İKİZİMİ BULDUM :)

Selamlar "can"lar :)

Bugün sizinle tuhaf bir şey paylaşmak istiyorum.

Geçen gün Şeymacığımın facebook duvarıma yazdığı bu sözlerle haliyle heyecanlandım.
"zehraaaa sana çok benzeyen biri var mutlaka tanıman lazım ikizin olsa bu kadar benzersiniz :))" 


Ve kardeş olsak ancak bu kadar benzeyebileceğim Beyza ile tanıştım :)
Beyza bizim alemde ünlü biri aslında da ben yeni tanıyorum. Kendisi "Beyza'dan Şeker Kurabiyeler"in sahibesi :) Bir çoğunuz bilirsiniz...

***

Sevgili Beyza'nın eşi ve oğlu bile benim fotoğraflarımı görünce Beyza sanmışlar :)

İnsanlar hakikaten çift yaratılıyor sanıyorum. Beyza ve ben bazı fotoğraflarda resmen aynıyız. Ha biz aranızdaki 10 farkı buluruz diyenler için sizi fazla meraklandırmadan işte Beyza ve ben :)))))))


Yorumları bekliyorum merakla. Sizce de çok mu benziyoruz :))
Mutlu kalın ...:) Güzel tevafuklarla...
Z.G

Yorumlar

gerçekten bu kadar olur aynısının tıpkısı süper bi rastlantı olmuş :)
Unknown dedi ki…
bayağı bir benzerlik varmış valla tatlım ama sen beyzanın fotoshoplu hali gibisin cnm :))
Kardeş olsanız bu kadar benzemezdiniz herhalde:)

aa birde bu arka fon resmi çok göz yorucu ve karışık
ne yazdığın bile okunmuyor doğrusu
:( bilgin olsun
adaşehir dedi ki…
Zehra, gerçekten çok benziyorsunuz birbirinize. Boşuna dememişler insanlar çift yaratılmıştır diye :)
elma kurdu dedi ki…
yüzünüzden ziyade duruşunuz gülüşünüz benziyo. başınızı eğişiniz biile aynı
maral dedi ki…
Yok artık :)) ben de orda beyza mı yazıyor zehra mı diye okumaya çalışıorm :/ direk fotoğrafa baktığm için...
Dünden Bugüne dedi ki…
Arada on fark bulabilirmiyim diye çabaladım ama çok zor :)
gunlukcugum dedi ki…
Valla Ben ikizimle bu kadar benzemiyorum!)
Mehtap dedi ki…
aynı duruş pozunu özellikle çekindiniz ne yaptınız. hakikaten benziyorsunuz
Unknown dedi ki…
benziyorsunuz hakikatten:)
Syhn dedi ki…
:)
isimler kardeşlerinki gibi uyumlu :)
FaTma dedi ki…
çok benziyorsunuz gerçekten:) duruşlar bile aynı:)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Harika yorumlar:):) Beni keyiflendirdiniz valla sağolun "can"lar
Adsız dedi ki…
Evet benziyorsunuz
GüzelGül dedi ki…
cok güzel bir yüzün var masallah canim :))

Mein Blog/Blogum
Adsız dedi ki…
Siz daha güzelsiniz bence en büyük fark bu