"English Home çiçeği", MİM zamanı :)

Selammm :)

Geçenlerde ig de uçmuş gidiyor iken fark ettim ki bizler "english home çiçeği" ni pek bir seviyoruz sanki :) Bazılarımızda da tam bir tutku oluvermiş.
Tabii şu an o kadar popüler ki sadece adı "engilish home çiçeği", birçok farklı markada ve farklı ürünlerde bu çiçeği görmek mümkün.

Benim için de sevgiden tutku yoluna gider gibi :) Baktıkça mutlu ediyor sanki, huzur veriyor, nerede görsem bir keyifleniyorum, gözüm gönlüm açılıyor.

Öyleyse dedim bir MİM başlatayım. Tüm "English Home çiçeği" tutkunları paylaşsın çiçeklerini. Keyifle seyredelim.

Lafı uzatmadan benimkileri yayınlıyorum :)






































Evet söyleyin bakalım siz "english home çiçeği"ni neden bu kadar çok seviyorsunuz?

MİMlediklerim; sizlerin de "English Home Çiçekleri"nizi görebiliri miyiz :)


Eğer siz de paylaşmak isterseniz bana postunuzun linkini atın yukarıdaki mim listesine sizi de ekleyeyim :)

İlk mim sevgili Mor Menekşe'den geldi. Teşekkür ederim. Mor Menekşe'nin English Home çiçekleri için TIK TIK

İkinci mim sevgili Kendi modam Kendi stilim'den geldi. Kendisinin Engilish Home çiçekleri için TIK TIK

Keyifle Kalın :)

Zehra Görgülü Ölmez

Yorumlar

Saadet-i Müstesna dedi ki…
Ne kadar şirinler hepsini çok beğendim ama halıda çok ayrı durmuş :)
Unknown dedi ki…
şimdi farkettim bunların adı english home çiçeğimiymiş:) hepsi çok güzel ama bende şöyle bi bakındım eve sadece yastıkda ve tablolarda var heheee :) dikkatimden kaçmış. İç ferahlatıcı bi post olmuş:)
Adsız dedi ki…
Hemen resimlemeye başliyorum canim ;) ilk firsatta yayinliycam :)
Mor Menekşe dedi ki…
Mim süper , fotolarda süper , bende çekmeye başlayacğım , bloğum da çiçekler açsın hehehehe :D
Mor Menekşe dedi ki…
Selam Zehra :) mimine katıldım , çok keyifliydi , teşekkürler :)
ziyaret etmek istersen ; http://purpleviolet-87.blogspot.com/2013/06/mim-english-home-cicegi.html
Mor Menekşe dedi ki…
Rica ederim :)
Esra dedi ki…
katılmak istiyorum :) yarın tüm english home çiçeklerimi resimleyeceğim inşallah ;) sevgiler

Esra
Esra dedi ki…
http://kendimodamkendistilim.blogspot.com/2013/06/english-home-cicekleri-mim.html

işte burda paylaştım :) çok keyifliydi... daha bir sevdim bu çiçekleri sanki :)