Çok "Şölen"li Kombin:)

Herkese merhaba :)

Bir kombinle daha karşınızdayım.
Kombinler kendi fotoğraflarımla gelmiyor bazı özel sebeplerden dolayı. Böylesi de çok kötü olmamalı ya :/


 

Ön kısmı fırfırlı, bel kısmı lastikli oturan bir model tunik. Tam istediğim gibi durdu üzerimde de.Omuzları vatkalı...

Tunik : Şölen Butik
Şal : Armanda >Şölen Butik


Ayakkabımın kruvaze modeline vurularak almıştım. Fotoğrafta tuhaf pis bir renk gibi duruyor ama :) siyah süet
Ayakkabı : Elle




Çanta : Zara
Jean : LCW



Ceket : Şölen Butik
Bu ceket için ne kadar zaman bekledim bir bilseniz. Değer ama di mi :)




Şemsiye : T-box

Dantel görünümüne ve ucunda sallanan minik kalp-ciklere vurulmuştum:)


Aman şemsiyenizi unutmayın :)
Sevgiler

Bilmeyenler için Şölen Butik : TIK TIK
Aaaaa bu arada Şölen Butik'in yeni sezon ürünleri eklendi, 1bakın:)

Yorumlar

ikibocekbircicek dedi ki…
hepsi çok şık ama benim buaralar çantaya ihtiyacım var .. çanta markası?
bırtutamkekik dedi ki…
güle güle sağlıkla giyy tatlımm:)))
çookk zevklisin bu arada..
bayıldım tüm kombinlerine...
ahhh o şemsiyee yok muu:))
ekrana yapıştım resmen...
:))
sevgilerimle...
tesetturisland dedi ki…
bayıldım şemsiyeye resmen ne cici bişey o öyle :)

http://tesetturisland.blogspot.com/
Alyaduaninannesi dedi ki…
ben üstünde görmeyi tercih ediyorum :) şölende bu elbiseyle şalın kombini çok ilgimi çekmişti güle güle kullan canım
şemsiyen harika bi ara unutmazsam t-box a bakayım bende
Zehra Ne Söyler dedi ki…
ikibocekbircicek; teşekkür ederim:) o kadar geç cevap yazıyorum ki, belki de çanta bulmuşsundur:)) DavidJones,Forever New, Stradivarius,Yargıcı,Mango ve Asos'u önerebilirim.

birtutamkekik; çok teşekkür ederim:) şemsiyemi bende çok severek almıştım,kıymetlim o:) daha güzelleri senin olsun

benihana, daha güzelleri senin olsun:)

Aybikecim üzerimde sergileye yasak kondu, sende artık Facebook'tan bakıver bana:)) Bu arada T-box 2 yıl önce üretti bunu,ben aldıktan sonra da hiç rastlamadım. İnşallah bulursun:))
Unknown dedi ki…
Bunada bayıldımm:)