Aile Nereliyse Bayram Oralıdır...

Hataylıyım ben, ailem Bursa'da yaşıyor, ben İstanbul...

İstanbul'da bayram nasıldır bilmem ben.

Aile nereliyse bayram oralıdır!

Aile bu dünyada değil ise bayram da yoktur bu cihanda.



Bugünlerde bayram; "yurtiçi/yurtdışı mini kafa dinleme tatilleri" oluvermiş kimi zihinlerde.

Büyük küçük herkesin ellerini öpebilmek , o elleri öperken biraradalığa şükredebilmek, herkesi bir arada bulabilmek bayramın marifetidir.

Madem halaa 'bu dünyalı' ailelerimiz var; bayramları da ailelerimizi de küstürmeyelim zatımıza.

Huzurlu bayramlar olsun.

Baki selamla...

Yorumlar

Berna dedi ki…
Ne guzel anlatmissiniz. Ben bayramlari oldum olasi cok severim. Yaklasik 10 seneyi askin bir suredir yurt disinda yasiyorum. Burada bayramlar hep buruk geciyor. Calisanlar is yerinden izin alamiyor, okula gidenlerin zaten tatili yok... Turkiye'de olup da bayram temizliginden, misafir gelmesinden sikayet eden arkadaslarima sinir oluyorum. Keske benim de temizlik yapicak zamanim, gelicek misafirim ya da gidebilicegim akrabalarim olsa. Turkiye'de bayram gecirebilmenin kiymetini ancak o guzellikten mahrum kalanlar anlayabilirler. Hayirli bayramlar
Feyza dedi ki…
Zehracım ne güzel yazmışsın, duygularıma düşüncelerime tercüman olmuşsun! Hayırlı bayramlar dileriiim:)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Berna Merhaba...Yorumunu okudum ve bir kez daha sarsıldım. Bizler bilemiyoruz yeterince şükredemiyoruz ne acı. Rabbim yardımcınız olsun, sizlerin ve tüm gurbetteki dostlarımızın. Mahrum kalmadan anlamayı Rabbim hepimize nasip etsin inşallah, hem ülkemizden hem sevdiklerimizden...Sana ve yakınlarına hayırlı bayramlar diliyorum

Feyzacım çok teşekkür ederim, bunlar hep dilimizin ucundaki sözler, hepimizin bir tarafındaki boşluk...Ailenle huzurlu bayramlar olsun inşallah:)