İstersen GECE İstersen GUNDUZ Tuniği :)

Merhabalar,

Var mı aranızda tatilci bakalım...Ben daha buralardayım neredeyse Eylüle kadar :(

Malum arkadaşlar arka arkaya yuvadan uçuyor ve bizde en mutlu günlerde onlara eşlik ediyoruz.
Son olarak kardeşim kadar yakın Gülşah'ı mutlu yuvasına uğurladık ve Ekime kadar dinleniyoruz inşallah :)

Ablamın hamileliğinin son haftasındayız. Hazırlıklarım tam gaz devam ediyor :) 
Rabbim hayırlı,sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin.

İg de zaten sürekli paylaşımlarım sürüyor. Bu kombini de yayınlamıştım fakat tembellik edip blogumu ihmal etmiyorum:)


Kombinimden kısaca bahsetmek istiyorum.
Tafta bir tunik diktirdim. Kolları bir ton açık renk ile...

Turkuaz elbisem gibi bu da  sevgili Fetiye Altan'ın çalışması.



Sade parçalarla her zaman daha gösterişli ve şık olunabileceğine inanmışımdır.
Bu tarz bir tunik ile farklı kombinler elde edebilir hem gece hem gündüz özel günlere katılabilirsiniz.
Gece kombinim çok yakınım olmayan bir arkadaşın düğününden, Gündüz kombinim de bir arkadaşın nikahından...


Sizlerde bu tarz kullanışlı olabilecek bir tunikle sadece aksesuar değişiklikleri yaparak  farklı ortamları kurtarabilirsiniz.

Biriken postlarım var inşallah yakın zamanda yayına devam.
Tatilcilere "benim yerime de ..." diyorum :)
Evcilere de "benden misin:)" diyorum.


Sevgi ile kalın 

Zehra Görgülü Ölmez



Yorumlar

Asyadan Esintiler dedi ki…
cok yakışmış.Evet iki türlüde kullanmak için uygun olmuş.Ben bu tarzda tunikleri çok severim.
tüm güzel paylaşımların için emeğine sağlık.Sevgilerimle...
Unknown dedi ki…
çok yakışmış beğendim gözlerim ayakkabılarda ama ikiside harika yakışmış senin ayaklarına ben giyemiyorum topuklu kilo olduğundan bakıyorum sadece ahh vahh diyerek heheeeeee
Blogcu Sultan dedi ki…
bizde evciyiz daha ağustısa kadar evdeyiz... Bu arad tunik çok şık sanada çok yakışmış güle güle kullan:)
^^arzu^^ dedi ki…
maşallah çok yakışmış iki şekildede..ilk resim istanbulevlerindemi çekilmiş yoksa banamı öyle geldi :)
Unknown dedi ki…
Ben de simdilik evcilerdenim :(
Olsun bnde evde senin paylasimlarina bakar dururum :)bu arada tunik guzelmis... guzel gunlerde kullanirsin ins.
Esra dedi ki…
katılmak istiyorum :) yarın tüm english home çiçeklerimi resimleyeceğim inşallah ;) sevgiler

Esra
Esra dedi ki…
heyecandan yanlış yere yazmışım :)