Fuşyalı Kombinler / Mini 1 mola :)


Bol karlı bir günden hepinize sıcacık kahve kokulu bir merhaba :)

Balayı postaları tam 6 bölüm...Arka arkaya olmasın araya renk katalım dedim :) 

Yakın zamanlardaki fuşyalı kombinlerimden eklemek istedim.
Instagram takipçileri bilirler bu kombinlerimi ama göremeyenler için burada da olsun dedim...

Furkan'ın mezun olduğu Kültür Üniversitesi'nin twitter hesabından yapılan bir yarışmada Furkan konser bileti kazandı. Biz zaten severiz bu tarz faaliyetleri. Sevinerek gittik.

Çellistanbul ve Burcu Karadağ'ın bir araya gelme sebebi Itri'yi anmak için...Viyolonsel ve Ney buluşmasını zevkle dinledik. 


Dinletiden ufak bir kesit paylaştım. Nerede? Yeni sosyal platform KEEK'te. Keek'i, instagramın video versiyonu gibi düşünebiliriz. Fotoğraf değil sadece kısa videolar paylaşıyoruz. Bence çok keyifli olacak :)
Üyelik olmadan seyredemiyorsunuz.
Paylaştığım ilk video için ...TIK TIK

Eşarp : Chanel Palto: Koton Gömlek: Stradivarius Jean : Koton Botie : Elle Clutch: Asos Eldiven: Hediye

***


 Ahhh ahhh...Yılbaşı gecesi dışarı çıkmak hatta Nişantaşı'na gitmek gibi bir hata yaptık :( Amaç kutlama yapmak tabii ki değildi! Bu gördüğünüz kalabalık, azalmış haliydi... Berbat bir koku, insanlar kendini kaybetmişti sanki...Aman neyse bir daha yılbaşı gecesi evdeyiz buyrun gelin :)

Saatlerce trafikte kalıp araba park edecek yer bulamadık... Kombin fotoğrafım bile böyle olmak zorunda kaldı.


Silikon kalp şeklindeki çantamı çok severek aldım. 
Bakın, aldığım yerde de hepsini fotoğrafladım :)
Fatih, Akdeniz Cad. Derinel Çanta'dan...


***


Son olarak da, geçen gün duygusal anlar yaşadık. Neden mi? Zeytinburnu Nikah Dairesi'ne nikah fotoğraflarımızı almaya gittik. Gitmişken de anı ölümsüzleştirdik :)


Zımba detayı hayli moda. Artık hemen herkes bu modayı sevdi ve zımba detaylı bir eldiven, bir bot veya bir deri ceketi olmayan yok gibi.

 Ben de geçenlerde aşık olduğum zımba detaylı bu yağmur botunu almaya gittiğimde Instagram'da paylaşmıştım. Fazlaca beğeni almıştı. Kombinleri beklediğinizi yazdınız. Bende giydikçe paylaşıyorum. Çok da severek giyiyorum.


Botlar rahat mı diyenler olmuştu. Evet gerçekten çok rahat, keyifle giyiyorum.

Şal : Ugoza Jean Gömlek: Terkos Pasajı Trenchcoat : Mango Jean: Koton Bot: Shoetekfiyat Çanta :Hermes

Sevgiyle kalın...
Sizi seviyorum ;)
Balayı bölüm 4 ile devam ediyoruz, benimle kalın...

Kendinize dikkat edin. Karda dışarı çıkmayın. Bol bol sıcak içecekler tüketin...




Zehra Görgülü Ölmez