Atmaya kıyamadınız mı? -Ciciler Ölmesin-

Merhabalar herkese :)

Nasılsınız bakalım. Ben çok çok iyiyim şükürler olsun. Twitterdan takip edenler görmüştür geçen hafta işe başlayabildim.

Sizlerin ilgi duyacağı bir yerde çalışıyorum :) Daha fazla detay vermiyorum çünkü bununla ilgili koccaman bir post hazırlayacağım. Çok hoş da sürprizler yolda....

Facebook için ilginize çok teşekkür ederim.

Valla blogumu da sizleri de güzel yorumlarınızı da çok özledim kaç gündür...

---***---

Bayram için Bursa'ya gittiğimde yanımda tamir edilmek üzere birkaç tunik götürdüm. Çünkü İstanbul'da yaptırabilecek uygun bir yer bulamadım. Bursa'dan da pek umudum yoktu ama yanıldım :)

Velhasıl aşağıda görmüş olduğunuz lacivert tuniği Trendyol'dan almıştım. Fakat kollarının bitiş kısmına koydukları manşetler çok sıkıyordu. Bende dikiş kısmından biraz kestim tabii ipler çıktı, onları da yakayım dedim, kumaş da yandı turuncu oldu:)


Ben bu tuniği böyle giyemem ama çok da seviyorum özellikle çok belli olmasa da omuzlarındaki kendinden hareketler çok hoş duruyor. Ben de kalın saten kurdela aldım ve terziye ne istediğimi anlattım. Nasıl olmuş:)
Ben çok beğendim ve tuniğimi kurtardım.


Aşağıda gördüğünüz tunik bu yaz sezonu İpekyol'dan. Sanıyorum İpekyol'un bu yaz sezonu ürünlerinin bir çoğu problemliydi, genelde hep aynı tarzda şikayetler duydum.



Benim ki de sadece kollarında kumaşın çekme yapmasıydı. Yani buruşuk buruşuk tuhaf bir görüntü ve gerginlik. Çok dar değildi kolları  bana ama yine de :/ Ben de güpür aldım ve terziye nasıl birşey istediğimi anlattım.

Gerginlik ortadan kalktı ve nasıl da havalı bir görüntü oluverdi :) Ben bayıldım. İlk halinden daha güzel şu an. 




Bu gri tunik ütü ile yandı hem de tam önü :( Vero Moda markalı bu tuniğim o kadar rahat ve öyle çok seviyordum ki gerçekten yaktığımda çok üzüldüm.


Ben de kalın saten kurdela aldım ve terziye nasıl birşey istediğimi anlattım. Tuniğin modelinden ve tarzından çok da uzaklaşmamak için basen kısmındaki modeli kurdela ile üste de yaptı ve hem yanığı kapattı hem de bambaşka bir görüntü oluştu.




Siz de çok sevdiğiniz giysilerinizi kullanamıyorsanız biraz düşünün ve onu kurtarmak için birşey bulun, isterseniz fotoğraflarını çekip bana mail gönderin, nasıl kurtarabiliriz beraber düşünelim :)
Seve seve yardımcı olurum.

Hepinize sevgiler... Renkli başlıklarla devam edeceğiz.

Güzel günler :))



Yorumlar

Son tunik ve ipekyol tunik gerçekten harika olmuş aklına sağlık :)
Adsız dedi ki…
Süper fikir. :) Böylece hepsi de yenilenmiş olmuş. Güle güle giy. :)
htcfnd dedi ki…
böyle birsey hiç aklıma gelmemişti süper olmuş. yazın ara boy kollara uygulanıp kolları biraz daha uzatmaya yarayabilecek fikirler geldi aklıma;)iyi günlerde giymen dileğiyle..
feyza dedi ki…
turuncu ipekyol harika olmus hakikaten süper düşünmüşsün terzininde ellerine saglık güle güle kullan hepsini
demetella dedi ki…
süper olmuslar gercekten ben olsam hemen atardim yada parcalar öyle atardim :)
Seher dedi ki…
Misss gibi olmuş hepsi de :)
hümoş dedi ki…
aldığım şeyleri böle ufak değişimlerle kullanmaya devam edince bi mutlu oluorum bi mutlu oluyorum yeni bişeler almışım gibi :)
Hinteresting dedi ki…
ŞU TURUNCU TUNİĞE BAYILDIMMMMMM BAYILDIMMMMMMM HARİKA OLMUŞ. DOLABIMI KARIŞTIRIP KENARA KÖŞEYE TIKTIKLARIMI DERLEYİP TOPLAYIP SENDEN FİKİR EDİNME ARZUSU CANLANDI İÇİMDE :)BÖYLECE ANNEMİN YILLARDIR "YİNE NE ALDIN GAMZE HANIM? DOYMADI GÖZÜN KIYAFETE!! İBRET İÇİN DOLABINDA NE KADAR PAÇAVRAN VARSA PARKIN ORTASINDA YAKAYIMDA GÖR GÜNÜNÜ" TEHDİTLERİNDEN KURTULMUŞ OLURUM :)
binnas dedi ki…
merhaba zehra seni benim bloğuma beklerim:) bloğum daha çok yeni inşllah yakında bol bol kombimlerim olacak seni bloğumda görmek beni mutlu eder:)http://modaanlayisim.blogspot.com
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tasarımın renkleri, teşekkür ederim:) hihii
mor kelebek; sağol Sedacım :)

htcfnd; evet, öksüz kol olayı gerçekten şahane parçaları kullanmamıza engel oluyor... teşekkür ederim:)

feyza ; teşekkür ederim:)

demetella, israfa hayır! :) madem biz alışverişi çok seviyoruz. İsraf etmeden kullanmayı değerlendirmeyi bilelim ki farkımız olsun. Sen de denemelisin.

seher; teşekkür ederimm:)

hümoş; gerçekten aynen öyle... Ben de yaptım ve bir sezon daha kullanabileceğim yeni giysilerim oluverdi:))

kelebeksi; çok samimi bir konuşma, annene selamlar sevgiler. bütün anneler aynı , farklı cümleler aynı düşünceler. çoğu zaman haklılar:) Seve seve yardımcı olurum Gamzecim. El atalım dolabına;)