Masalsı / Kuaybe Gider Yelek



Mutlu bir hafta olması dileğiyle...Masal tadında.

Masal tadı demişken, hani bazı giysiler normal değildir ya, alıp bir yerlere götürür. Bilmiyorum sizde olur mu?
Ben de sık olmaz. 
Çok beğenerek aldığım bu yelek benim için masal tadında.







Uzun zamandır sadece kombin için yazmamışım gördüğüm kadarıyla. İşte bu post sadece kombin için :)
Bu haftasonu havayı da iyi görünce sabırsızlanıp hemen giymek istedim.
A + Avm'de Romantik Komedi2'yi seyretmek için çıktık.
Avm pozları malesef berbat çıktığı için bende Avm'ye girmeden Ataköy'de verdim pozlarımı :)



Bu yeleği kombinlemek zor. Yanlış kombinle berbat da görünebilirsiniz.
Net tonlar bir arada. Hem de oldukça zıt. 
Ama insana keyif veriyor bence. Seyretmeye doyamadım .



Çift taraflı kullanılabilir olması mutlu eden bir detay. Sıkılgan hanımlardansanız bu detayı seversiniz eminim :)

Çiçek baskısı trendlerdeki yerini kaybetmiyor zaten. Bir önceki postta bahsetmiştik.
Ve sezona damgasını vuran kumaş kadifenin gerçekten asil duruşunu burada da görüyoruz :))


Gömlek kol detaylarım yelekle uyum içinde. 

Şalı degrade tercih etmek istedim. Böylesi  çok daha iyi oldu.

Ayakkabı ve çantamı camel kullandım. Soft bir ton olduğu için kombini nötrledi, sakinleştirdi :)


Kuaybe Gider tasarımlarından olan bir yelek bu. Kuaybe Gider'i ilk ne zaman duyduk. Sanki uzun bir zaman gibi gelse de Ala Dergi'de çıkan bir kaç tasarımı ile kendisini çok merak edip araştırdım.
O zaman satış sitesi de web sitesi de yoktu.
Sadece blogunu buldum :)
Tasarım Atölyesi kendisinin blogu. Şu aralar sık yazmıyor ama bence mutlaka takip edin.
Hatta o ara ben blogdan yeni tasarımları görüp hemen beğenmiştim birini ablam için.
-Benim söz kesilme dönemlerim ve ablam yana yakıla kıyafet arıyor.-Ablamın, benim sözümde giydiği tunik

Velhasıl böylelikle karşıma kim çıksa ve fırsat oldukça tuhaf bir şekilde Kuaybe Gider tanıttım,blog dışında. Ve kendime hiçbirşey almadan... Kısmet bu masalsı yeleğe demek ki :))

Kuaybe Gider'in hayatı da beni etkiliyor. Matematik okuyup Moda'ya zıplamak gerçekten çok ilginç. Ve hatta hatta bir de anne. Twitter'da biosu "Kavin'e de bakarım, kariyerde yaparım."(Kavin isimli bal bir kızı var)
Çok şeker ya. İnşallah bir gün tanışırız ...:)


Arkası da prenses efektli :)

Tanışmak demişken sanmayın ki İstanbul'da. Malesef İzmir'de...Bu yüzden ürünleri satın almak online olabiliyor. Aslında geçenlerde Başakşehir'de Terasium Avm'de bir butik açıldı. Ürünleri oradan da canlı canlı inceleme fırsatınız olabilir sanıyorum.
Ben online severim ama bilirsiniz :) TIK TIK


Şal : Ugoza
Yelek : Kuaybe Gider
Jean&Çanta : Koton
Ayakkabı : Elle





Sevgi ve aşkla kalın.
Masal tadında.






Zehra Görgülü Ölmez

Yorumlar

Unknown dedi ki…
bu yeleği kuaybe'nin üstünde bi defilede görmüştüm ,sende harika durmuş, ne kadar şık ve dediğin gibi masalsı.çok çok beğendim.güzel günlerde kullan canım:)
Unknown dedi ki…
Çok şık çok güzelll İyi günlerde kullanınnn :)
özlem dedi ki…
Çok çok çok başarılı ve çok şeker. Yeleğine bayıldım. Yelek güzel ama taşımakda mühim tabi.. Çok güzel taşımışsın kardeşim.
Adsız dedi ki…
Maşallah sana. Kombin hoş olmuş ama nacizane fikrim bu yelek eşarpla(mümkünse düz renk) kombinlense tadından yenmez. Kuaybe Gider zaten her tasarımı ayrı konuşturuyor. Beğenmediğim burun kıvırdığım(tiribimi sevsinler:) tek bir kıyafeti yok. İnsan herşeyi mi güzel yapar. Okuyorsa hem kariyerine devam etsin hem de kavin'ine baksın böylesi hepimiz için güzel:)
Bizi kombinsiz bırakma özlemişiz.
Öpüldün
Hatice
Gurme Şirine dedi ki…
gerçekten çok güzel...
severek kullan tatlım...
kuaybenin tasarımlarını çok beğeniyorum :)
Adsız dedi ki…
cook yakismis cok guzel gorunuyorsun, ama 299 eder mi bilinmez
VİNTAGE TASARIMLAR dedi ki…
Cok tatli cikmissin canim bayildim gercekten .Benim
kizimda cok iyi kombinler yapiyor yakinda blogumda tanitacagim onu :)
Sevgilerle
Tuba
ikibocekbircicek dedi ki…
Zehracım Yelek çoook şık ama daha önceden de bayıldığım gömlekle ikisi harika olmuş .... Öle uzun beyaz gömlek yoook piyasada :(
Emine dedi ki…
Begendim kombini. Normalde karisik renkleri pek sevmem, ama bu hosuma gitti :) Gule gule kullanin.
Unknown dedi ki…
kombin harika tatlım :) yeleğin yıkılıyor.. :)
Esra dedi ki…
bu yeleği almayı düşünüyordum ama geröekten çok riskli bir parça.. harika kombinlemişsin...

sevgiler.
Damla dedi ki…
bu yelegi satiyorsaniz talibim :)))
Damla dedi ki…
bu yelegi satiyorsaniz talibim :) bana satsaniza nolurrr
Adsız dedi ki…
bu kombin olmamis bence, cok karisik bi goruntu var malesef
Adsız dedi ki…
Bu gömleğin markası ne acaba?
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Yaaaaa size beğendiremediğim için çok üzüldüm şimdi
Zehra Ne Söyler dedi ki…
:) Kuaybe Gider'den ulaşabilirsiniz
Zehra Ne Söyler dedi ki…
çok teşekkür ederim :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
çok sağol bende yıkılarak giydim valla :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
çok teşekkürler :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Doğrusun haklısın valla :) inşallah zden concept de yer vereceğim
Zehra Ne Söyler dedi ki…
harika, selamlar ona da :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Haticeciğim yorumun için teşekkür ederim. Artık bir de eşarpla denerim :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
sağol tatlım, bende çok beğeniyorum kesinlikle
Zehra Ne Söyler dedi ki…
çok teşekkürler Özlemcim, çok incesin :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
çok teşekkür ederim Tuğbacığım :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
teşekkürler :)
Adsız dedi ki…
çok güzelmiş sağlıkla kullanın :)