My Birthday Vol*1

Herkese merhaba!
Ben geldimmmmmm :)



Bazılarınızın bildiği gibi 15 Nisan yaş günümdü.
Kutlamak falan akılda yokken 3 kez birden kutlandı :)
24 yılı geride bıraktım. Çok tuhaf bir his çünkü 24 yıldan fazlasını saklıyorum bir yerlerde...

Neyse bu postta az laf çok foto :)
---
Biliyorsunuz ailem Bursa'da. Bende haliyle işkolik olunca, bir yaş günü için kalkıpta Bursa'ya gitmek gözümde büyüdü.
Benim tatlı kuzenim Kübra Cumartesi akşamı kuzenimiz Elif'te kalmayı teklif edince bana bir sürpriz olduğunu tahmin etmiştim aslında.
Delicesine yağmur yağan o cumartesi günü işten çıkıp
Elif'in evinin yolunu tuttum. Gayet vıcık vıcık bir şekilde ulaştım. Sofra hazır beni bekliyorlardı süper ikili :)
Yemek : ilk dakikalar, Kübra'nın tabağı hariç :)

yemek : final :)


Elif, Diyetisyen adayı, Kübra da İngilizce Öğretmen adayı...Rabbim başarı ile bitirmelerini nasib etsin. Bu arada kuzenlerimi de tanıtmadan edemedim :) Çok tatlılar ama ya :)

Saat 23.50 civarında Kübra'nın uykum geldi tafralarına biraz bozulsam da 10dk sonraki pasta ve balonlar beni çok çok mutlu etmişti. Malesef o mutluluğa dair fotoğraflar "ev hali" olduğundan paylaşamıyorum :(
Bunlarla idare edin :)))
Önce...

Sonra..:)
Balonları öpmüşler bir de ya :) Yerim sizi ben :)))

4 gibi uyuduk sanıyorum :) Çok eğlenceli bir geceydi.
Sabah nereye gidelim derken uzun zamandır gitmeyi istediğim bir yer vardı Rumeli Hisarı'nda...Lokma
Kahvaltı için hazırlanıp atladık taksiye ...

Tabii ki İstanbul-Pazar-Hava süper-Bebek sahil şeridi....Trafik kilit...İndik ve güzel havayı değerlendirip hem fotoğraf çekildik hem de rüzgarın bizi ve şallarımızı soktuğu hale hayli güldük :)))
Şallar balon mod :)

Sonunda Lokma'dayız :) Kısa bir süre yer boşalmasını bekledikten sonra (ee malum Pazar)...Kahvaltılarımızı beklemeye koyulduk.


Lokma'ya gidenleriniz vardır mutlaka. Biz kahvaltı tabağı olmamasını pek sevmedik. Çünkü serpme kahvaltı için tercih yapmak hayli zor oluyor. Eee tercih yapamayıp hepsini isteyince de hesap kabarıyor, onu da geçiyorum hepsini bitirmenize imkan olmadığından komple israf oluyor. Buradan da Lokma yönetimine ufak bir ricamız olsun"kahvaltı tabağı" :))

Amerikan servisleri ve menü tasarımlarını çok sevdim. Göktuğ Güngör'ün çizimleri :)
LOKMA'ya göz atmak için TIK TIK :)

Elif :))



Kahvaltı :)



Gençler bari doğum günümde kopun telefonlardan :)



Eğlenceli dakikalar:)


Bol bol pozlar ...
Kahvaltıdan sonra bir kaç poz daha...Sonra Elif bizden ayrıldı. Biz de Kuruçeşme'ye kadar yürüyelim dedik ama rüzgar bizi şaşkına çevirdi.


Lale mevsimini kaçırdım diye üzülüyordum ama tüm sahil şeridi böyleydi nerdeyse...Gerçekten şahane:)


Gelelim kombin pozlarına ...


Ağırlıklı olarak KOTON kombini oldu :) Şöyle ki aslında ben KOTON mağaza personellerinden hiç memnun değilim. İlgisizlik diz boyu. Hemen her mağazada benzer sorunları yaşıyorum. Ayakkabı numarası istiyorum, var olduğu halde yok deniyor, o mağazada var olduğunu da bana başka mağaza söylüyor.... Satın aldığım ayakkabının kutusunu da istiyorum.( Her ayakkabımı kutusunda saklarım, bende takıntılıyım işte...) Kutuyu vermiyorlar, mağazanın içinde başka personelden istiyorum o veriyor. Demek bu bir prensip değil, üşengeçlik ya da adamına göre davranış....vs. vs. vs....KOTON ik'ya sevgilerimi sunuyorum ve personel eğitimine biraz daha özen göstermelerini rica ediyorum.



KOTON mağazalarında yaşadığım sayısız sıkıntı zaten online alışverişe meraklı beni pc başına geri itti :) Koton ürünlerine rahatlıkla ulaşabileceğiniz kaliteli bir site 1V1Y
1v1y'den koton dışında da çok alışveriş eden biriyim aslında. İpekyol, Twist ürünlerinde de şahane indirimler oluyor sürekli...

ASOS'dan uygun fiyatları takip etmek gerek valla...
Bu aralar İspanyol paça pantolon takıntısı başladı. Beni sıklıkla buna benzer pantolonlarla görebilirsiniz :) İnanılmaz rahat

Saygıyla selamlıyorum sizleri :)

Şal : Ugoza 
Jean Gömlek : Terkos Pasajı
Kolye : Stradivarius
Jean,Çanta,Gözlük : Koton
Saat : Guess
Ceket : 1v1y (Koton)
Çizme : Asos


Bu da kapanış pozu :) Sizleri seviyorum. My Birthday Vol*2 en yakın zamanda sürprizlerle...
Bye :)

Yorumlar

serpil dedi ki…
bu gençlerin ellerinden düşmeyen telefonlarıyla ne olacak halimiz!:)ben de muzdaribim.
doğum günün kutlu olsun tekrar,benim de 13üydü. koçlar.
ve son olarak pazar günü emirgan ya da farklı bir yere gidip laleleri ben de yakalamak bol bol fotoğraf çekmek istiyoruuum:)
.. dedi ki…
Mutluluklar dilerim Zehra hanım, umarım güzelliklerle dolu bir yıl olur :))

http://yasmin-cc.blogspot.com/
SEVECEN dedi ki…
çok güzel yaşlar senin olsun inşallahhhh...Modanisa sohbetlerinde karşılaşmış ama konuşmamamıştık,çok güzel cok cici biri olduğun herhalinden belli...çantan şalın hepsiciğiiii çok güzelll...sevgilerr..
mutlu yıllar yine çok çok şık bi kombin :)
sevgiler :)
beyza dedi ki…
canım bloğunu yeni keşfettim,eski yazılarına baktım okumak hoşuma gitti bide ben seni mor kelebek sedaya benzettim hatta ilk o sandım,ama o bloğunu kapattı sanırım.hoşçakal takipteyim artık.
güzel sağlıklı daha niceee senelerin olsun.
Zehra Ne Söyler dedi ki…
serpil;teknoloji bazen güzel bazen çirkin.. herşey gibi herşey kadar :) çok teşekkür ediyorum, seninde geçmiş doğum günün kutlu olsun...Umarım gezmelerini de yapmışsındır...

yasmincc; çok teşekkür ediyorum, sevgiler:)

Sevecen; çok teşekkür ederim. seni çok iyi hatırlıyorum. Malesef o gün tanışma fırsatı bulamadıklarımdan oldun. Erken çıkmıştın öyle hatırlıyorum. Neyse kısmet inşallah bir daha ki buluşmaya...Sevgiler

Şantiyenin gülü; çok teşekkürler, öpüyorum :)

beyza; bloguma hoşgeldin o zaman. Seda blogunu kapatmadı diye biliyorum...Sevgiler :)

güzel şeyler dükkanı; çok teşekkürler inşallah, sevgiler:)
GüzelGül dedi ki…
tarzini yazilarini yüzünü kisacasi blogunu cok begendim canim bir takipci daha kazandin :=)

Mein Blog/Blogum