Özleyenlere bir yudum Zehra :)

Selam !
Hazır vakit bulmuşken, elimde de bloguma yakışır iki fotoğraf varken beni özleyenlere gelsin bu post öyleyse...:)




Tatil yok tam gaz çalışmaya devam.
Bazen bunalmıyor değilim. Abdullah beyin 4 aydır yurtdışında oluşu beni hayli yıpratmaya başladı.
Bir yandan yeni sezon hazırlıkları sürüyor, bir yandan da rutin işler ve benim olmayan işler...Çalışmak herşeye rağmen şahane. Şükürler olsun ki huzurum çok yerinde maşallah...

Pazar günleri felekten bir gün çalmak iyi geliyor. Bu hafta sonu Cadde, Messt, Kız Kulesi falan İstanbulumun tadını çıkardım. Şirin pozlar da vereyim belki elim değer bir şeyler yazarım beni merak eden dostlara dedim :)

Çok şükür ki fırsat buldum :)


Dün gerçekleşen Şüşütown buluşmasına da katılamadım. Herkesi çok özlememe rağmen...:( Çok üzgünüm Şüşü...
Lütfen buluşmalar Pazar günü olsun*( sözüm buluşma/organizasyon yapmak isteyen herkese)



Pazar Kombininde neler var ?
Güpür Tunik & Pantolon & Yüzük : Terkos Pasajı (Değişmez mekanım)
Çanta : RETRO BU (Facebook üzerinden vintage severlere online satış yapan, çok nazik ve ilgili bir satıcı)
Babet : River Island (Asos.com)
Dantel detaylı gömlek : Trendyol.com
Şal : Ugoza :)



Serin yaz günleri dilerim herkes için...Mutlu kalın:)
z.g

Yorumlar

emilianata dedi ki…
zehracım ne tatlı olmuşsun maşallah:) çantana bayıldım iyi ki link vermişsin, ben de bir göz gezdireceğim.
ben çocukken anneme yalvarırdım resmen anne ne olur bu çantalarını bana sakla diye, ama o saklamadı:) hala içimdedir acısı:)
Unknown dedi ki…
Herzaman ki gibi çok şıksın syn.Zehracım:)şu hafta sonu gezilerini yalnız yapmasan diyorum:)
Blogunuda çok beğeniyorum tebrik ederim canım.
çok tatlı bi kombin olmuş ama çantana ayrıca bayıldım :)
What's Next dedi ki…
çantana bayıldım, retro bu'yu da facebook'tan takibe aldım ben :)

edankb.blogspot.com
bana da beklerim, sevgilerr..
Mehtap dedi ki…
tuniğe bayıldım çok güzel. gülerek kullan
Polyanna dedi ki…
Vintage çantan mükemmel...
Zehra Ne Söyler dedi ki…
@emilianata Canım benim, çok sağol:)
Sende o annesinin çantalarında ayakkabılarında gözü olan küçük kızdın di mi? Bende öyle :) aaa çok mu belli oluyor;)

@seda Sedacığım! Seni çok özledim. Hafta sonu gezilerim yalnız değil ama seninle de buluşmanın zamanı geldi, çok öpüyorum:)

@Şantiyenin Gülü çok teşekkür ederim, çanta benim de 1 numaram:) aramızda...

@What's Next çok teşekkürler, görüşmek üzere...

@Mehtap Çok teşekkür ederim canım, güzelleri senin olsun, amin :)

@Samire Teşekkür ederim :)
Unknown dedi ki…
uyum ve renkler cok hos ...
B dedi ki…
güpür tuniğe bayıldım harika olmuş yok yakışmış :)
GüzelGül dedi ki…
dantellli elbiseye bayildim canim :))

Mein Blog/Blogum