2013 Düğünleri Vol.2 / Arkadaş Evlendiriyoruz :)

Selam kızlar

Ramazan'ı yarıladık, Temmuz ayı bitti-bitiyor derken ben hayli geciktirdiğim 2013 Düğünleri Vol.2'yi yayınlayayım dedim :)
Eee bir zahmet dediğinizi duyar gibiyim :)
Bu bir Haziran Düğünü ama ben ancak fırsat buluyorum yazmaya...



Ramazan'da özel günler ara verdi malum. Ramazan sonrasında özel günü olanlara fikir vermesi açısından zamanında bir post olduğunu düşünüyorum. İnşallah yararlı olur.




KIYAFETİM :

Düğün öncesi bir süredir aklım fikrim bu etekteydi. İlgili arkadaşlar rastlamıştır muhtemelen. SAG 2013 Ödül töreninde Marion Cotillard, Chiristian Dior bu etekle görünmüştü. O gün bugün aklımdaydı.

Fetiye Altan, özel tasarım çalışmasına rağmen beni kırmadı sağolsun. Bu eteği ve bluzumu çalıştılar. Gülay Alkan ve Fetiye Altan kafa kafaya verince inanılmaz çalışmalar çıkarıyorlar. Sınırsız çeşitte çalışmalarının bir kısmına Zden Concept Vol.3 içinde de yer vermiştim. 
Fetiye ve Gülay abla birbirini tamamlayan hem arkadaş, hem ortak...Aralarındaki iletişim ise kıskandıran cinsten. O yüzden de bu kadar başarılılar.

Kumaş ve dikimde 1.sınıf çalıştıkları için eğer benim için dikim söz konusuysa onları tercih ediyorum. Son dk. kalmamaya çalışıyorum çünkü inanılmaz yoğun çalışıyorlar. Bazen beni araya alamadığı bile olmuştur.
Eğer giderseniz tüyo vereyim ki bana sonradan kızmayın :) Di mi ama ...Eğer tasarım ürünleri hazır satın almak istiyorsanız butiklerini ziyaret edin. Eğer tasarım ve özel dikim yaptırmak istiyorsanız atölyeye gitmenizi öneririm.
Mutlaka arayıp randevu alın :) Benden söylemesi. Randevusuz giderseniz bir seri şahane kıyafet provalarını izlemeye doyamazsınız.

Kendisine ulaşmak isterseniz bilgileri aşağıda mevcut.

Fetiye Altan / F&G Butik
Üniversite Mah. Zambak Sok. No:5 (Pelican Mall AVM yanı)
Avcılar-İstanbul
Tel : 0 212 421 11 66


Bu kadar açıklayıcı bilgi merak edip yazanları aydınlatmıştır umuyorum.

KİMDİR BU EVLENENLER :)


Bir gün ara ile Bursa'da kına gecesi, İstanbul'da düğünü olan canım kardeşim Gülşah'ı evliler kervanına kattık :)

Zehra Ne Söyler* Gülşah için? 
2006 yılında haftaiçi dershane döneminde tanıdığım ve birbirimizden o vakit bu vakit kopamadığımız bir kardeşlik.
Gülşah'la çok özel anılar paylaştık.
Önce ben 1 hafta sonra o sürpriz bir şekilde tesettüre girip sınıfımızı şoka sokmuştuk. 
Tercihlerimizde de  beraberdik.  Kazanırken de... Kayıtta da...
Tek fark o Sosyoloji-ing ben Sosyoloji-tr :)
Aynı okul farklı sınıflarda da 4 yıl...
Bursa tatillerinde hemen buluşmalar, bitmeyen muhabbetler...
Uzun süreli ilişki mağdurları olarak "biz hiç evlenemicez mi" hallerimiz :)

Sınıf arkadaşı Salih'le tanıştık bir gün. Salih ve Gülşah yeşil elma ve kırmızı elma kadar birbirinden farklı :) Ama birbirlerine aşık...Örnek bir çift.



***
Kına gecesinde aktif bir rol oynayıp herşeye koşar buldum kendimi :) Biri bana böyle bir rol verdi (İçimden bir ses) Sanki bir görev, bir vefa gibi farklı birşey... Güzel de bir misyonum oldu son anda. Kınasını yaktım :)
Kendi kına gecemde ağlamayan ben, canım kardeşime kına yakarken hıg hıg gidiyordum :)
Zaten kına günü Gülşah'ların evinde başladığında ben duygusal bir ruha bürünmüştüm.
Düğün İstanbul'da olacağından sembolik bir gelin alma töreni yaptılar. Bu yüzden gelinliğini giymesi gerekti.
Velhasıl bütün arkadaşları onun odasında gelinliği giydirdik ona. Makyajı, basit bir gelinbaşı ...Hepimizin gözlerinde akmaya hazır bekleyen birer damla yaş, ona da göstermemeye çalışarak hep bir elden uğraştık.
Sonra kırmızı kuşak bağlandı. O anları hem videoya çekiyor hem de burnumu çekiyordum :)

Ya ben kendiminkinde bir damla yaş ağlamazken neydi bu duygusal mod? Hayretler içinde foşur foşur ağlaştık...
Kına pek bir keyifliydi. Bol bol oynadık, bu bakımdan fotoğraflanmaya ve fotoğraflamaya vakit de bulamadım.
Ne giydin derseniz? Bu posttaki elbisemi :)

Düğün Florya Sosyal Tesisler'deydi. Canım kardeşim İstanbul'a gelin olanlardan...



Sevgili eşimin tam da düğün gününe denk geldi yurtdışı seyahati. Bu yüzden pek bir yalnızdım düğünde.
Okul arkadaşları beraberdik, onlar alkışlar içinde gelirken ve dans etmeye başladıklarında ben yine hıg hıg ağlıyordum.
Yaşlanıyor muyum? :)))



Rabbim tüm yeni evlileri nazardan korusun. Kavuşma gününü bekleyen çiçeği burnunda çiftlere sabır versin, bu süreyi hayırlı ve sorunsuz atlatmalarını nasip etsin inşallah...

Sizde bu güzel Ramazan gününde benim güzel kardeşime hayır dualarınızı gönderin olur mu?

Sevgi ile

Bu güzel çiftin dans şarkısı ile şimdilik veda ediyorum.

  



 Zehra Görgülü Ölmez









Yorumlar

Esra dedi ki…
Eteğinin modeline ba-yıl-dım... Hem çok şık hem çok güzel durmuş üzerinizde... Bu ayakkbılarını görür görmez çok beğenmiştim zaten, Bu kombinle de çok güzel durmuş. Yeni evli çifte mutluluklar...

Buarada ben de kendi kınamda kına yakılırken ağlamamış, hatta kalkıp oynamıştım bile :) Ama tüm arkadaşlarımın düğününde hüngür hüngür ağladım :) Psikolojik bi açıklaması vardır heralde ):

Sevgiler...
sakLı bahçem :) dedi ki…
gerçekteN eteğiNiN asiL bir şıkLığı var zehra :)
Mor Menekşe dedi ki…
Çok şık olmmuşsun :) Eteğin modeli güzelmiş
Seyyah Aile dedi ki…
Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
636. takipçin benim.. :)
Bana da gelirsen sevinirim :)
¦ Sevgiler ¦
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_
seval dedi ki…
Çok şık olmuşsunuz gerçekten emeğinize sağlık.çok yakışmış.yeni biri olarak banada beklerim.amediam.blogspot.com