Serra'nın Sosyal Sorumluluk Projesi

Ben Bursa'yı hiç sevmesemde, Bursa'dan herkese selamlar :)

Postlarıma Serra'nın yeni blogu ile devam etmek istedim. Blogger olan takipçilerimin birçoğu Serra'yı biliyordur bence:)

Ben Serra'yı takip etmekten zevk alıyorum. Kombinleri, paylaşımları, fikirleri genelde şahane... Yeni blogu beni benden aldı desem yeridir. Ona düşüncelerimi belirtmeme rağmen yine de bu fikri konu edinmek ve daha çok kişiye ulaştırmayı üzerime borç bildim. Çünkü kendisi mütevazilik yapsa da bence bu kesinlikle sosyal sorumluluk projesi...



Kısaca bahsedecek olursam; kullanmadığı, az kullandığı, dolapta bekleyen kıyafetlerini açık arttırma ile satıyor. Yalnız burada ki önemli nokta, kıyafetin bedelini Serra'ya değil Çocuk Esirgeme Kurumunun banka hesabına yatırıyorsunuz.

Ne kadar güzel bir fikir ya. Mutlaka hepimiz kullanmadığımız kıyafetleri yardım amaçlı birilerine veriyoruzdur fakat hani bu fikir de bana çok değerli geldi. Çünkü hem kıyafet gerçekten onu isteyen ve kullanacak olan birine gidecek hem de bedeli Çocuk Esirgeme Kurumuna bağış yapılacak...

Zaten bir çoğumuzun kıyafetleri dolabından taşıyor nerdeyse bunun hesabını vermek gerçekten zor çünkü ihtiyaçtan fazlası :/ En azından bu vicdan muhasebemizi biraz ferahlatacak faydalı işlere el atmak, sebep olmak, destek vermek çok güzel...

Tüm detayları ve ilk ürünü Serra's Alternative Shop blog sayfasında bulabilirsiniz. Bakmak için TIK TIK

Bu fikir için Serra'yı tekrar tebrik ediyorum. Takipteyim :)

Ha bir de Serra'nın kombin yarışması var. İlgilenenlere duyrulur. Şartlar için TIK TIK

Sizlere de Serra'nın bütün blog sayfalarını ısrarla öneriyorum.


Hepinize kocaman sevgiler...
Zehra

Yorumlar

ikibocekbircicek dedi ki…
bende serra nın blogunu takipteyim ...projesinide çok beğendim...buarada bursa sevilmezmi.... yaz tatilinde 2 günlüğüne gezebildik DOYAMADIM.... sevgiler..
Zehra Ne Söyler dedi ki…
ikibocekbircicek, bursa gezerken güzel, yaşamak için hiç de guzel olmadı benim açımdan. 7 yıl ancak dayandım,sonra üni. bahanem oldu "ver elini İstanbul"...İstanbul aşk ya:)