İDO Feribot kazasında bende vardım!!!


Canım blogum,
Hassas, duyarlı takipçilerim...
Uzun zaman sonra hepinize tatsız bir merhaba!

Birçoğunuz biliyorsunuz ailem Bursa'da. Bursa'ya en son bayramda gitmiştim. Bu cumartesi iş çıkışında kuzenim Kübra ile Bursa'ya gidelim dedik.
Otobüs yolculuğu malesef uzun sürdüğünden dolayı tercihim değil, hep İDO'yu kullanıyorum...Cumartesi akşamı bildiğiniz gibi hava oldukça kötüydü ama feribotun iptal edilebileceği hiç aklıma gelmedi. Yani aslında herşey Bursa fikrinin en başında başladı...

Feribot iptal edildi...Koştur koştur otogara gittik ve ilk otobüse bindik. Otobüs 2 saat İstanbul köprü trafiğine takıldı. Bursa'ya gece 12'de indik...

---
Pazar sabahı da gün boyu Güzelyalı'da ablamdaydık. Gece de orada kaldık ve pazartesi 07.30 feribotu ile ben işe Kübra'da okula....



İnsanız, ölümü o kadar da sık hatırlamıyoruz. Hep plan, program, yaşam ve koşturma...
...Gözümü açtığımda bağırışlar duydum, saat erken olduğundan uyuyakalmıştım. " Çarpıyoruz, imdat..." çığlıkları hala kulaklarımda. Feribotun sol tarafında kocaman bir gemi görünüyordu, çok yakınımızda...
Bir süre dua etmek aklıma gelmedi, sonra dua etmeye başladım ve Kübra'ya de söyledim.  İçimden " Evet, Zehra buraya kadarmış!" dedim...Sonra 2 kez kuvvetli çarptı, sarsıldık...Bazı kişiler can yeleklerini giydiler...Herkes koşuşuyordu.



----

İndiğimizde şükrediyordum sadece...Bütün ajans ve haber kanalları toplanmıştı Yenikapı'ya. Annemlerin bunu duymuş olduğunu düşündüm ve hemen telefonumu açtım. Zaten açtığım anda ilk ablam aradı. Öyle korkmuştu ki...Sonra diğer ablam...Sonra annem...babam...ve herkes...hayatında değer taşıdığım herkes bana ulaştı...

Az mı şükrediyoruz acaba...
Basına yansıdığı şekliyle gerçekten de çok ürkütücü.

İlgilenen, merak eden, soran, seven herkese içten teşekkür ediyorum. Dualarınızda beni de unutmayın olur mu?

Ölümü unutmadan yaşamak ümidiyle...
Hepimiz Allah'a emanetiz.

---------------------

Dün aklıma birşey geldi. Ben Aziz Mahmut Hüdai Türbesini ziyaret etmiştim.
Orada yazan bu duayı hiç unutmadım.
 "Bana bir Fatiha okuyan, denizde, suda boğulmaktan kurtulsun"

Belki de o zatın mübarek duası beni korudu...

Ziyeret etmeyenler mutlaka ziyaret etmeli, büyük zatların faziletleri sonsuz.
Aziz Mahmut Hüdai Türbesi :
Aziz Mahmud Hüdayi Mah. Aziz Mahmud Efendi Sk.
Üsküdar


1 aya yakın blogumu güncelleyemedim. Yepyeni postlar çok yakında...

Görüşürüzzzz...

Yorumlar

KeleBek MisâLi ... dedi ki…
cok kotu oldum, tuglerim diken diken oldu,dokunsalar aglayacam, cok gecmis olsun:( blogunu takip'e almistim o kucucuk resminde seni cok sevmistim abla mi demeliyim bilmiyorum ama yeni postlarini beklerken bunu gormem beni cok kotu yapti:'( rabbim korusun, hayirli gunler.
hümoş dedi ki…
çok çok geçmiş olsun ... bende hüdayi hazretlerine giderim sık sık.. inşallah Rabbim onun ettiği duayı kabul etmiştir diyelim o zaman :) Rabbim beterinden korusun
modabekçisi dedi ki…
offff çok geçmiş olsun...bende van depremine yakalamdım ...Hakikaten ölümü unutoyruz ayaklaşıncada ürküyoruz..Rabbim bizi dünyaya bağımlı olmaktan kurtarısn...Hayırlı uzun ömür diliyorum...
binnas.. dedi ki…
Zehracım çok geçmiş olsun..ALLAH ın merhameti hep üzerinde olsun inşAllah....
papatya dedi ki…
ayyyy çok çok çok geçmi$ler olsun guzelim..
Allah'im korumu$ çok $ukur.
► Hobihane ◄ dedi ki…
geçmiş olsn Allah beterinden saklasn.. :(
Çok geçmiş olsun..
gulce dedi ki…
Çok geçmişş olsunn bır bursalı olaarakkk uzuldumm.... bende azız mahmut hudaı hazretlerıne zıyarette bulundumm ve dönerkennn yıne ferıbotta bır sarsıntı olduu ama ınanırmısınn ılk aklıma gelen azız mahmut hudaı hazretlerı oldu ıcımm bır ferahladı hamdolsun bız sızın kadar buyuk bır olay yasamadık ama ınsanın aklına gelıyor dualar ıle korundugunun.. tekrar gecmıs olsun..
demetella dedi ki…
cok gecmis olsun zehracim :(
Adsız dedi ki…
Geçmişler olsun soyadaşım.Allah korumuş valla.Rabbim daha kötülerinden uzak etsin inşallah
çoook geçmiş olsun.dehşetle okudum.üzüldüm.ne kadar az hatırlıyoruz ölümü diğmi..sanki bizden çok uzak gibi ..sanki sevdiklerimizden çok uzak gibi..çok yakınmış bunu zaman zaman hatırlıyoruz.ben yüzme bilmiyorum. hep gitmek isterim Aziz Mahmut Hüdai Hz lerinin türbesine..ama nasib olmadı bi türlü..bu yakınlarda ben de bi kanser şüphesi yaşadım.teşhis tam koyulana kadar ağladım :) meğer kanser hücresi değil kistmiş..ne kadar yakınmış hastalıklar ölümler diye düşündüm.ne kadar şükrettim.Rabbim unutturup dünya işleriyle meşgul etmesin yine de..
Adsız dedi ki…
Son duayı okuyunca, öyle diken diken oldum ki anlatamam. Çok çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun...
Gelin Ayşe dedi ki…
Cok gecmis olsun :(
Birdaha kimsenin basina gelmez insallah ..
Deli Anne dedi ki…
Çok geçmiş olsun:(
Mrs.Ruzgar dedi ki…
BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN ZEHRA HANIM VE BEN TÜRBEDE YAZAN O DUANIN NE KADAR DA ANLAMLI OLDUĞUNU, YAŞADIĞINIZ BİREBİR MUSUBETTEN KURTULMANIZLA ÇOK ALAKALI OLDUĞUNA İNANDIM..TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN
Kübra dedi ki…
Çok geçmiş olsun.. Allah korudu gerçekten.. Aziz Mahmud Hüdai Hazretlerini ben de ziyaret ettiğim için bir oh dedim :)
Adsız dedi ki…
Çok geçmiş olsun çok ürkütücü bir durum, denizin ortasında...
O duayı bende görmüştüm, şimdi ürperdim birden.
Huzur Moda dedi ki…
insanın sevdiği ve kendi gibi hissettiği bir yerde çalışması ne güzel.hayırlı gunler inş.
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Allah cümlemizi kaza, bela, kötülük, şerden korusun inşallah.Rabbim böyle tecrübeler yaşatmasın.
Ben artık Bursa seyahatlerimi kara yolu üzerinden gerçekleştiriyorum:/ Korktuğum ölüm değil...Kul acziyeti olsa gerek bu halim. Bakalım ne zaman geçecek... İlgilenen herkese tekrar tekrar teşekkür ederim. Rabbime emanetiz.