2013 Düğünleri Vol1 / Arkadaş Evlendiriyoruz :)

 Merhaba herkese :)

Son postlarımda bahsettiğim arkadaş düğünleri için kıyafet telaşlarım sona erdi. Şu an hepsi için ayrı kombinlerim hazır çok şükür. 
Arkadaş evlendirmek de ayrı heyecanlı. Özellikle kıyafet kısmı ayrı bir enteresan. Malum bizler giyime önem veren hanımlarız. Bir de farklı farklı düğün konseptleri eklenince iş biraz daha karmaşık oluyor.

Neyse ki ben düğün serüvenlerini atlatabileceğim artık. Sizlerinde özel günleriniz kapıda ve hala adım atamadınız da bir fikir peşindeyseniz bu postum sizlere gelsin :)



Cinsiyetimizden ötürü çok iyi biliyorum ki bir giydiğimiz özel gün kıyafetini başka bir gün/günlerde kullanmak istemiyoruz.
Bütçeleri zorlamayıp israf boyutuna da dikkat etmek önemli. 
Peki ne yapalım?

Şahsen kendi uyguladığım yöntem şu : Özel gün giysilerimi genelde iki parça tercih etmişim. Eğer sizin de gardrobunuz genelde bu şekilde ise, alt ve üstleri değiştirerek farklı kombinler elde edebilirsiniz. Yani bir takımın üstünü diğer takımın altını kullanarak kombin oluşturun ve böylece hem farklı giyinmiş hem de israfa girmemiş olursunuz.

Bu önemli nottan sonra geçiyorum günün fotoğraflarına.
Furkan'ın en yakın arkadaşlarından Sinan'ın mutlu günündeydik.
Furkan'la tanıştığım gün yanında Sinan'da vardı ve o günden sonraki tüm önemli ve özel anlarımızda... Bu yüzden benim için Sinan ayrı bir değerlidir.
Ayrıca gelin arabamın da şöfürüydü :)




 
 Ve biz :) Biz evlendik de arkadaşlarımızı evlendiriyoruz ya. Ne kadar farklı bir his. Zaten pek bir duygulanıyoruz sormayın :)) Şaka gibi tam 6 ay oldu. Allah huzurla mutlulukla nice aylar nasip etsin.


Bizim evlendiğimiz aylarda yeni yeni filizlenen aşkları geçtiğimiz hafta yepyeni bir dünya ile başladı. Rabbim onları birbirlerine bağışlasın. Yuvalarından huzur eksik olmasın ve bu "mutlu gün"ünü bekleyen herkesin darısı başına olsun. Kocaman "AMİN" bekliyorum.


Gelelim kıyafetime :)
Kumaş seçimi ve tasarım bana ait. Moda ile ilgilenen herkes kendince tasarım yapıyordur diye düşünüyorum. Ben de acemice bir şeyler yapardım arada. Ama ilk kez aklımda canlanan bu kıyafeti giymeyi arzu ettim.



Hayalinizde canlandırdığınız ve pek de başarılı çizemediğiniz tasarımınızı her terzi anlayamaz. Bu yüzden ben önceden de bildiğim ve güvendiğim birini tercih etmek istedim. 
Fetiye Altan'dan daha önce çok kısa bahsetmiştim sanıyorum.


Fatih Üniversite'sinde okuduğum sırada hem okula yakın olan hem de iyi dikim yapan bir arayış içindeydik ve böyle keşfetmiştik kendisini. Etek giymeyi hiç sevmediğim ve alışmak istediğim için birkaç farklı etek diktirmiştim. Ve böylelikle etek giymeye de alışmıştım :)



 Daha sonra çalışmaya başlayınca okula gitmeye bile vakit kalmadı. Benim gidemediğim o aralar kendisine bir Butik açmış. Seçenekler çok çok artmış. Gördüm şaşırdım. 




Şifon bir kalem etek üzerinde kaftan tarzda yapılmış önü kısa arkası hafif kuyruklu bu kıyafeti hem mutlulukla hayal ettim hem de çok severek giydim. Metalic renklerin sezonda öne çıkmış olması da, anneannemden kalmış olan el dokuması parlak çiçekli kumaşı kullanabilme cesareti verdi. Yan bölümlerde de yine sezonun öne çıkan kumaş türlerinden organzeyi tercih ettim. Bu kombini yine aynı tonlarda şifon şal ile tamamladım.



Kıyafet : Fetiye Altan (Özel dikim,kendi tasarımım)
Çanta : Forewer New
Stiletto : Bershka



Birbirinden tatlı yardımcıları ve kendisi sizinle birebir ilgileniyor. İsterseniz butikteki hazır ürünlerden tercih edebilir isterseniz özel dikim yaptırabilirsiniz. Atölye ekibinin başarısı dikimde kendini gösteriyor.

Ben kumaş almakla uğraşamam derseniz de çözüm var. Birbirinden şahane seçmekte zorlanacağınız kumaş içinden de bakabilirsiniz.

Kendisine ulaşmak isterseniz bilgileri aşağıda mevcut.

Fetiye Altan / F&G Butik
Üniversite Mah. Zambak Sok. No:5 (Pelican Mall AVM yanı)
Avcılar-İstanbul
Tel : 0 212 421 11 66


Havalar kadar güzel günler diliyorum hepinize. İlk tasarımım için yorum bırakırsanız çok mutlu olurum. Sevgiler :)


Facebook : Zehra Ne Söyler*
Instagram : gorguluzehra
Zden Concept Instagram : zdenconcept
Zden Concept Facebook : Zden Concept
Twitter : gorguluzehra
Zehra Görgülü Ölmez



Yorumlar

Famelika dedi ki…
Mavi yakışmış :)
Msd_cprz dedi ki…
tasarım çok güzel olmuş yakışmış size kumaşıda çocukluğumdan hatırlıyorum çok tanıdık geldi. iyi günlerde giyinin..
bloğuma beklerim :http://mesudeningunlugu.blogspot.com/
farklı bir tarz alışılmışın dışında ve güzel bir kıyafet olmuş :) iyi günlerde kullan
adriana1983 dedi ki…
Çok hoş bir tasarım verdi benimde yakında teyzemin kızının nişanı var fikir verdi doğrusu ellerine sağlık yeni evlenen çifte de mutluluklar dilerim ve bizim iki kız kardeş yazdığımız bir blogumuz var beklerim:http://kirmizirouge.blogspot.com/
Unknown dedi ki…
Zehracım kıyafetin çok hoş olmuş sanada çok yakışmış.. İnsanın kendi tasarladığı şeyi giymesi çok güzel bir mutluluk bilirim;) ayrıca mavi tonlarıda tenine çok güzel gitmiş. Güzel günlerde giy inşallah.. Sevgiler..
Unknown dedi ki…
renkler ne kadar güzel igde ilk gördüğümde de bayılmıştım zaten.çok güzelsin çok:)maşallah. çiftede mutluluklar....
Kaizenbutik dedi ki…
güzel ve trend bir fikir özellikle vintage tarzı çiçekli kumaşa bayıldım, fakat organze tercihi olmamış sanki. daha akan ve tok bir kumaş seçseydiniz keşke ama gene belirtiyorum elbise fikriniz hoş.
'MadameModista' dedi ki…
Selam zehracım :) süpersin bayıldım sana maşallah :)çok şıksın ,herzaman öylesin ama bu kez daha bi beğendim seni:)
arkadaşına da mutluluklar dilerim canım..sevgiler
Unknown dedi ki…
işte ben bunu seviyorum. diyorsun ya "modayla ilgilenen herkes kendince tasarım yapar" diye.. Bu mükemmel bir sey..yani marifet taaklitçilik değil kendini anlatabilmek. Senin kıyafetin zaten bambaşka güzellikte.. Çokfarklı ve çok güzel.. kumaşına bayıldım.. MAşallah sana ..
Mirayın annesi dedi ki…
çok farklı ve güzel bi tasarım olmuş,,ayrıca kumaşın taa anneannenizden kalmış olması da ayrı bir değer katmış bence..sevgiler..
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim Famelikaaa :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Mesude çok tesekkur ederim cok mutlu oldum :)) bloguna bakacagim
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Cok tesekkur ederim Özge. Aslinda ben tam giydigim donemde iki tasarimcida benzerini gordum. Ama ayni degil yine ilk dusundugumu varsayip mutlu oluyorum:)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Cok tesekkur ederim adriana:) cok memnun oldum faydali olmasina. Eger diktirmeyi dusunurseniz fetiye hanimla gorusebilirsiniz. Blogunuza bakacagim, ikinizi de operim :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Elifcim cok tesekkur ederim. Aslinda benim bu tonla pek aram yoktu ama benim icin de farkli bir tecrube oldu. Yorumlar guzel geldigine gore bu renkle arami isitmaliyim. Sevgiler
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çoook tesekkur ederim Tugbacim inan o senin guzelligin. 8.Haziran'i iple cekiyorum. Optum:)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok tesekkur ederim:) malum daha acemiyim ve ilk. Tabii eminim cok daha yakisacak baska kumasla da olabilirdi. Biraz organzede ki seffafligi istedim sanirim. Sevgiler
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Aysegulcum cok tesekkur ederim, bu islerle mesgul kisilerden olumlu yorumlar almak daha bir mutlu ediyor cok sagol. Yakin zamanda malum senin de mutlu gunun var:) siz de cok cok mutlu olun insallah
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Esracim cok tesekkur ederim, inan bu yorum iyi geldi. Yani moda basli basina birbirinin aynisi olan bir yol zaten. İnsan kendi yorumu ile farkli olabiliyor sadece. Bunu anlatabildigime cok sevindim. Opuyorum seni:))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Evet Gülhancigim, kumasin anneannemden kalmasi cok onemli cunku ben anneannemi hic girmedim bile:( cok tesekkur ederim , optum
Esra dedi ki…
Merhabalar...

Çok çok farklı bir kıyafet olmuş. Ama söylemeden edemeyeceğim; arkadan görünümü harika. Dikimi gerçekten kaliteli, belli ediyor. Ayrıca mavi çok yakışmış size de.

Sevgiler...
Adsız dedi ki…
esra taşpınar çok hoş olmuşsunuz renklerde çok güzel mutlu günlerde giyin bide yaklaşık fiyat verebilirmisiniz gerçi çok doğru olmaz burdan vermenizde ama :) fikir olur bizim için iyi günler
Zeynepozturk dedi ki…
Çok güzel gerçekten çok beğendim ben şahsen.. Yalnız aşağı yukarı böyle bir dikim için ne kadar fiyat aarlamak gerek bilgi verebilirseniz çok sevinirim :))
Adsız dedi ki…
Mekan neresi acaba
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Ay cok tesekkur ederim. Dikimi gercekten ozenli. Titiz calisan bir atolyesi var Fetiye ablamin. Sagolsunlar :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Merhaba, mekan: Barcelo Eresin Topkapi Otel
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Merhaba cok tesekkur ederim, buradan yazmam cok dogru olmaz ama arayip benim adimi vererek sorarsaniz yardimci olurlar
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Esracim merhaba:) cok tesekkur ederim. Burada fiyat yazmam pek dogru olmaz. Gereksiz polemikler olusuyor bu tarz fiyat ve marka konularinda. Arayip benim adimi vererek konusursan yardimci olurlar :)
Unknown dedi ki…
Zehracım çok şık bir tasarım olmuş.Tebrik ederim.Mavinin güzel bir tonu.Model tesettür için olması gerektiği gibi:)Biraz havalı,biraz asil,biraz şirin.En önemlisi de sana çok yakışmış canım.Hayırlı ramazanlar.Takipteyim..:)