"Zehra Ne Söyler* " :)

Hey !
Mart geldi hoş geldi. Hani Modanisa Moda Buluşması postumda Mart ayı sürprizim için 4 saatlik uyku ile buluşmaya katıldığımdan bahsetmiştim ya ...
O kadar yorgunluğa değmiş gibi :)

İşte karşınızda o sürpriz.
Hesna Türkiye Mart sayısının blogger konuğu ZEHRA NE SÖYLER*



Hani bu posttan sonra ısrarla istediğiniz Terkos Pasajı postu vardı ya :)
Ben de Hesna Türkiye ve sizler için Terkos Pasajı'ndaydım. Karşınızda harika bir gezi ve bol bol kombin dolu olan 6 sayfa....

Hesna Türkiye Mart sayısı kaçmaz ;)



Hesna Türkiye tüm D&R mağazaları ve gazete bayiilerinde.


Bulamazsanız;
Hesna Türkiye'yi şimdi D&R'den sipariş etmek için TIK TIK
Hesna Türkiye Facebook sayfası için TIK TIK (Sayfa yönetimi size nasıl bulacağınız konusunda yardımcı olacaktır.)


Yorumları buraya bekliyorum dostlar :)
Sevgiler 
Zehra ...

Yorumlar

nesra dedi ki…
bu fotolaırn hepsini ben çektimm :)) canım benım cabaladıgın herseyın karşılıgını cok güzel aldın başarılarının devamını diliyorum :)
Ne güzellll sizdemi dergiye çıktınız kombinlerde süper görünüo tebrik ederim.
maral dedi ki…
tebrikler canım :)) başarılarının devamını dilerim :)
Elif dedi ki…
tebrikler :)
Sumeyye dedi ki…
aaa ben de bu ay kim var ki diyordum.Hemel alırımm! Hesna çok daha güzel yerlere gelsin istiyorum aslında..
aysıyan dedi ki…
=) tebrik ederimmm ... Başarıların kattkat artarak devam etsin inşallahh zehraa=)
sedaca dedi ki…
aaa bayıldım :) tebrik ederim :)) hemen alıyorum dergiyi...
simli ajanda da orada, bayılmıştım görünce :)
Seher dedi ki…
Tebrikler! :))
serpil dedi ki…
tebrikleer:)
Adsız dedi ki…
Tebrik ederim ne güzel bir haber bu sevgili soyadaşım :)
Tebrik ederim canım çok güzel, başarılar dilerim ;)
Sanırım bir dergiye konuk olmak ilginç bir deneyim olmuştur. Ne güzel. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Adsız dedi ki…
Tebrikler. Bu arada google reklam dan aldiginiz 150 tl hediye ceki de gozume takildi :) saliha
Nergis Nisa dedi ki…
Tesettürlü biri olarak, bloğunuzu çok beğendim.emeklerinize sağlık. daha çok karşılığını alırsınız inşAllah :)
Nurjan'LA moda dedi ki…
Canım çok fazla tanışamadık toplantıda:)inşallah bir dahaki sefere bolca muhabbetlerimiz olur:)
Postu şimdi gördüm dergiyi bulabilirmiyim acaba çok keyifli bir yazıya benziyor bulursam muhakkak alacağım emeğine sağlık:)
ankara boyacı dedi ki…
iyi bir site teşekkürler
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Hepinize içten teşekkürler...Sevgiler:)


(Yorumlara cevap yazma konusunda gerçekten tembelim:( kımayın olur mu?)