Bayram ve '1haber'

Selam!
Arayı açtım yine farkındayım. Hayatıma Ani bir hareket geldi. Aslında durağan olan bir durum hareketlendi diyelim ... Neyse lafı uzatmadan açıklıyorum.

Bilenler vardır facebook ve twitter'dan aslında, bilmeyen tatlı takipçilerimle de paylaşayım.

5 yıllık ilişkim önümüzdeki günlerde resmi bir boyut kazanacak. Bayramın son günü kısmetse söz, 26.ağustos pazar günü Bursa'da nişanımız gerçekleşecek inşallah.

(Şöyle ki herkesin hayatında olduğu gibi benim de bu sürecim biraz iç sıkıntılarla dolu... Sizlerden isteğim bu satırları okuduğunuzda lütfen benim için hayır duası edin.)


Bayramınızı şimdiden kutluyorum. Rabbim her seneye, sevdiklerimizle karşılamayı nasip etsin.

İftar kombin postları hazırlanamadığından kaldı yani üzgünüm artık bayram ve nişan sonrasında telafi ederiz.

Bu arada tüm takipçilerimi nişana davet ediyorum.
Yer: Çırağan Cafe & Restaurant-BURSA
Saat: 14.00-16.00
Tarih: 26.Ağustos.2012

Mutlu bayramlar...Dua ile
Z.Görgülü

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Tebrikler:)Bir twitter takipçisi olarak biliyordum böyle uzun ilişkilere hep hayranımdır:)Rabbim hayırlı etsin kolaylık versin inşallah.Bursa hasreti var bu aralar ben de keşke gelebilsem ;)
Sevgiler
Unknown dedi ki…
Çok güzel bi haberr hayırlısı olsun..Darısı bizlerin başına :)
Bende bloguma beklerimm..
http://korisinindamlosu.blogspot.com/
Unknown dedi ki…
umarım hep mutlu olursun :)
Hesna dedi ki…
Çok güzel bir haber hayırlı olsun. Allah mutlu olmayı nasip etsin. Ben de bu anlamda çok sıkıntılı günlerden geçtim ama bitiyo hepsi buymuş diyorsun. Çok kırılıyorsun ama buna alışmış olmamız gerek. Ben bir buçuk aydır nişanlıyım ve mutluyum. Eminim sen de bir buçuk ay sonra bir başkasına mutluyum diyeceksin :)
aahh o sıkıntıarım geldi bir anda aklıma..sıkıntılı ama güzel anlar allah yardımcın olsun rabbim utandırmasın inşaallah..
Unknown dedi ki…
Tebrik ediyorum,Allah tamamına erdirsin herşey gönlünüzce olsun inşallah:)
Unknown dedi ki…
Canım hayırlı mubarek olsun,Mevlam tamamına erdirsin inşaallah bir ömür çok mutlu olursunuz..
Sevgiler..
adaşehir dedi ki…
Tebrik ediyorum, çok güzel bir haber bu :)
Adsız dedi ki…
zehracım,çok sevindim hep çok mutlu olursun inşalah...ben zeynep seni uzun zamandır takip ediyorum henüz bir bloğum yok.ama inşallah bende bir gün katılırım size çünkü çok istiyorum...(bana cevap yazarsan beni çok mutlu edersin,senle tanışmayı çok isterim)
otuz şirin yıl dedi ki…
Tebrikler zehra..
Rabbim tamamina erdirsin insaallah..
Yuzunden gulumseme eksik olmasin
Sevgiler...
Adsız dedi ki…
hayırlı olsun,kolaylıklar,sabırlar,mutluluklar
Zehracım tebrikler mutluluklar ayrıca elbisen için üzüldüm umarım sonu güzel olmuştur..
tebrikler Allah utandırmasın ve hep mutlu etsin
Syhn dedi ki…
hayırlı olsun Allah utandırmasın..