriyordu...

Evet derken, evetin tüm harfleri ve seslerinde belki milyarlarca şey düşündüm. 5 yılı ve gelecek 5er yılları...Yaşadığım ana inanamadım. Hissettiğim duyguların çokluğuna ve farklılığına inanamadım. Herkes bana umutlu, mutlu, dualı gözlerle bakarken ben inanamadığım anın içinde inanamadığım şeyler yaşıyordum.

Evet demek-Evlenmek farklıydı. Burada başlamıştı ve tam o an, ben buna "merhaba" diyordum.

Nikah fotoğraflarının orjinallerini henüz teslim almadık. Bu yüzden birkaç amatör fotoğraf ile idare ediverin :)



Evlilik Cüzdanımızı aldık :) Artık resmi olarak da eş olmuştuk. Öyle ki biz zaten Rabbimin huzurunda 4 gün önce eş olmuştuk ...



Takı faslı ve "her TAKI ile fotoğraf "iticiydi. "Her takı ile fotoğraf "diyorum çünkü takı takarken bakmalı pozlar isteniyor fotoğrafçı tarafından. Bence nikah dairelerindeki bu yapay-itici-maddeci seremoniye bir çare bulunmalı ve revize edilmeli.
Takılar farklı yöntemlerle toparlanmalı. Nedir bu? Gösteriş, sidik yarışı...Kurbanlık koyun gibi boynuna kurdele takıp saatlerce ayakta bekle. Davetliler de fatura ödeme kuyruğu gibi sıralanıp sabır çeksin...

Ne biliyim kişisel bir görüş tabii. Siz ne dersiniz? Neler düşünüyorsunuz?

Nikah hediyemiz Kalpli çikolataydı. Üzerine eklediğimiz gelin*damat figürlerini çoklu olarak Eminönü'nden aldım. Ve el birliğiyle yapıştırdık. Her halde her şeye elim değmezse olmayacak. Huylu muyum becerikli mi :)



Tekrar arabadayız. Nereye gidiyoruzzz? Eğlenmeye tabii ki :)

Yakın arkadaşlarımızdan oluşan yaklaşık 30-35 kişilik bir grup ile Sultanahmet'te Sır Evi Restaurant'ta doyasıya eğlendik.

Mekanda daha önce Furkan'ın arkadaşı İlker'in nikah sonrası eğlencesine katılmıştık. Hoşumuza gitmişti. Biz de mekanın organizatörü Kadir bey ile görüşmek istedik. Ve sunduğu hizmetler cazip geldi. En önemlisi bir katı sadece bize tahsis etmesi!

Bu gerçekten önemliydi çünkü her ne kadar bu tarz eğlence yapan çok fazla mekan olsa da malesef her işletme kat kapatmıyor ve ister istemez çok rahat olamıyorsunuz.

Sır Evi'nde çekilen fotoğraflara da henüz ulaşamadık. Videoları da küçültüp buraya eklemek hayli zahmetli. Bu yüzden malesef eğlencemize dair fotoğraf yok. Nasıl bir mekan olduğuna dair fikir sahibi olmak için bu fotoğrafı ekliyorum. Detaylı olarak incelemek isteyen arkadaşlar buradan TIK TIK




Not : Mekan alkol hizmeti sunuyor. Turistik bir bölgede yer aldığı için doğal karşılamak gerek...Biz ve davetlilerimize alkol ikramı yapılmadı. Tercihlere saygı gösterdiğimiz gibi tercihlerimize de saygı gösteriliyor!

Orada unutamadığım bir an da, pasta kesmek ve ateş şovunu seyretmek için mekanın önüne çıktığımızda bir anda sokak çalgıcılarının etrafımızı sarması ve cümbüş eğlencenin kat kat artması. Onlar çaldı biz oynadık :)Sokaktan geçenler ve çevre mekandaki turistler bize bakakaldı ,flashlar şak şak bizim için patladı :)

Keyfine doyulmaz ve spontane bir andı :)

Danslar, halaylar, oyun havaları- testi kebabının ateşli şovu, bolca yemek, pasta, muhabbet derken saat 24.00'a geliyordu...

Bal kabağına dönüşmedik :D

Sadece sabah 10.00 uçağı ile balayı için Kapadokya'ya gidecektik ve artık dinlenmeliydik :)

Arkadaşlarımızla da vedalaştık ve sevgili Sinan bizi evimize kadar bıraktı sağolsun.

"Burada da masal bitmiş."demiyorum. Hatta tam da burada başladı asıl masal...

Evliydik. Aynı evde. Sadece ikimiz. Biz buluşmalarda doyamazdık birbirimize. Zaman bitmesin isterdik hep... Şimdi zamanımıza başrol olmak için buradaydık.

Bizi bu güne getiren ailelerimize sonsuz teşekkürler.
Bal nedimem Kübra'ya nazımı çekip, yanımdan hiç ayrılmadığı için çok çok teşekkürler.
Sinan'a, İlker'e, Efe'ye emekleri için teşekkürler.
Ayşe abla,Tülay,Birsen, Zehra,Gülşah,Elif,Kübra,Enes iyi ki yanımdaydınız ve sıcaklığınızı enerjinizi benden eksik etmediniz. İyi ki varsınız.
Emekleri görünmeyen ama gizli bir el gibi her şeyi çekip çeviren saklı isimlere teşekkürler.

Kendinden önce hep beni düşünen, beni gülerken görünce daha çok gülen, bir dediğimi iki etmemek, isteklerime "hayır" dememek için deve sürülerine hendek atlatan, duygusal,komik,tatlı adam FURKAN'a, eşime,yoldaşıma teşekkürler...



Seni bana, beni sana kısmet eden, ellerimizi birleştiren, bize bu günleri doyasıya yaşatan rabbime ŞÜKÜRLER OLSUN.


Şimdilik bu kadar...Balayı ile devam ediyoruz.
Sıkılan var mı :)


Sevgiler
Benimle kalın...


Facebook : Zehra Ne Söyler*
Instagram : gorguluzehra
Zden Concept Instagram : zdenconcept
Zden Concept Facebook : Zden Concept
Twitter : gorguluzehra




Zehra Görgülü Ölmez










Yorumlar

gunlukcugum dedi ki…
Omur boyu mutluluklar dilerimmmm
çok güzel olmuşsun herşeyinle:)
Canım benim ne güzel şeyler yazmışsın ama biz birşey yapmadık ki siz yeterince enerji doluydunuz zaten, bu da tabiki fotoğraflara olumlu yansıdı. Ayrıca annenle olan bölümde gözümden bir damla yaş gelmedi desem yalan olur, sabah sabah duygulandırdın beni. Allah bizi sevdiklerimizden ayırmasın hele de annemizden, hep birlikte mutlu olalım ;) öpüyorum
NESLİMMM dedi ki…
herşey çok güzel istanbulda düğün hazırlığı yapmak daha kolay sanki .ben ankaradayım inşallah kıyafet falan hepsini kolay tedarik ederim:)))
yazını okurken ne kadar keyifli bir gün geçerdiğin anlaşılıyor:)bende çok keyif aldım okurken.
rabbim mutluluğunuzu daim eylesin inş.
bede düğün hazırlıkları içerisindeyim.
yazın beni için güzel fikirler sundu.
güzel günler geçirin bir ömür inş.
hayırlı günler:)
aysıyan dedi ki…
Maşallah Zehracımm :) herşeyin çok güzel olmuş. Rabbim yeni yuvanda eşinde huzur içinde yaşayıp,mutlu,sağlıklı güzel günler geçirmeni nasip etsin ..Amin :)
Unknown dedi ki…
Ömür boyu mutluluklar size ve kocaman MAŞALLAH :))
Şu takı meselesi çok sinir bozucu anlattığın gibi.Keşke farklı bi seçenek olsa.
Darısı başıma :))
Kübra Engin dedi ki…
Buradaki Kübra ben oluyorum sanırım. Öncelikle dünya evine girerek beni mutlu ettiğin için ben teşekkür ederim sana minik. Senin 5 yıl boyunca evlenmeni bekledimki sıra bana da gelsin :) nihayet evlendin ve mutlusun. Tıpkı hayalindeki gibi bir düğün oldu. Daha da güzeli ise bizi nikahtan sonra gençler olarak pek eğlendirdin. Bir astıkta kocayın. Darısı tüm evlilik yolu bekleyenlere :)

Adsız dedi ki…
hayırlı günler,
zeynep ben sürekli takip ediyorum sizi.
bende bu post u merakla bekliyordum.Rabbim,mutluluğunuzu daim etsin hep böyle gülümseyin inşallah.
bu arada balayı resimlerinide merakla bekliyorum...
esra eska dedi ki…
Cok guzel bi yazi opmus oyle guzel anlatmissinki duygularini heyecanini hissetmemek mumkun degil Allah mutlulugunuzu daim etsin insallah ....
Acemi Terzi dedi ki…
Çok romantik, son cümlelere doğru gözlerim yaşardı. Hadi balayınaaa!
Gurme Şirine dedi ki…
canım çok güzel gelin olmuşsun...
maaşallah...
Allah nazarlardan saklasın...
mutluğunuz daim olsun..
amin...

belinde pemde kurdele ve fiyonk detayını çok sevdim :))
o kocaman kalem çok espirili olmuş :))

bide pabuçlarını ve çiçeğinide çok beğendim :))

süperdin.......
Unknown dedi ki…
ilk yorumu ben yapim :)
zehracım o kadar güzel yazıyosunki kendimi sürükleyici bir roman okuyormuş gibi hissediyor ve devamında neler var diye çok merak ediyorum.. bu arada maşallah çok güzel bir gelin olmuşsun. bende gelinliğimi hasret modadan almıştım çok memnun kaldım düğünüm olalı 1 yılı çoktan geçti ama hala insanlar gelinliğimi soruyolar .. ee haliyle balıkesir gibi küçük bir yerde tesettürlü ve güzel bir gelinlik bulmuk neredeyse imkinsız neyse fazla uzattım seni çok seviyorum canım yazılarında arayı fazla uzatma lütfen :D
morcivertlale dedi ki…
maşallah ne kadar da güzel dile getirmişsiniz heyecanınızı, Rabbim mutluluğunuzu daim etsin inş :)
gonca dedi ki…
allah mutluluğunuzu daim etsin :) herşeyinizi o kadar beğendimki MAŞALLAH hepsi ayrı bi güzel özellikle gelin başınızı çok beğendim ne sıradan gelin başları nede çok abartılı olanlar gibi size özel çok hoş olmus :)
Adsız dedi ki…
Mutluluğunuz daim olsun inşallah.. Çok içten ve duygulu bir anlatım olmuş .. Sıradan olmamakla birlikte çok hoş gözüküyor herşey..
Unknown dedi ki…
Zehra'cim cok samimi cok icten cok guzel ifade etmissin gozlerim dola dola okudum Rabbim bir omur boyu mutlulugunuzu daim etsin .
Unknown dedi ki…
Zehra'cim cok guzel dakikalar yasamissiniz Rabbim bir ömür boyu mutlulugunuzu daim etsin.
maaşallah..en kötü gününüz böyle olsun inşaallh..çok güzel anlatmışsın okurken yaşadım resmen :)
bedia dedi ki…
Okudugum en guz3l evlilik hikayesi, gordugum en guzel gelin, gordugum en neseli cift allah sizi hic ayirmasin hep mutlu olun insallah:))
Adsız dedi ki…
o kadar güzel ve içten yazmışsın ki, gözlerim doldu, ay ağlicam şimdi :)) kaldı ki hiç böyle bir insan değilimdir ben. :) aşık olduğum kimse yok ve evlenmeyi düşünmüyorum bile. Rabbim iki cihanda mutlu etsin sizi, eşinin sana olan sevgisi şefkati hiç eksilmesin inş, hep böyle mutlu olun.

çok güzel olmuşsun ayrıca. şu an ağlayarak yazıyorum cidden, çok saçma ama çok güzel çok içten anlatmışsın, yayınlamasan da olur,sen oku yeter... arada okuyorum blogunu bu arada, çok da alakalı değilimdir böyle şeylerle.

neyse çok uzattım, Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın, hiç pişman olmayın inş. hep bu güzellikte sürsün günleriniz... güzel çocuklarınız olsun, mutlu yetiştirin onları... ALlaha emanet olun.
çok çok çooook güzel olmuş herşey.çok mutlu olun.Rabbim iki cihan arkadaşlığı nasip etsin size.
takı kaldırılsın :) ne var kiiii kimse birbirine götürmese bi zorunluluk olmaz.o bana şunu taktı ben ona bunu gibi şeyler olmasın..
Adsız dedi ki…
Bi fatihli olarak hayirli olsun dileklerimi yazmak istedim. cook guzel bi gelin olmussunuz bi haftadir yazdiklairnizi bikac kez okudum
Unknown dedi ki…
hayırlı olsun mutluluk dolu bi ömür nasip etsin..
sebos dedi ki…
okuduğum en güzel düğün hikayelerinden... ömür boyu mutluluklar :)
Unknown dedi ki…
zehra çok güzel olmuşsun gelinliğin çok güzel başını çok beğendim hemde modern.hoş bi yazı olmuş bi solukta okudum :) çok mutlu olursun inşallah.
Mrs.Ruzgar dedi ki…
Bayıldım Zehraaa:))) sana, gelinliğine,, mutluluğuna ,,MAŞALLAH Zehracım..en güzel yarınlar senin - sizin olsun..diğer yazını en kısa zamanda bekliyorumm:)
Zelis dedi ki…
Her sey coook güzell olmus harika olmussun Masallah..Rukiye Tasci süper fikir tabiikide;-)
en cokta dümenin basindaki pozunu begendim..
Ömür boyu mutluluklarrrr.....
Yasemin =) dedi ki…
Tebrik ederim ikinizide=) Rabbim sizin yüzünüzden gülücükleri, evinizden huzuru ve mutluluğu eksik etmesin, nefesiniz hep birbirine karışsın!...ömür boyu mutlu olun inşAllah=)

Postunu okurken gerçekten çok duygulandım...Allah herkese hayırlı bir yuva kurmayı nasip etsin!
Dilek dedi ki…
Maaşallah mutluluklar dilerim gelin başını çok beğendim
Nil'in Melikesi dedi ki…
sen nasıl bir kızsın kuzum yaa! valla agladım agladım insan bukadar güzelmi anlatır heyecanlarını imanının yarısını tamamladıgını günü.. yüzün gibi gönlü güzel tatlı kız :)) Furkan eniştemiz cok sanslı prenses gibi olmussun ben en cok cümlelerini sevdim inşaallah Rabbimiz bu güzel dileklerinle bir yastıka yaslanmayı nasip etsin cok cicisin :) Eger bir gün beni de kandıran olursa, evlenmeye ikna ederse kapını calacagım :)) Allaha emanet olun bizlere dua edin..
Adsız dedi ki…
bitanem okuduğum en güzel yaşanmış mutluluğun yazısı; tıpkı senin gibi.
Rabbim bu mutluluğu daim etsin;hergününüz mutlu olsun.sevgılerımle
ayşe
Adsız dedi ki…
bir gelinin düğün arefesini, kınasını, eğlencesini, düğün anını, balayını, gelinliğini, damadını, heyecanını, duygularını, takip edip okumak ancak bu kadar keyifli olabilirdi:):) iki cihan mutlulugunda da aynı böyle birlikte olmanız dileğiyle..
GüzelGül dedi ki…
masallah ne güzel bir gelin olmussun tütütütü :) hersey cok güzel görünüyor ayrica fotoraflariniz harika olmuss.Darisi bu sene bizlere artik :))) ömür boyu mutluluklar dilerim....

Mein Blog/Blogum
Unknown dedi ki…
Çok guygulandım tebrikler tatlım.. Ömür boyu ilk günkü heyecanla kalın..
bademlebuduk dedi ki…
çok güzel herşey maşallah