My Cousin's Birthday :) / Kübramın doğum günü hazırlığı...


Merhabalar :)

Evlilik, balayı postları derken ard arda haliyle sizleri alıştırdığımın farkındayım. Yani farkına varmadığımda hemen kendinizi hatırlatıp "haydi" diyiveriyorsunuz :)
Hep var olun inşallah...

***

Balayı postlarının arasına birşeyler karıştırmak istemediğimden farklı konularda yazamadım. Atmosfer bozulmasın istedim.
Tabii aradaki önemli detaylar fotoğraflanıp post olmak için biriktirildi :)

Bunlardan ilki Canım kuzenim Kübramın doğum günüydü.

Kübrayı, geçen yıl ki doğum günü, nişan, evlilik postlarımdan hatırlıyorsunuzdur...
Ben nişan ve düğünden birer kare ile onu hatırlatayım...
  

Akraba çocukları olarak genelde akran olanlar kaynaşır. Bizde de durum böyleydi. Fakat öyle akran olarak pek fazla değildik. Kübra ile aramda 4 yaş var. Bu bizim için şanstı çünkü birkaç yıl daha olsaydı belki de beraber büyüme şansımız olmayacaktı...
Anladığınız gibi ben, onunla o da benimle büyüdü :)


Yıllar geçti nişanımda yanı başımda, yüzük tepsimizi taşırken gözümün içine böyle baktı işte...

*
17.Aralık bu güzelliğin doğum günüydü. İstanbul'da yurtta kalıyor. Yurtta yaşamanın ne demek olduğunu son birkaç aya kadar çok iyi bildiğimden ve onu mutlu etmek istediğimden, ona doğum günü organize etmek hep aklımdaydı.

Aileler İstanbul'da değil malum... Zaten bir avucuz İstanbul'da...Ortak akrabaları toparladık hemen.




Bu postta doğum günü değil de yaptığım ön hazırlığı anlatacağım...:)

Biraz karton ve tülle hemen isimli yaka kartları hazırladım. Profesyonel hazırlayacak zaman olmayınca biraz amatör oldu ama olsun :) Niyet önemli...


Ona da ayrı bir kart hazırladım...


Cici bir kutuyu süslü, tüllü kaplayıp içine de hediyelerini yerleştirdim.



Şirin balonları şişirdim:)


Cupcake ve fiyonk figürlerine bayıldığı için üstü fiyonklu altı da cupcake baskılı bir ev giyimi aldım.



Eski fotoğraflarımızı  ve kartonla hazırladığım cupcake figürlerini çoklu çerçeveye yerleştirdim.



Masamız çay saati tarzında hazırlandı. Bonibonlarla süslendi :)

DİKKAT!! Menü detayına iniyorum.
Hamileler devam etmesin :)


Mini Waffle


Kısır


Antakya'dan biberli ekmek ve peynirli milföy


Makarna salatası


Patatesli renkli toplar


Veee doğum günü kızı mumları üfler... Gece sona erer...
Çok mutlu oldu. Onun mutluluğuna sebep olmak beni çok çok çok mutlu etti. Rabbim birliğimizi bozmasın inşallah...

Doğum günü fotoğraflarına giyimimiz müsait olmadığından yer veremiyorum :)

O gün bizimle olan ablam Gaye ve yeğenim Soner, Nuray abla, Hülya abla, Eda-Nida ve Elif'e tekrar teşekkür ederim. 
Biz rahat edelim diye ortadan kaybolan canım Furkan'a da :)

Bu postumu da okuyup yüzünde güller açan sizleri de çok öpüyorum :)))))




Zehra Görgülü Ölmez


Yorumlar

KeleBek MisâLi ... dedi ki…
Ne mutlu Kubraya ki senin gibi Kuzeni var ellerine saglik Rabbim muhabbetinizi bozmasin hep mutlu olun insallah
pembe kalpler dedi ki…
Ne güzel bir sürpriz olmuş. Elinize sağlık
pembe lila dedi ki…
Amin Allah muhabbetinizi daim etsin tatlım, çok güzel görünüyordu sofra afiyet olsun yedikleriniz yaptığın süslemelerde çok hoş,çok tatlısın maşaAllah elinden de geliyor tasarım çok hoş olmuşlar. Hakikaten alıştım bakalım bugün ne yazmış, yazmış mı diye hep takip eder oldum heryerde sen biliyosun;)Benim ismimde Hülya,Hülya abla sözünü okuyunca sanki bana seslenmişsin gibi oldum:)Seni kardeşim gibi görüp samimiyetini sevdiğimi söylemiştim zaten daha önce bende buna dayanarak içimden geldiği gibi yazabiliyorum sana gene çok hoş olmuş yazdıkların, Kuzenine çok selam söyle Allah ömrünü bereketlendirsin mutlu ve huzurlu yıllar versin :)Bende cup cake hastasıyım hatta cupcake li bir saat bile tasarladım çok tatlı oluyorlar rengarenk güle güle giysin kuzenin,Kocaman öpücükler gönderiyorum sana Allahıma emanet ol :)
Unknown dedi ki…
Ne guzel hazrlanmıssınız öyle cok özendim. :))
Bende kutluyorum burdan yaş gununu cok:)
ikibocekbircicek dedi ki…
süper olmuş herşey ... zehra kuzenın olasım geldi :)))))))))))))
bide kübrana RABBİM SAĞLIKLI GÜZEL GÜNLER VERSİN
























































Unknown dedi ki…
ama ama amaaa bu olmaz ki sabahın 07:45 inde bakılan postun böyle iştah kabartıcı çıkacağını nerden bilebilirdiimmm :((( baştan söyleseydin ya hamileler okumasın diye :((
Yine de her zaman ki gibi tebessümle okuduğum bir posttu :) kuzenLer çookk özeldir <3 Kübra'ya buradan mutlu yıllar diliyorum iyi ki doğmuş iyi ki yüzünde bir tebessüm olmuş.... hmmm bu arada bende sessiz takipçinlerdenim bu da ilk yorumum :)) sevgilerr dua ilee ... ;)
Ayyy çok ciciler ya bayıldım kübranın yerinde olmak isterdim :)
samsun havası dedi ki…
çok güzel düşünmüş hazırlanmışsınız..daha ne olsun düşünülmek çok güzel bişey..
esra dedi ki…
ben bu amatörce hazırlanmayı daha cok sevdim daha sana has senin düşündüğün uğraştığın şeyler cıkmıs öteki türlü hepsi birbirinin devamı gibi ellerine sağlık kübra yada nice musmutlu nice sene seneler inş. :))
öncelikle maaşallah demek istiyorum..çünkü nasıl kıymetli olduğunu biliyorum kuzenin..bizim aramızda 8 yaş olmasına rağmen bunun zorluğunu hiç çekmedik.
kübra ya nice seneler inşaallah :) allah ayırmasın..
Adsız dedi ki…
Sevgili zehra,postların bende alışkanlık yaptı,kendimden bişeyler bulmak çok güzel devamlarını bekliyorum inş.
Unknown dedi ki…
canım benim ne kadar da düşüncelisin.valla o yemek resimlerini hızlı geçtim.hamile olmasam bile canı çekiyor insanın:) ellerinize sağlık.doğum günü kızınada hayırlı uzun ömürler:)
Çok güzel bir posttu çok özenmişsin besbelli abla tavsiyesi ufak boncuklar al rengarenk evde bulunsun o kürdancıkların tepesine iliştirirsin en kokoşundan en güzel dileklerimle kuzeninede inşallah))
tuğba dedi ki…
Allah herkese(önce bana) sizin gibi dostlar nasip etsin.kandilinizide kutluyorum.ismim tuğba bu gece banada dualarınızda yer verirseniz mutlu olurum.sevgilerimle.
Unknown dedi ki…
MERHABA ZEHRA GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI OLMUŞ..RABBİM BANA DA BÖYLE GÜZEL KUZENLER NASİP ETSEYDİ KEŞKE...KUZENİNİN DOĞUM GÜNÜNÜ BEN DE KUTLARIM RABBİM NİCE HAYIRLI YILLAR NASİP ETSİN
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Amin canim cok tesekkur ederim :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Cok tesekkurler :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Hülya abla inan sen de kendini alıştırdın. Sen birşeye de yorum yapmazsan darıldığını düşünürüm herhalde :) rabbim kimsenin ağzının tadını bozmasın. Birlik beraberliğimizi eksik etmesin. Güzel duygularını paylaşıyorum :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Daha daha sürprizler sana olsun Merve :) teşekkür ederim
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Amin canım çok sağol :)) kuzenim olmana gerek yok ki beni seven bir arkadaşımsın sen iste daha güzelini hazırlayayım :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tülaycığım yorumun için çok teşekkür ederim :)) bir gün sana da yaparım ödeşiriz öyleyse :)) amin çok teşekkür ederim :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Daha güzelleri senin olsun :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok teşekkür ederim :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
çok teşekkürler Esra, aynen :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
amin melek teşekkür ederim :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
teşekkür ederim :) Bir de hitap edebilmek isterdim, hep yorum bırak ve ismini yaz lütfen. seni de artık buralarda görelim :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Hakkını helal et canım benim :)) Çok teşekkür ederim
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tuğba inşallah çok teşekkür ederim. Çok naziksin :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Pınarcım :( Rabbim sana eminim bizde olmayan başka güzellikler nimetler vermiştir. Öyle bakmaya çalış. öpüyorum, sanal kuzenin olabilirim :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Bir daha ki organizasyonda denerim. Çok çok teşekkürler