Honeymoon Vol.5/ Ürgüp


Selam :)
Evlilikle ilgili tereddütleri olan, partnerini seven ama soru işaretlerinden kurtulamayan arkadaşlara tavsiyem Evlenin!
Evlendiğinizde aklınızda oluşturup büyüttüğünüz herşeyin nasıl da basitçe yok olduğunu göreceksiniz...
Bu konularla ilgili daha detaylı yazmayı düşünüyorum. Ama şimdi Ürgüp gezimizle devam edelim.

***

Dördüncü günümüzde araç kiralayıp Kayseri'yi gezme planımız vardı. Tabii benim sabah yoğun mide bulantım sebebiyle vazgeçtik. Beni araba tutuyor zaten. Bir de mide bulantısı ile yola çıkma fikri pek iyi sayılmazdı. 



Farklı bir şehre gittiğinizde siz de olur mu bilmem ama beni mutlaka özellikle mide bulantısı/ bozukluğu olarak etkiler. 
Biz de alternatif bir plan yaptık ve Ürgüp'e gidip biraz dolaşıp, aile büyüklerine hediyeler aldık.



Eşekle nasıl poz vermişiz ama :)



Bölgede hemen hemen hangi turistik yere uğrasak ya Elma çayı ikram ediliyor ya da satılıyor. Zaten Elma kurusu da buralarda pek popüler. 


Biz de soluklanmak ve nefis taze Elma çayı içebileceğimizi düşündüğümüz adı tuhaf, görüntüsü pek afilli olan bir cafeye girdik. Şüküroğulları Pastanesi :)
İçeriği nefis görünen bir atıştırma "Kaşarella" ve Elma çayı çayı istedik. 
Lakin Elma çayı bildiğimiz poşet çay gelmez mi?
Tabii biz hıg mıg desek de içtik. Ama çıkarken yetkili beyefendiye, Elma çayının bu kadar popüler olduğu bir bölgede böyle gösterişli bir mekana poşet Elma çayını yakıştıramadığımızı da ifade ettik.






Testi Kebabı kapağı ekmekten...Hoş :)





Pastanenin girişi...Sanki pastane değil saray :)



Yukarıdaki kare de Ürgüp'ten otelimizin bulunduğu Ayvalı köyüne giden tek minibüsten bir görüntü...:)



Son akşam yemeğimiz leziz levrek ve Furkan&Joo(Nazlı)'nın büyük aşkı ile veda ediyorum.

Bir daha ki post son :) Yani balayı postlarımın sonuncusu...Tabii ki daha paylaşacak çok şey var.

Yorumlarınızı nasıl keyifle okuduğumu bilseniz :) Harikasınız yaa

Çok öpüyorum sıkı takipçiler
Bir de tahmin sorusu ile bitiriyorum. Size bir sürprizim var, işle ilgili. Sizce ne?

Haydi bakalım, pamuk eller klavyeye :)

Zehra Görgülü Ölmez





Yorumlar

zeynep türkmen dedi ki…
yine her zaman ki gibi çok şekersin tatlım.ayrıca evlilikle ilgili düşüncelerini yazmanı da merakla bekliyorum.
sürprize gelecek olursak bence artık modaya tamamen geçiceksin.belki bir butik falan açarsın.ama kararın her neyse senin için en hayırlısı olur inşallah canım..
Unknown dedi ki…
elma çayını bende çok severim rahatlatıcı bi etkisi var.sürprizi düşündüm düşündüm şuna karar verdim okulunu okuduğun alanda değilde tesettür modası alanında bir sürprizin olabilir.ya da önemli bir tesettür markasından iş tekllifi almış olabilirsin:) bildim mi acaba:) bende seni öptüm canım.
Unknown dedi ki…
Yine her zamanki gibi güzel bir post severek okudum acaba süprizin nedir nedir merak ettim şimdik :) inş. istediğin güzel bir olay olmuştur.
FadimeÇ. dedi ki…
Hergün bakar oldum Zehra yeni post yayınlamış mı diye anlayacağın çok fena alıştırdın bizi:) İnstagramdan ve twitterdan da takip ediyorum ordanda yazmıştım bende evleneli 2,5 ay oldu benzer yaşanmışlıklarda buluşmak çok hoşuma gidiyor mutlu oluyorum, mesela bu posttada dediğin gibi bende evliliği şiddetle tavsiye ediyorum Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın. Postlarını merakla bekliyorum. Herşey gönlünce olsun sağlıcakla kal..
Gülten Bostancı dedi ki…
herşey ne güzel :))) bir balayı yapası geliyor insanın Rabbim tadınızı bozmasın inşallah hep yüzünüz gülsün
Bilge dedi ki…
yaaa ama bu kadar güzel anlatma Zehra Abla insanın okulu bırakıp evlenesi geliyor :p her şey çok güzel, Allah bu günlerinizi aratmıcak kadar güzel yıllar nasip etsin inşaAllah size :)
esra dedi ki…
YİNE KEYİFLE BİR ÇIRPIDA OKUDUĞUM Bİ POST OLDU HATTA TADI DAMAĞIMDA KALDI BENDE SENİN GİBİ ŞEHİR DIŞINA CIKINCA MİDESİ BULANAN HATTA GİTTİĞİM YER OTEL SE HİÇ BİŞİ YİYEMEYENLERDENİM BENCE DE SÜPRİZİN MODAYLA İLGİLİ BİŞİ LER YAPCAKSIN HADİ BAKALIM HAYIRLISI MERAKLA BEKLİYORUZ :))
samsun havası dedi ki…
okuyorum ama ilk kapadokya yazından itibaren nasıl gitmek istiyorum bir bilsen otelinide çok beğendim..çok görmek istiyorum hatta 15 tatilinde gitsekmi dedim eşime ama çocuklar için çok soğuk olur dediler :((
ŞULE :) dedi ki…
Merhabalar :) yazdıklarınızın büyüsünü bozmamak için sonuna kadar okuyup öyle yorum yapmak istedim :) hepsi çok güzel hiç sıkılmadan okudum hatta bitmesini istemedim..o kadar içten ve samimi paylaşmışsınız ki anı yaşamak bu olsa gerek güzel bir kapadokya gezisine katılmış gibi hissettim.çok uzattım sanırım...sizi zevkle takip ediyorum :) eşinizle sağlıklı,huzurlu ve aşk dolu bir ömür geçirmenizi diliyorum. Allah a emanet olun...
Adsız dedi ki…
i Hope, terfi:) Burcu