Ve ZEHRA nişanlanır....:)


Merhaba Zehra Ne Söyler*'in can takipçileri...:)

Sabırsızlıkla beklediğiniz Nişan yazım sonunda hazır....
Nişan için hazırlıklarımla ilgili memnun kaldığım herşeyin reklamını yapıp detayıyla sizlerle paylaşacağım, sıkıntı yaşadığım konuları da anlatmadan geçmeyeceğim tabii ki.

Dikkat Dikkat!! Bu çok uzun bir yazı, Kemerlerinizi bağlayın bakalım :) Hazırsanız Zehra'nın nişanı başlıyor............

Sevgili NİŞANLIM Furkan'la tanışın öncelikle...:)
Ha bir de lütfen bize maşallah diyerek bakmaya devam edin olmaz mı...?







KIYAFETİM :  

Nişan için hazırlanmaya çok da uzun bir vaktim olduğu söylenemez. Hemen hemen 1 aya yakın bir sürede hem işe devam edip hem de hazırlanmaya çalıştım. Zor oldu...
En zor olan kısmı kıyafetimdi... Şöyle ki beni Twitter'dan takip edenler bilirler. İlk olarak hepinizin yakınen bildiği Gönül Kolat'a gitmeyi tercih ettim. Mezuniyetimde de kendisine gitmiştim ve memnun kalmıştım.
Fakat bu sefer durum o kadar parlak olmadı. İlk gittiğimde kendisi bizzat ölçülerimi aldı. ikinci gittiğimde provaydı ve kendisinin tatilde olduğunu öğrendim. Yerine bakan iki arkadaşın ilgisizliğinden çok rahatsız oldum ama yine de sustum. Kıyafetin üst bölümünü giydim ve arkası 5 parmak açık kaldı. Ölçümün alındığı, provaya gittiğim ve ertesi gün teslim almam gereken nişan kıyafetimdi bu!!!
Doğal olarak çok sinirlendim ama yine de sustum. Tekrar yapar yarına yetiştiririz dediler. İşe döndüm, akşamüstü bir telefon "Zehra Hanım kıyafetin üst kumaşı bitmiş, başka kumaşla yapsak olur mu?"....

****

Sukunetimi bozmadım, kıyafeti istemediğimi söyledim ve telefonu kapattım.
Dokunsanız ağlayacak durumdaydım. Çünkü Gönül Kolat'a çok kırıldım. Böyle bir olayı yaşamam karşısında kendisinin arayıp bir özür dilemesini bekledim ama çok bekledim....

Neyse...
Ugoza'da tezgahtar arkadaşımız Zehra, çok yakını olan bir terzinin yardım edebileceğini ve istediğim gibi bir kıyafeti 1 günde dikebileceğini söyledi.
İnanmak zor gelse de inanmak zorundaydım.
Hemen kumaşları alıp gidelim dediğinde saat 6'ya geliyordu:(

Eminönü'nde çalışmanın avantajı...Etrafımız hep kumaşçı...Hemen bir iki yeri yeri hızlıca gezip en son ASTEK KUMAŞ'ta karar kıldık. Ayhan bey bizimle yakından ilgilendi. Ne istediğimizi anlamaya gayret etti ve en doğru kumaşları seçmemizi sağladı.
ASTEK KUMAŞ'ta çok fazla alternatif kumaş çeşidine ulaşabilirsiniz. Ve ilgiden memnun olarak ayrılırsınız. Benden söylemesi...

Evet kısa bir -haklı- reklamdan sonra :) devam ediyoruz. Biz hızlıca kumaşlarımızı alıp terzinin yolunu tuttuk.

***

Elindeki bütün işi bıraktı, güleryüzle sadece benimle ilgilendi. Hızlıca geçiştirmeye değil, ne istediğimi anlamaya, beni memnun etmeye çalıştı. Akşam 7'den diğer gün 5'e kadar 3 saat uyuyarak benim kıyafetimle uğraştı. İşini severek yapan insanın hali başka, bir kez daha bunu anladım ve içimden gele gele Allah razı olsun dedim...







UFAK NİŞAN ARMAĞANI

Nişan'da davetlilere hediyem tamamen benim fikrim :) İş arkadaşlarımla 2 saatte hazır ettik....Kaça mal oldu derseniz ....?
Eminönü'nde çalışmak bazen gerçekten çok avantajlı.
Bir öğle arasında çıkıp 100 tane kadar mini kavanoz edindim. 40TL
1 Kg Mehmet Efendi Türk Kahvesi 30 TL
1 Metre pembe tül 3 TL
1 Top samanlı ambalaj ipi 3TL
100 tane çikolata kesesi (hediye) 5TL (civarı)
1 kilo draje çikolata (hediye) 40TL (civarı)
Basılan kartlar 80TL
200TL civarı..... :)
Ben çok sevdim, davetlilerde çok beğendiler.

Kartın arka yüzünde : " 40 yıl hatrımız olsun diye, Hatırlı-Tatlı başlangıçlara, İyi ki geldiniz, Z&F, 26.Ağustos.2012" yazdık :)

Beni kırmayıp hemen kartımı tasarlayan arkadaşım Şakir'e de kocaman teşekkürler. Kendisinin marifetleri bu kadarla sınırlı değil :) dahası için mutlaka göz atın...TIK TIK





FOTOĞRAFLARIMIZ :

Fotoğraf çekimi için tabii ki son zamanlarda vazgeçilmez olan dış çekimi tercih edenlerden olduk. Bursa'da profesyonel olarak bu işi yapacak kişi/ekiplere ulaşamak İstanbul'daki kadar kolay değil malesef.

Biraz araştırmanın ardından kendimi Sevgili EMRE DİRİK'in sayfasında buldum. Kendisiyle iletişime geçtik ve kısaca bilgi alışverişinden sonra nişan tarihi için randevulaştık.
Bursa, dış çekim için çok ideal bir şehir sayılmaz. Bu yüzden çekim için tercihimiz Botanik Park oldu.

Ben blogdan dolayı poz vermeye alışkınım aslında, değişik pozlar vermeyi de seviyorum. Ama insanın özel günü olunca daha bir farklı oluyormuş. Ben şimdi itiraf ediyorum, ilk 15-20 dk gevşeyemedim.
Emre bey'in bizi moda sokmak için çabası görmeye değerdi. Gerçekten sözleriyle rahatlattı. Kuzenim Kübra'nın da sürekli bizi güldürmeye çalışması da ayrı bir eğlenceydi.

Kısa sürede çekime Furkan da ben de bayaa bir alıştık ve ortaya şahane pozlar çıktı. Hepsini sizlerle paylaşmam olanaksız. Nazardan da korkmuyor değilim :(

Emre bey, çekimin sonunda bize en keyif alarak çekim yaptığı çiftlerden biri olduğumuzu itiraf etti. Bu da bizi oldukça mutlu etti. Emre Bey'e emeği için tekrar teşekkür ediyorum.

Eğer Bursa'da özel bir gününüz olacak ve çekim için bir fotoğrafçı arayışındaysanız tercihiniz kesinlikle EMRE DİRİK olmalı.





Ve uzun nişan yazım son bulur...Darısı birbirini çok seven, nişanlanacak çiftlerin başına...:)
Çıkış parçamız Dany Brillint-Dieu 

Evlilik hazırlıklarımız için bize bol bol dua edin ...
Sevgi ile
Zehra Görgülü (Tek soyadımla sayılı günlerim :))



Facebook : Zehra Ne Söyler*
Instagram : gorguluzehra
Zden Concept Instagram : zdenconcept
Zden Concept Facebook : Zden Concept
Twitter : gorguluzehra

Yorumlar

Feyza dedi ki…
Zehracım hayırlı uğurlu olsun. Prensesler gibi olmuşsun maşallah barekallah! Allah mutluluğunuzu daim etsin, öpücükler:)
Unknown dedi ki…
Ne tatlı olmuşsun öyle 41 bin kere maşAllah:)
Rabbim tamamına erdirsin canım..
Muhabbetle..
.. dedi ki…
Mutluluklar dilerim, Allah mutluluğunuzu daim etsin.
Böyle özel günlerde insan giyeceği konusunda son derece titiz oluyor, Gönül kolat ı tanımam hiç gitmedim ama insanın böylesi özel kıyafetlerde daha çok ilgi ve titizlik beklediğini göz önünde bulundurması gerekirdi. Ama her seyde bir hayır var kıyafetiniz gayet şık olmuş.
Nişan hediyenize gelince çok güzel düşünmüşsünüz, ellerinize sağlık
Rabbim ağzınızın tadınız bozmasın inşallah mutluluklar
maaşallah diyorum öncelikle :)sabrına hayran kaldım doğrusu..insanın özel gününde en çok özendiği şey nişanlık ve gelinlik..benmde nişanlığım istediği gibi olmamış ve ayrıca nişan sabahı nişanlığım yanmıştı :( ama gelinliğimi çok severek aldım telafi etmiş oldum :)istanbul-fatih te seval gelinlik var kesinlikle tavsiye ediyorum..neredeyse hiç prova çıkmadı gelinliğimde..ce ilgilerindende çok memnun kaldım..
çok çok mutluluklar diliyorum :) hayırlı olsun..
ayyyy çok çok çok güzel görünüyorsunuz hazırlıklarınız hepsi çok güzel Rabbim daim etsin mutluluğunuzu sevginizi huzurunuzu ♥
Adsız dedi ki…
hayırlı uğurlu olsun Allah tamamına erdirsin.
kıyafetiniz çok hoş özellikle de rengi ama kafanızdaki bence çok fazla, gereksiz. değişik bişey olsun diye abartıya göz yormaya gerek yok diye düşünüyorum.
Elif
bırtutamkekik dedi ki…
maşallahhh barekteallahh..:)
rabbim tamamına erdirip iki cihan saadeti versin zehra,cım:)
heyecanınız hiç bitmesin..:)
sevgilerimle..
emilianata dedi ki…
zehracım, Allah çok mutlu etsin inşallah. ömrünüzün sonuna kadar da sevginizi koruyun inşallah.
FaTma dedi ki…
çok güzel olmuşsun canım :)
Rabbim mutluluğunu daim etsin inşallah..
Nice böyle mutlu ve güzel günlerin olsun inşallah..
sevgilerr:)
k.b.a design dedi ki…
maşallah allah mutluluğunu daim etsin :)
harika görünüryorsun :)
B dedi ki…
elbise harika ama bence pozlar ondan harika çok beğendim :) mutluklar dilerim :))
Unknown dedi ki…
Maşallah, maşallah! Her şey çok güzel görünüyor. Çok faydalı ve keyifli bir post olmuş. Rabbim tamamına erdirsin ve nazarlardan korusun inşallah.
Polyanna dedi ki…
Mutluluklar! Tebrik ederim:)
otuz şirin yıl dedi ki…
Zehra çok şeker olmuşsun sen
:)
nişanlını tanıdım ama acaba dedim
:)
eşime gösterdim oda hemen tanıdı ilkokul arkadaşıymışlar
:)
mutluluklar dileriz
:)
sevgiler
elma kurdu dedi ki…
allah tamamına erdirsin hayırlı ile
kuyame dedi ki…
zehracim hic 1 gunde dikilmis aceleye gelmis bir kiyafete benzemiyor cok guzel olmus dikenin de, bu guzel tasarimi hazirlayan arkadasina ve sanada tebrikler gercekten emeginize saglik, allah isini hale yola koymus cok sukur insaallah hep boyle devam eder, tabi sorunlar olmazsada guzel olur, olursa da bu guzel gunlerin cilvesi olarak hatirlarsin :)
kuyame dedi ki…
bu arada hayirli ugurlu olsun dugun hazirliklarini ve dugun postunu sabirsizlikla bekliyorum yeni takipcin olarak :)
esrabetul dedi ki…
Rabbim iki cihan saadeti versin inşallah

kıyafetinde çokk şık
esra betül

maşallah subhanallah. Rabbim tamamına erdirsin.
Huzur Moda dedi ki…
kıyafetinizde hediyelerinizde pozlarınızda ço güzel maaşallah süphanallah

anlamadığım postunuzda niye herşey garip yazı stilinde çıkıyor. okunmuyor çoğu şey
bilginiz varmı acaba bilerekmi yaptınız bilmiyorum ama
Unknown dedi ki…
Hayırlı olsun Ve kocamannn Maşallah :))
Allah tamamına erdirsn ömür boyu mutluluklar :)
Dilerim hayırlı uğurlu olur çok sevindim sizin adınıza :) darısı bekarlara :)
Unknown dedi ki…
Tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin. Gerçekten 1 gecede dikildiğine inanmak zor enfes olmuş. Rengi ve modeli harika, kumaş seçimi de öyle belli ki. Kumaşı ne kadara ve kaç metre aldığını öğrenebilir miyim? Genelde kazıklandığımı hissediyorum da 5 metre kumaş istiyor terziler benden.
Bu arada harika bir fikir olmuş nişan hediyen. Marifetlisin belli :)
Tekrar tebrikler.
Bloğuma beklerim:
bebeko-elc.blogspot.com
ikibocekbircicek dedi ki…
zehracım hayırlı uğurlu olsun... post beklediğime değdi .. herşey çok güzel görünüyor. Allah tamamına erdirsin
Unknown dedi ki…
çokk çokk güzel olmuşsun acele dikilen bir kıyafete hiç benzemiyor :)
gunlukcugum dedi ki…
Masallah size...rabbim tamamina erdirsin...ahiretlik esin olur insallah ...
Acemi Terzi dedi ki…
Ya hu bana çok kısa geldi bu yazı :D Daha da yazsan okurduk yanii :))

Gönül kolat umarım bu postunu okur da, biraz kendini toplar. Çok şaşırdım doğrusu.

Rabbim tamamına erdirsin, inşallah çook mutlu olursunuz, Nazar değmesin, maşallah tebarakellah diyelim <3
Gurme Şirine dedi ki…
tatlım hayırlı uğurlu olsun....
çok güzel olmuşsun...
süper...
Allah mutluluğunuzu daim etsin...
sevgiler...
Bloglar arası gzeinirken buldum sizin sayfanızı; adaşım olmanızın yanı sıra zevklerimiz de benziyor diye dikkati mi celbetti yazılarınız. Nişanınız hayırlı olsun Sünneti seniyyenin en güzeli olan evlilik için adım atıyor olmanız sizi hayırlara boğsun inşallah(:
Serpil dedi ki…
Hayırlı olsun mutluluklar dilerim. Elbisenizin kumaşının cinsi nedir acaba ?
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun.. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah..
esrabetul dedi ki…
yaşanan aksiliklere rağmen maşallah çok güzell
esra betül
Mirayın annesi dedi ki…
selamlar..gönül kolatın bu haline hiç şaşırmadım..bende mekanına gittim ama ilgisizlik dağınıklık almış başını gidiyor.gidiş o gidiş bidahada gitmem.
elbiseniz çok farklı çok hoş olmuş.
allah tamamına erdirsin.
semra dedi ki…
Tebrik ederim cok güzel olmussunuz Allah tamamina erdirsin :)
Gönül kolata internet üzeri anlastik ölcülerimi gönderdim kuzenimin dügünü icin bir kiyafet istedim lakin okadar israr etmeme ragmen elbiseyi söz verdigi tarihte göndermedi ! ve ben gidip yeni kiyafet almak zorund akaldim aceleyle... Peki elbise geldi neoldu dersiniz, sirtin fermuari kapanmiyordu ! tüm ölcüler dogru ama gögsün üstünü o kadar dar yapmislarki kapanmiyor. anlayacaginiz o kiyafeti baska yerde bile giyemecegim :( ayrica ilgisizlik diz boyu...
GüzelGül dedi ki…
bende tebrik ederim canim cok güzel görünüyorsun masallah :)

Mein Blog/Blogum
hanife dedi ki…
Allah tamamına erdirsin mutluluklar dilerim
Adsız dedi ki…
basına gelenlere uzuldumm. Ama allah mutlu etsın bır omur boyu. Bende yakında nısanlanacagım ve bole mınık kavanozlardan konuklarımıza hazırlamak ıstıyorum emınonunde nerden bulabılecegımı soyleyebılırmısın tam olarak oraları bılmedıgım ıxın karısmak ıstemıyorum. :)