Çarpı işi bebek panomuz / Bebek anı çerçevesi




Harun 5 aylıkken tamamladığım bu çalışmaları henüz fotoğraflayıp paylaşma imkanım oldu.

Hamilelik malum uzun ve pek geçmek bilmeyen bir dönemdi. İşte o aralar bebek odaları ile ilgili fikir edinmek için pintereste fazlaca takılıyordum. Çok beğendiğim anı çerçevesini doğumdan sonra hemen uygulamak istedim.

Tanıyanlar bilir beni, hatıralara resmen takıntım var. Eskide yaşıyor gibiyim hep, etrafımda hatırası olan bir şeyler olmalı, fotoğraflar olmalı mutlaka. Böyle daha mutlu hissediyorum.
O yüzden Harun'a özellikle hatırlayamayacağı bu güzel dönemden çok özel anılar bırakmak istedim.

Zevkle hazırladım. Malzemeleri de paylaşacağım, kısaca yapımdan da
bahsedeceğim. Oldukça basit bir çalışma. İsteyen herkes kolaylıkla yapabilir.


Malzemeler
Çerçeve : İkea 
Kalp pötükare : herdekora.com
Kırmızı mini mandallar : Eminönü
Çuval bezi : "malzemedeposu" ig hesabı

Yapılışı : Çerçeve derinliği olan bir model. Alırken buna dikkat etmek gerek. Çerçevenin zeminine çuval bezini ya da istediğiniz bir kumaş/kağıdı yapıştırın. Üzerine anıları önce yerleştirin ve uygun yerleri tam netleştirince çuval bezinin üzerine de anıları yapıştırın. Detaylar ve süslemeler sizden:) son olarak çerçeveyi üzerine yerleştip, arkadan kitleyin. İste bu kadar :)


 Malzemeler
Çerçeve : İkea
Duvar Kağıdı : Evidea.com
Etamin malz. : goblenci.com

Yapılışı : Çarpı işini azcık bilirseniz bile yapabilirsiniz. Çok basit. Figürleri isteğinize ve kolaylığına göre seçebilirsiniz. Ben sallanan at figürünü kitaptan aldım. saat, tarih, boy, kilo figürlerini aklımdan yaptım. Harfleride internetten bir şablondan aldım. Onu da alta ekliyorum. Renkler tamamen size kalmış. Odayla uyumu için ve odasından da bir hatıra olarak duvar kağıdı olsun istediğim için fon olarak artan duvar kağıdından bir parça kullandım. Siz odaya uyumlu kağıt ya da kumaşla fon yapabilirsiniz. Etamin kumaşın ölçülerine göre kağıtta bir çerçeve açtım, falçata ile. Düz bir zemin ve cetvel kullanmak önemli. En altta etamin üzerinde kağıt olacak şekilde sonrasında da çerçeveyi üzerine yerleştirdim ve kitledim. İşte bu kadar :)




Yapanlara kolaylıklar :)
İçiniz sıcacık bedeniniz serin kalsın.
Zehra G. Ölmez

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ikeada hangi cerceve bu acaba sitesine baktimda hangisi oldugunu anlamadim derinlikleri belli olmuyor
Zehra Ne Söyler dedi ki…
İkea ribba 23x23 kullandim