Hidiv Kasrı'nda Aile Keyfi

Merhabalar arkadaşlar,
Sabah instagramdan söz verdim yazıyorum diye, sonra da daldım başka başka hoş işlere...Post kaldı akşama. Özür dilerim beklettiğim için :)

Annemle babamı uğurladım... Hafif buruk.
Bu yaşıma kadar ait olduğum bir evde hem fert, günü gelince misafir oldum. Ama o evdeki anne babamı bir gün onlar gibi ağırlamaya çalışacağımı hiç hayal etmemiştim. Gerçekten memnun etmek için çok uğraştım.
Yıllarca benim Adan Zye herşeyime emek eden aileme borcum gibiydi bu. Hep onlarla program yaptım, hiç yalnız bırakmamaya çalıştım.
DIŞ etkenler bir haftalık sürede huzur bozmaya çalıştı tabii!!! Allah böyle insanları benden ve ailemden uzak tutsun, kendi hasetliklerinde boğulup kalsınlar diyorum...

Neyse tatsız şeylerin yeri değil.
Sizinle, ailemle ilk haftasonumuzdan birkaç kare paylaşıp gideyim ben :)

İlk haftasonumuzda benim hazırladığım muhteşem kahvaltı sonrasında ; annem,babam,ben, furkan, ablam, yeğenim Soner ve Nuray abla ile Hidiv Kasrı'na gittik. 
Hava malesef çok soğuk ve yağışlıydı. Olsun ama biz yine de çok keyif aldık, hava kimin umrunda :)





Sincap oldum, onunla konuştum...:)

Eşarp : Salvatore Ferragamo Gömlek : Yargıcı  Kaban : C&A 
Pantolon : Terkos Pasajı Kalp Çanta: Derinel Çanta Kolye : Fatih Bot: Shoetekfiyat

Kalp :)


Ben sevgiye doymam. Zaten kim doymuş ki sevgiye... Annemin kucağına her fırsatta zıplarım. Bunu yapmak için ruhen minicik olsam da fiziken hayli büyüğüm ama olsun :) 
Bu günler başka günler...
Şimdiden her anı, değerini bilerek yaşamalı!


Babamla mesafeler görünür aramızda, bazen hiç konuşamayız. Muziptir, duyguludur, kolay anlaşılmaz,zekidir.
Aslında nasıl bir baba tanıdıysanız, "baba" tanımınız o kadardır değil mi :)
Ne eksik ne fazla...
Siz ne kadar tanıdınız?


Ablam 5 aylık hamile. 2. kez teyze oluyorum inşallah :) Benden mutlusu yok.
2 hafta izin almıştı, annemlerin de tam o hafta gelmesi öyle iyi oldu ki... Gülşah ablam da olsaydı hep beraber olacaktık.
Onun da boşluğunu,bir görünüp bir kaybolan Nuray abla (annemin kuzeni) doldurmaya çalıştı :))
İş temposu öyle yoğun ki, o tempoda bu kadar pozitif, naif, dimdik olabilmek gerçekten büyük başarı.
Ve daha nice sayısız özellik. İyi ki Nuray abla hayatımızda...
Örnek alınası...



Kapanışı biricik yeğenim Soner'le yapalım. Canından bir parça olur ya. Benim için tam öyle. Teyze olmak hakikaten anne yarısı. Soner'le bunu tam olarak anladım.
Son günümüzde koltuklarıma ve halıma ballı süt boca edip bana harika bir sürpriz yaptı.
Canı sağolsun. Yıkadım, sildim bitti-gitti.

Ha başkası yapsaydı? Bu kadar sakin olacağımı hiç sanmıyorum :))))

Sevin ve sevilin inşallah...





Zehra Görgülü Ölmez

Yorumlar

mydepo dedi ki…
Harika anlatmissin yine,niye bilmiyorum ama seni okumayi seviyoru
Adsız dedi ki…
böylesine güzellikler arasında olumsuz luklarda olabiliyo hayat işte.. Tamda dediğin gibi onlar kendi hasetliklerinde boğulsunlar :)) fuşya ayakkabılar o renksiz havada nede güzel görünüyo her bişi çok yakışmış.. Ailen ile daha nice böylesine güzel günlerin olur inş.
Unknown dedi ki…
sen ne şekerisin zehra yaa bana annemi özlettin burda olsada bende ona senin gibi sarılabilsem.
babam zaten yok.
ben ağlamaya gidiyorum.
Famelika dedi ki…
Maşallah çok tatlı ve pozitif bir aile, Allah bozmasın.. :)
samsun havası dedi ki…
aileyle sıcacık bir gün olmuşş ne güzel :))
Unknown dedi ki…
maşallah size Allah neşenizi daim etsin inşallah :)Kötü Kullarındanda korusun :)
Unknown dedi ki…
Canım ne güzel geçmiş.. Günlerin hep böyle mutlu ve güzel geçsin dilerim..
Unknown dedi ki…
Gerçekten çok güzel bir yer.bize çok yakın :)annem beni geçen sene lale zamanında götürmüştü hayran kalmıştım bu sene gene götürecekmiş şimdiden planlar yapıyor benim için :)

http://eyuplugunler.blogspot.com/