MİM Vol1.

Selamlar canlar!

Feyzacığım beni 6.Şubattaki postunda MİMlemiş. Daha önce görmüş olmama rağmen cevaplayacak fırsatı ancak buldum öyleyse gelsin sorularrrr :)





1)Sence çok anlamlı bir söz?
"Bildiğim tek şey hiçbirşey bilmediğimdir." Sokrates

2)Makyajda olmazsa olmazın?
Siyah göz kalemim.

3)Uyguladığın güzellik tüyosu?
Özel formülüm, düzenli yapmaya çalıştığım birşey yok. Zor bir cildim de yok zaten. Makyajla asla uyumam, mutlaka temizlerim.
Arada bir hoşuma giden doğal yüz maskeleri uygularım.

4)En çok sevdiğin içecek?
Çay...Tam bir tiryakiyim. Susayınca çay içenlerden yani :)

5)Nefret ettiğin birşey?
Riya! Asla kaldıramam. Riyakar olmam, olanı da yanımda tutmam!

6)En çok sevdiğin iltifat?
Gerçekleri duymayı tercih ederim her zaman. Bu yüzden eleştiriye de açığım. Bende genelde insanlara iltifat etmem:) Gerçek olmayan hiçbirşeyden hoşlanmıyorum.

7)Favori kitabın?
Bütün kitaplarım...:) Kitap benim hayatımda özel bir yere sahip. Kitap okurken başka biri olurum, başka bir hayat yaşarım. Öncelikli tercihim öykü kitaplarıdır. Sosyolojinin yeri apayrı onu hiç söylemiyorum.

8)Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Ben benzetmesem de Drew Barrymore'a benzetenler oluyor :)

9)Şu anda en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Immm...Galiba yok. Kozmetikle aram açık benim :/  Bakımsız ben :)


Yorumlarda cevaplamak istediğiniz, ilginizi çeken sorulara yazarsanız hoş olur ama :)

Sevgiler...

Yorumlar