Kına Gecem

Merhabalar efendim :)

Kına gecem ve detayları ile karşınızdayım. Az fotoğraf çok yazı olan bir post olacak malesef.

Kına programım tabii ki sadece bayanlara özel bir organizasyondu. Bu sebeple geceye dair hiçbir fotoğraf paylaşamıyorum.

Ancak gece ile ilgili detay ve düşüncelerime yer vereceğim.



Kına gecem Bahçelievler'de Yaren Cafe'de gerçekleşti. 24.Kasım tarihinde anneme hoş bir hediye oldu bu gece :)

Popüler bir, bayan kına gecesi mekanı olarak tercih edilen Yaren Cafe'de arkadaşlarımla ve akrabalarımızla son derece keyifli bir gece geçirdik. Tüm personel bayanlardan oluşuyordu. Bu yüzden haliyle rahat ettik.
 Bu görsel de mekan girişine konumlandırılan karşılama görseli.


Daha önce sizinle paylaştım mı hatırlayamadım ama arkadaşlarım arasında dillendirdiğim birşey vardı. "Ben kına gecesi yapmam!" :) 

Canlarım Birsen ve Tülay'ın yoğun ısrarları hatta baskılarıyla ufak çapta bir kına gecesi yapmaya karar verdik. 

1 ay kala karar verdiğim için ailemi hatta Furkanı da şaşırtmayı başardım! :)

Peki gelelim kına gecesinden neden hoşlanmadığıma! Ağlama seremonisi yüzünden :(
Gerçekten böyle bir durumu başkasında da gördüğümde beni çok yaralıyor. O yüzden hep geri durdum. Bir de kına ve kokusundan hiç hoşlanmıyorum.

Tercih tabii :)

Kınamı bir elime Birsen diğer elime Tülay yaktı. Ufak yakmaları için fena baskı yaptım.

Ayrıca dramatik şarkılar çalınsa ve başımdakilerin dönmekten mideleri bulansa da AĞLAMADIM :)

Allah ağlatmasın :)))))



Kıyafetim gördüğünüz üzere full kırmızı dantel, bel bölümü peplum detaylı, straplez M kesim bir kıyafet.

Birsen çok beğendi ve denememi istedi. Mızmızlanarak giysem de bayıldım ve ilk denediğim kıyafet olarak hemen almaya karar verdim:))

Kıyafetim Eminönü'nde bir mağazadan. İsmini hatırlayamıyorum :( Fiyatı 270TL :)


Kuaför için evime yakın olan Bahçelievler Candy Kuaförü tercih ettim. Arkadaşlarımla beraber gittik. 16.00'dan 18.00'e kadar 5 kişinin saçını bitirdiler. Hayran kaldım hızlarına.
Erkek personelleri var fakat tesettürlü müşteriler ile özel bir odada bayan personel ilgileniyor. Bu yüzden pek bir sıkıntı yaşamadık.
 Saçımı ön bölümü volümlü tepeden sıkı bir topuz yaptırdım. Kıyafetime çok yakıştı :)



Oraya buraya koşturmaktan ayakkabı almayı unuttum. Son gece ayakkabı aldık, neyse ki çok komplike bir ayakkabıya ihtiyacım yoktu. Yoksa işim hayli zor olacaktı.




Kına gecem yaklaşık 100 kişilikti. Bu yüzden hediyeleri nişanımda olduğu gibi kendim hazırlamayı tercih ettim :)

Nişan hediyelerine buradan bakabilirsiniz.

Kendim hazırlamaya kalksam da benim ancak ufak yardımlarım dokundu. Kuzenlerim Nuray abla ve Kübra bu işi tarifime uygun başardılar. Minik kına poşetleri hazırlandı, çerezler naylon poşetlere ve keselere yerleştirildi,meyve suları ile birlikte aşağıda görmüş olduğunuz, en minik boy dore ve kırmızı renklerde seçtiğim karton çantalara yerleştirildi. Ve üzerlerine stickerları eklendi. Hazırlar :)

Böylece 3 parça olarak dağıtılacak olan meyve suları, çerez ve kınalar tek bir yerde toparlandı hem şık hem de pratik dağıtılabilecek bir hediye oldu.

Hediyeler bununla kalmadı tabii avuç içi gülleri ve tüllü taçlarımız da vardı. Fakat o arada fotoğraflanmamışlar :(



Kına gecemde hiç oturmadım.  Herhalde yılın en oynak gelini seçilebilirim :)
Şaka bir yana çok keyif aldım. Öncelikle Yaren Cafe ekibine bu güzel organizasyon için teşekkür ederim. 
En başta Birsen, Tülay, Kuzen Kübra, Elif, Gülşah, Ayşe abla, Kübi'ye manevi destekleri ve etrafımda fır döndükleri için sonsuz teşekkür ediyorum.

O gece yanımda olan ve mutluluğumu paylaşan tüm arkadaş ve akrabalarımıza geldikleri için teşekkür ederim.

Ve değerli ailem...

Hepiniz iyi ki varsınız. Şükürler olsun.


Not : Eve yorgunluktan bitmiş halde geldim. Geç saatlerde uyudum ve ertesi gün 07.00'de uyandım. Düğün günümdü....Kına gecesini düğünden önceki gün yapmak pek iyi bir fikir değildi :( 

Düğün postu hemen sonra...

Bekleyin :)


Zehra Görgülü Ölmez

Yorumlar

Adsız dedi ki…
elbisen çok şık gerçekten mutluluğun daim olsun ( bu arada hayalet gibi gezdiğim bu blogta artık yorumlarla kendimi hissettirmk istiyorum :) ) esra
Adsız dedi ki…
Zehra hanım her detay çok güzel :) hayırlı olsun. Acaba o ufak çantaları nereden aldınız ? Benimde düğün tarihim yakındır. Fikir oldu.
Eğlenmen ve ilerde güzel hatırlayabilcek olman ne güzel.
Bende hiç oturmak istemiyorum kına gecemde:)
Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah.
Mehtap dedi ki…
Kiz kiza eglence de ayri bir guzel... Allah mutlulugunuzu daim etsin
Meral dedi ki…
anlatışından ne kadar güzel vakit geçirdiğini hayal ettim rabbim bi ömür böyle mutlu etsin...
Serra dedi ki…
Maşallah! Elbisene bayıldım. Eminim çok güzel olmuşsundur. İstenmese bile ben kına gecesi yapılması taraftarıyım. Gerçi bunu hep isteyen oldum, kına yakma törenlerini de bir ayrı severim. Sor bi neden? Ağlama durumları yüzünden. :P Başkalarının kınalarında da bol bol ağlamışımdır. Kızın anneyle helalleşmesi, söylenen türküler fln acayip etkiler beni. Senin tam tersinim yani.. ;)

Allah hep böyle güzel mutluluklar, sevinçli eğlenceler yaşatsın. Gülümseyen gözlerine nazar değmesin inşallah.

Tekrar tebrik ederim Zehracım. :)
'MadameModista' dedi ki…
kıyafetin ve rengi çok güzel :)eminim çok güzeldin o gece..sevgiler
http://benlimoda.blogspot.com/
eliiif dedi ki…
Sen,kıyafetin,saçın,makyajın,hediyeler,tüm organizasyon,her şey mükemmeldi ! Son dakikaya kadar deli gibi eğlendik.Sanırım bir daha o kadar çok eğlenme fırsatı bulamam.Sen mutluydun,biz mutluyduk.. Daha ne olsun ki :)
Adsız dedi ki…
Bence kına en az düğün kadar önemli ve kesinlikle yapılmalı :) Sen de iyi ki yapmışsın Zehracım, çok da güzel olmuş :) Sevgiler..
Adsız dedi ki…
kiyafetin cok hos rabbim mutlulugunuzu daim etsin insallah :)
ikibocekbircicek dedi ki…
İyi ki de yapmışsın dediğin bir gece olduğu herseyden belli ... Maaşallah .....stickerları nasıl yaptın öğrenmem lazım :) sevgiler
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Esra beni gülümsettin, çok enterasan bir benzetme :) çok teşekkür ederim... Sevgiler
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Sağolun, tesekkur ederim. Sizin de simdiden hayirli olsun. Kuçuk çantaları Eminönü-Tahtakale'den edinebilirsiniz.
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Kesinlikle öyle... Demek ki en iyisini yapmıssiz, dökülsün kurtlar :) amin, cok tesekkur ederim
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Mehtapcığim aynen oyle :) amin çok sagol
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Hem de nasil :) cok tesekkur ederim, darisi tum arzu edenlere insallah
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Serraaa :)) valla koptum ilahi. Benim sevmedigim kısmı senin bayildigin kısım haa?! Hayy Allah :)) amin amin insallah. Çok tesekkur ederim:) opuyorum
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok tesekkur ederim:)) valla herkes cok begendi, galiba oyleydim ;)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Canimmm:) iyi ki geldin, iyi ki varsin :))) darisi daha guzelleri basina insallah. Hersey icin cok cok cok tesekkur ederim fistigim :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Valla ortak kanaat bu yönde. Bana söz düşmez:) iyi ki yapmışim deme ki . Tesekkur ederim :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Cok tesekkur ederim, amin :)
Unknown dedi ki…
zehra öncelikle hayırlı olsun bende artık yorum bırakarak aranıza katıldığım için mutluyum=) elbisen çok romantik olmuş bayıldım hep mutlu olursun inşallah=)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim Tuğba aramiza hoşgeldin öyleyse :) Amin insallah hep birlikte tüm dileyenler...
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Yaa aynen oyle valla:) eksigi yok fazlası var :)) stickerlari kirtasiden aldim. Beyaz bos sticker. Sonra uzerlerine tek tek dore ve kirmizi kalemlerle yazdim. Zaten 100 tane oldugu icin bastirmak yerine kendim yapmayi tercih ettim :)) budur...
Célenne dedi ki…
Selam,
Blogumdaki yılbaşı çekilişine senide beklerim.
http://www.catchtheitgirl.com/2012/12/ho-ho-ho-ylbas-hediyeleriniz.html

Sevgiler:)
Unknown dedi ki…
Zehracım hep mutlu ol.. darısı benimde başıma yakında kınamı planlayacağım şimdiden heyecanlıyım..
Adsız dedi ki…
herşey güzelde yare cafenin fiyatı nedir acaba :D