Mom's Collar&Bag / Anne Style Kombin


Merhaba arkadaşlar :)
Biliyorsunuz bu hafta Bursa'dan annemle babamı ağırlıyorum. Hep bana hizmet edilirdi, yemekler yapılırdı, yataklar hazırlanırdı, gezdiririlirdi... Şimdi tam tersi...Rolleri değiştik sanki :))
Değişik hissediyorum. Ablamda izin aldı... Aile keyfi yapıyoruz ohh...

***



Eşarp : Vakko İnci detaylı kazak: Terkos Pasajı Etek : Fetiye Altan     
Çizme : Zara Yaka ve Çanta : Annemin Bileklik : Forever New

Annemler gidene kadar sizden kopmak istemedim, hazır konusu gelmişken de annemin eski iki parçası ile hazırladığım kombini paylaşmak istedim.




Annemin ilkokul yakasını daha önce Hesna Türkiye için hazırladığım yazımda görmüştünüz.





















Görmediğiniz bir parça, annemin rugan yılan derisi çantası...






Fotoğraflar bir İstinye Park gününde çekildi. Haftasonu çok sıkıcı oluyor... Ya da ben aşırı kalabalıktan hoşlanmadığım için...
Fotoğraf  kalitesi AVM'de bu kadar oluyor üzgünüm :(




Eteğim hayli eski... Okuduğum dönemde sık gittiğimiz Fethiye Altan'dan... O zamanlar terziydi. Şimdi butik oldu. Maşallah...

Animal print hız kesmeden devam ediyor. İkisini bir arada kullanmak cesur bir hareket olsa da hem leopar hem de yılan derisini bir arada kullandım. Bence oldu? Ya sizce :)





Eşlere kendi şallarımızla hava katalım mı ?:) Var mı benzer şeyler yapanlar...

Furkan'ın Kazak : Vakkorama Şal : Ugoza


Kapanışı sürpriz pozla yapıyorum. Ailecek bir düğünde çekildiğimiz kare... Annem yeni kapanmış, bone ile alıştırma yapıyor. Bana benzeteceğinize eminim !!!:))
Yanında ki minik ben :) Yaş 5
Masadaki çanta da kombinimin parçası o çantaaaa !!
Herkes fotoğrafçıya gülümserken ben yine hayal kuruyorum. "Bir gün bu çanta benim olacak..."
:)))))))))))

Oldu !
Özleyin beni.
Sevgiler



Zehra Görgülü Ölmez

Yorumlar

htchndr dedi ki…
bende çok şıksın...hele son cümlene bittim :)
Unknown dedi ki…
annene çok benziyorsun yani 'başını yeni kapatan' yazmasanda annen olduğunu bilirdim:)
çanta çok güzel,annelerin zamanında kullandıkları eşyaları çocuklarınında beğenip kullanmasına bayılıyorum zaten:)
anenin ilkokul yakası harika fikir:) çok yakışmış canım ayrıca incili hırkanı da sevdiğimi belirtmek isterim:)
esra dedi ki…
maşallah yine çok hoş bir kombin olmuş ben yakaya bayıldım annenin saklaması ne kadar güzel bir bursalı olarak ta sen bursaya geldiğinde takipçilerinle bir buluşma fena olmaz diyorum seygiyle kal :)))
Unknown dedi ki…
inanmıyorum :) Annenin kopyasısın resmen :) çokçok benziyor :) Buarada kombinine bayıldım :)
Gurme Şirine dedi ki…
annelerimizin eskileride olmasa ne yapardık :))
çok şık olmuşsun canım...
severek kullan...
Mehtap dedi ki…
ne güzel anneniz saklamış ve de kullanıyorsunuz. çok güzel bir duygu bence. Ben de hep küçükken annemin eşyalarını kullanacağım günü hayal edrdim
gunlukcugum dedi ki…
Ne guzel hayalin gercek oldu
samsun havası dedi ki…
bende çok beğendim kombini..aynen annemin bazı parçalarını giyiyorum bende..
Zelis dedi ki…
aaa annenecok benziyorsun diycektim agzimdan aldin:)yanliz cok gipta ettim vintage kombinlerine,ne güzl valla..ahhh ahh ben anama ne diyimm,oldum olasi bu sitemi yaparim,sen güelim kiyafetlerini cantalarini,ayakabilarini hep cuvalcuval olmayanlara ver,iyi tamamda insan bir iki parca ayirmazmi kizina,al bak dönem dönem moda oluyor:))Neyse uzattimda kisaca kombini cok begendm seni ztn cook seviyorum;)
Adsız dedi ki…
Ben begendigimi soyleyemem kombiniizi. Leopar desenli esarp ipek gibi degil tulbent gibi de duruyor. Etek boyunuz sizi oldugunuzdan kisa ve sisman gosteriyor. Yakaniz da cok demode, halbuki bu siralrasa oldukca shik ve guzel yakalar var, bu benim ilkokuldaki yakami animsatti.
kolay gelsin
zeynep dedi ki…
Zehra Hanım yaklaşık 6 aydır sayfamda sizi misafir ediyorum, sayfamda size link verdim. Kolay gelsin.