Evleniyorum & SON 7 GÜN

En son nişanda bıraktım sizleri...

Öyle bir koşturma içerisindeyim ki ancak yaşamış olanlar anlar...

Allah izin verirse tam 7 gün sonra evli bir Zehra olarak karşınızdayım.
Hummalı bir hazırlık, detaylar vs. Furkan da ben de inanılmaz yorulduk. İnstagram, twitter ve facebook da aktif olarak beni göremiyorsunuz ancak foursquarede yer bildirimi ... O da hep 1 hafta sonraki evimde :)

Yerleşmeye çalışmak, yeni eşyalar, yıka-topla-yerleştir... Bir de benim gibi annenizle aynı şehirde değilseniz hiç de kolay olmuyor.

Yine de tüm zorlukları ve yoğun stresine rağmen çok özel günler ve mümkün olduğunca tadını çıkarmaya çalışıyorum.

Gelinliğim hatırlarsanız Hasret Modaevi'nde yapılıyor. İnşallah yarın alt ve üstün birleşmiş halini göreceğim. Üstü için 2 kilo inci kullanıldı. İstediğimden çok daha güzel oldu... Şimdilik bu kadar tüyo yeter size, devamı ilerleyen postlarda bol fotoğraflı...:)

Evimin tüm parçalarını özenle seçtim ve her detay içime fazlasıyla siniyor. Rabbim huzurla oturmayı bir ömür nasip etsin. Sizlerden de hayır duası bekliyorum.

Evimle ilgili postlarda ilerleyen günlerde burada olacak. Neyi nerden ne kadara aldım hepsini paylaşacağım. Nacizane evlilik hazırlığı yapan takipçilerime bir fayda olsun:)

Balayı için de ideal sonbahar balayı mekanı Kapadokya'yı tercih ettik. Tüm detaylar, döndüğümüzde bol fotoğraflı olarak burada olacak :)

Şimdi size Bursa feribotundan mobil olarak yazıyorum. Ancak fırsat buldum. Çok sevdiğim canım arkadaşım Gülşah'ın nişanına katılmak için gidiyorum. Bakın bu kadar yogunluğumda bile Canlarımı da ihmal etmem öyle de vefalıyım:))



İnşallah haftaya bugün hava yağışlı olmaz. Allahım lütfennnn:(

Dualarınızı eksik etmeyin.
İyi ki varsınız...

Zehra Görgülü ( yakında "Ölmez")

Yorumlar

Acemi Terzi dedi ki…
Rabbimm tamamına erdirsin hep yüzünüzü güldürsün ve birlikte nice mutlu huzurlu sağlıklı seneler yaşamak nasip etsin inşalllaahhh
Dünden Bugüne dedi ki…
Kocaman Maşallah'larınız olsun
İnşallah yağmur yağmaz. O gün herşey istediğinden çok daha güzel olur :)
Sevgiler :)
balon için çok iyi pazarlık yapın.400 tl ile açıyorlar 200 e bulabiliyorsunuz.benim kapadokya postuma göz atarsanız faydası olur gibi.
GüzelGül dedi ki…
simdiden tebrikler allah kolaylik versin tüm hazirliklarda tahmin edebilyiorum nekadar yogun ve yorucu oldugunu :)

Mein Blog/Blogum
maaşallahh..allah kolaylık versin bilirim o zorlukları :)allah ömür boyu mutlu etsin..(sanırım o evlilik cüzdanı davetiye)davetiyeye bayıldım :)
Rabbim herşeyi gözlünüze göre versin yuva kurmak yuvayı yaşatmaya çalışmaktan çok daha kolay bir eylemdir bu yüzden duam Ömür boyu mutlu olun birbirinizi ve çocuklarınızı mutlu edin...İnşallah yağmur yağmaz=)))
Meral dedi ki…
şimdiden hayırlı olsun canım merakla bekliyorum düğün postunu inşallah hiç bir aksilik çıkmaz herşey gönlünce olur =)
ikibocekbircicek dedi ki…
Zehracim dungecede benim yakın arkadasım Zehra'nın düğünü vardı hersey muhtesemdi, ins sende tatlı tatlı atlatirsin bu telaşı şimdiden mutluluklar
Adsız dedi ki…
çok ama çook mutlu ol.sevgiyle aşkla huzurla dolu bir hayat geçir.
bloguna rastlamış öylesine biri.
aysıyan dedi ki…
2 ay önce evlenmiş biri olarak heyacını çok iyi anlıyorum :) Rabbim hayırlısıyla mutlulukla düğünüde atlatmayı,süpper bir tatil ve güzel yuvanda huzurla yaşamayı nasip etsin canımm *-*Allah sizi nazarlardan korusun inş.
rabia dedi ki…
kapadokya biraz soğuk olur ama tam bi aşk şehri ben oralıyım. inş güzelgeçer tebrikler
Unknown dedi ki…
nice mutlu yillar sizin olur insallah
sevgiler bahcemden
'MadameModista' dedi ki…
inşallah ömür boyu çoook mutlu olursun canım :) detay fotoğraflarını merakla bekliyorum zira o tarz şeyleri incelemeye bayılırım :)hiçbir aksilik yaşamadan atlatıp sonrada bize anlat :)öpüyorum,sevgiler