Leopard Shoes Bag / Ayakkabı Çantası

Bir merhaba demek istedim:)

Aile ağırlamaya devam... Hafif yorgunluk başladı laf aramızda. Ama olsun... Yılda kaç kez böyle uzun görüşebiliyoruz sanki.

Annem ve babam bile benden beklemiyorlarmış bu performansı . " biz seni ev çekip çevirebilecek kadar düşünmemiştik hiç " diyiverdiler.

O değil de hakikaten çevremde de bana hayret eden çok arkadaşım, tanıdık var. "Biz seni böyle (hamarat) bilmezdik." Diyorlar...

Dışardan bakınca süslü, havalı, beceriksiz birini mi yansıtıyorum acaba ??

Kim bilir? Sanırım öyle:)

Neyse konuyu nerden nerelere getirdim :) Ben ayakkabı taşıma çantamı gösterip gidecektim aslında ...





Sosyal medya marka kampanyalarını genelde çalıştığım kurumlarda düzenleyen olduğumdan olsa gerek, hiç katılan olmamıştım.

Yılbaşı çekilişi yapan blogger Duygu Şenyürek'in sayfasında bir marka vardı, Bakras. Facebook sayfasına tıklayıp gayriihtiyari beğenmiştim. O günlerde bu marka bir fotoğraf ile bir soru yayınlamış, rastladım bir anda. Fotoğraftaki çantanın ne çantası olduğunu ilk doğru tahmin edene çantayı göndereceklerini yazmışlar.

O aralarda ayakkabı taşıma cantasına takmış olacağımdan olacak ki, bende hemen ayakkabi çantasi yazıverdim:))



Çok kısa sürede hediyem kargolandı :) pek bir sevindim. Millet olarak hediyeyi severiz :)))




Tüylü bir yüzeyi var :)) Gerçekten çok hoş.



Ayakkabı çantam hiç olmadı. Çünkü ayakkabı çantası taşıyacak bir sosyal ortamda bulunmadım. Hep okul ve iş... Şimdi durumlar değişti.

Evlenecek arkadaşlar bir kaç çift ev ayakkabısı ve şık bir ayakkabı çantası edinmeli bence ...

Hayırlı cumalar



Zehra Görgülü Ölmez

Yorumlar

Acemi Terzi dedi ki…
Kesinlikle çok haklısın özellikle kız görmeye giderken veya işte dünürlere giderken ilk etapta lazım oluyor :) Sonrası da zaten malum, ev gezmeleri yoğunlaşacak... Çok şanslısın, güle güle kullan çantanı :)
hiraa dedi ki…
Kesinlikle çok hoş.. Ben bana hediye edilen bir ayakkabı çantasını kullanmaktaydım.. Bunu görünce kendiminkini beğenmekten vaz geçtim :)
Bu arada öyle bi aşka getirdiniz ki sessiz takipçi olduğum diğer bloglara da yorum yapar oldum :)
Sevgiler
Unknown dedi ki…
çok hoşmuş güle güle kullan canım:) şanslı kızsın vesselam :D
'MadameModista' dedi ki…
Merhaba canım :)
Seni mimledim, bloguma dönüp soruları cevaplarmısn :) thanks