Büyükada kedileri & ben :)

Herkese merhaba :)

Bundan 2 hafta kadar önce güneş yüzünü kaybetmeden Büyükada sefası yapalım dedik. İyi de yapmışız valla doğrusu bu yaz ne tatil yaptım ne de doğru düzgün gönlümce gezebildim. Şehirden uzaklaşmadan o yoğunluktan ve karmaşadan birkaç saat de olsa uzaklaşmak çok iyi geldi.


Hem gezdik hem de adanın kedileriyle hemhal oluverdik. Pek samimi sıcakkanlılardı valla davetsiz yanıma oturuverdi :) Ortaya böyle bir tablo çıktı.

Tabi bir süre sonra beni banktan def etmek istedi, biraz zıtlaştık. Ortaya bu çıkıverdi:))



Bu köşeyi çok sevdim. Sonbahar renklerinin doğallığı başka...


Bu aralar havalar üşütürken ben de sizleri Büyükadaya götüreyim dedim.
Her mevsimi güzel İstanbul :)


Yorumlar

Feyza dedi ki…
zehracım büyükadayı bu mevsimde görmeyi çok isterdim, bir daha gidersen bana da haber ver:)
sweetheartela dedi ki…
bende çok istiyorum adaları gezmeyi,özellikle bloglarda güzel fotolarını görünce..ama iki bebeyle çok zor benim için.Bu arada pantolonunun rengine bayıldım :))
Unknown dedi ki…
Canım çok teşekkürler güzel gezinti,nefis fotolar ve hoş muhabbetin için :)
Hemen Facebook sayfana ışınlıyorum kendimi :)
Sevgiyle..
Alyaduaninannesi dedi ki…
postlarınnın tadı damağımda kalıyor bi parmak bal çalıp yolluyorsun daha uzun yazı daha çok fotograf lütfen:)
Adsız dedi ki…
Şalınız nerden acaba ?
Bu arada bloğunuz gercekten cok hoş.
Şalınıza,pantolona,ceketinize kısaca :))) hepsine bayıldım.Çok şıksınız..
hümeyra dedi ki…
CEKETİNİZİ NERDEN ALDINIZ ÖĞRENEBİLİRMİYİM..
Zehra Ne Söyler dedi ki…
feyzacım, seninle daha neler neler yaparız biz:)

esra; çok teşekkür ederim. Biraz büyüsünler beraber gezersiniz. Yorucu değil o kadar...
Zel, keyif aldıysan ne mutlu bana. kocaman sevgiler
alyaduanınannesi, aybikem bundan sonra daha uzun postlar daha çok ve büyük fotoğraflar geliyor:))

adsız; şalım şölen butik. çok teşekkür ederim.

mery'nin günlüğü, çok teşekkür ederim:)

hümeyra; ceketim stradivarius.