Honeymoon Vol.6/ ...ve balayı biter


Sıkılmamıştım yazmaktan...Biliyorum siz de okumaktan...
Ama bu kadar.

Bu balayımızın son postu.

Son gündü...Hafif keyifli hafif keyifsiz uyandım. Furkan uyuyordu. 

Pencere önündeki çiçekleri suladım. Beni hiç unutmasınlar diye. Zaman yavaş geçsin diye uyuşuk uyuşuk toparladım kırmızı bavulumuzu...

Akşamdan yarım kalan gofret, kek vs. yi pencerenin önündeki derede bana sabah şarkısı söyleyen ördeklere attım. Onları izledim...

İçim tuhaftı. Balayı bitmesin isterken, yepyeni evim, yeni hayatım için inanılmaz heyecanlıydım.



Dayanamadım Furkan'ı da uyandırdım. Saat daha 7.30'du. Kahvaltı için yarım saat vardı. Otel çevresinde biraz gezmek, vedalaşmak istedim. Bu normal bir tatil değildi. Balayıydı. Taşa, toprağa, ördeğe, kuşa, gökyüzüne veda etmeliydim...

Furkan mızıldanınca ben çıktım. Sonra arkamdan hafif poflayarak o da geldi :)



Balayı ya da tatil...Doğal bir seçim yapmak bana daha cazip geliyor. 
Böyle bir kare bile insanı çok farklı yerlere götürebiliyor. İç muhasebe, maneviyat,değerler,doğal yaşam...
Lüks bir otelde bulamayacaklarınız. Sadece tercihim...





Son kahvaltımız hayli tatminkar :)




Son bir kez daha baktım. 
Balayı neden bu kadar özeldi?
Birbirini çok seven iki insanın kavuşmasını baş başa kutladıkları birkaç özel gün...Bir başlangıç. Yeni hayata bir karşılama, hayallerinin gerçek olduğu bir filmin fragmanını izlermiş gibi.
Özel, çok özel...
                                             


Merhaba İstanbul
Merhaba yeni evim
Merhaba yeni ailem
Merhaba gerçek olan hayallerim
&
Merhaba kuracağım yeni hayaller
...


Zehra Görgülü Ölmez





Yorumlar

Unknown dedi ki…
çok çok mutlu ol inş. hayallerin gerçek olsun mutlu yuvanda :)
Gülten Bostancı dedi ki…
ah canım :) inşallah hayallerin heycanın hep bu günki gibi tazecik kalır
hiraa dedi ki…
hımmm işte bu posttan çok etkilendim birikmesini bekleyemeden yazıverdim..

Burdan sonrasını sadece sen oku sevgili Zehra :p
Ya da herkes okusun tmm tmm :)

hem etkilendim hem de akşama bik biklemelik konu buldum..

Zavallı eşim.. Bu akşam balayımızı hatırlatmak zorunda kalcak bana :)

Genelde güzel şeyler yaşayıp güzel yerlere gidip güzel insanlarla vakit geçirince hemen sarhoş olurum ben., bütün ayrıntıyı kaçırırım ya da unuturum :)

Sonra da eşime sorarım deli deli
Çok mu mutluydum
Çok mu güzeldi
Çok mu eğleniyordum
Çok mu sevmiştim
Çok mu beğenmiştim

Eğer güzel anlatmazsa da tekrar gideliiiimmm diye daha bi delirdiğim için katlanıyo şimdilik :))))

:)
fatma dedi ki…
çok duygulandım,çok içten ,mazilere daldırdın beni. özlemle geçti aklımdan ogünlerim..hepmutlu oluninş
Hesna dedi ki…
harika :) Yeni bir hayat her zaman iyidir darısı başıma mı demeliyim :))
Adsız dedi ki…
son post en güzeli olmuş en samimi duygular aynen işlenmiş hayallerin hep gerçek olsun inş esra..
Unknown dedi ki…
Ne güzel anlatmışsınız...
Allah bir ömür mutlu etsin, Her ayınız bal-ayı olsun inşallah:)
Unknown dedi ki…
yeni evli olduğum yıllara götürdün beni zehra.efkarlandım.inşallah hayallerin gerçek olur çok mutlu olursunuz. inşallah.
Adsız dedi ki…
ne güzel bir post :) İnsanın evlenesi geliyor :)) bir an önce sizin gibi zevkli birinin ev fotograflarını, çeyizlerini, mutfağını görmek için sabırsızlanıyorumm
esra eska dedi ki…
Allah mutlulugunuzu daim etsin insallah
Unknown dedi ki…
Be güzel yazmıssın Zehra;
Ömür boyu mutlu olursun inşallah. Darısı başıma. Umarım bende hayallerimi gerçekleştiririm...
Yasemin dedi ki…
Allah'hiim...yine ne güzel, duygu yüklü bir post yazmis Zehra kulun;)

Sana ve esine yeni hayatinizda en icden dileklerimle mutluluklar dilerim. Rabbim evinizden huzuru, sevgiyi, neseyi ve mutlulugu ve daha nice nice güzel seyleri eksik etmesin... günes hep önünüzde olsun ki gölgeler ardinizda kalsin.


Sevgilerle;)
Yasemin
didem taninmis dedi ki…
Yeni hayatında cok mutlu olursun umarım cnm bu arada aynı uniden mezunmusuz şimdi gördüm :)
Tuğba meşe dedi ki…
Zehracım blogunu aynı üniversiteden mezun olmuş olmanın verdiği samimiyetle takip etmeye başlamıştım ama senin verdiğin o sıcaklık bu samimiyetin önüne geçti.duygularını o kadar içtenlikle ifade etmişsin ki çok duygulandım.inşallah bu mutluluğun ömrün boyunca sürer.rabbim size 2 cihan mutluluğu nasip etsin inşallah.