MİM Vol2.

Merhabalar hanımlar :)
Benim bildiğim kadarıyla ikinci kez mimleniyorum.
Beni mimleyen MadameModista bloguna çok teşekkür ediyorum.


2011 Yaz


1-Neye zaafınız var?Mesela neyi "yapmayacağım" dediğiniz halde yapıyorsunuz? 

Yemek yemek... Gerçekten seviyorum, özellikle de bol kalorili herşeyi. "Artık yemiyorum, bitti" desem de çok kısa sürüyor.
Ve çok şekerli çay içme bağımlılığım. Çay tiryakisiyim ve şekersiz içemiyorum. Vazgeçemiyorum.


2-Hangi filmin,dizinin ya da kitabın içine girmek isterdiniz ?
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind. Yani TR adı ile Sil Baştan.
Hem en sevdiğim film hem de kesinlikle içine girmek isterdim.
Filmi seyretmiş arkadaşlar bilirler...
Tüm geçmişini sildirmek üzerinde dönen ironik bir film. Ben de bugünümü geçmişte yaşamayı çok severim. Fazlasıyla geçmişe giderim. Güzel anıların yanında kötü olanlar beni bugün de incitme lüksüne sahip olduğu için bu filmin bende ki yeri bir başkadır.


3-Fırsatınız olsaydı şayet ilk gideceğiniz ülke-şehir neresi olurdu? 
Güney Amerika'yı fazlasıyla merak ediyorum. İlk görmek istediğim ülke Uruguay.


4-Hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayalinizdeki yerde misiniz?
Hayallerimdeki işi yapmama çok az kaldı diyeyim o zaman :)


5-Diyelim ki yeni üretilen , leziz mi leziz , iddialı bir çikolataya sizin istediğiniz bir ismi koyacaklar . ne olsun isterdiniz ? 
Esmak olsun isterdim. Esmak, küçükken hayalimde ürettiğim bir arkadaşıma verdiğim isimdi. Çok minik ve esmerdi. Bu yüzden çikolataya da bu adı verip onu yaşatmak isterdim ;)


6-Gerçekleşmesi pek olası olmayan ama yine de çok istediğiniz uçuk bir hayaliniz var mı?
Kısmetimizde ne varsa,ne kadar uçuk olursa olsun yaşarız. O yüzden sınırlandırmak doğru gelmiyor. 


7-Farz edelim ki oyuncusunuz ve Oscar kazandınız (heyt beee:)) ödülünüzü kimden almak isterdiniz ? :) 
Bunu pek düşünemiyorum :/


8-Keşke bunu ben yapmış olsaydım dediğiniz bir şarkı yada film var mı ?
Tabii ki Eternal Sunshine Of The Spotless Mind (Sil Baştan)


9-Yaşamayı istediğiniz bir dönem ya da çağ var mı? Varsa nedir?
Teknoloji severim. Bu yüzden geçmişte her hangi bir dönemde yaşasaydım dediğim olmadı. Fakat dönemsel detaylar, eski izler, yaşanmışlık görüntüsü bana iyi geliyor. Bunların dekorasyon ve modaya yansımasını seviyorum diyebilirim.



10-Küçüklüğünüzde en sevdiğiniz çizgi film neydi?:) Şimdi varsa şimdikini de söyleyebilirsiniz.
90'ların çizgi filmlerinin tümünü severdim :) Ama Bugs Bunny'nin Saftirik Elmer ile maceralarından ayrı bir keyif alırdım...Şu an da Cedric'e bayılıyorum.
Karakter olarak favorim Winnie The Pooh :) Vazgeçemem.



11-İsminizi seviyor musunuz? Sizi yansıttığını düşünüyor musunuz?
İsmimi çok seviyorum. Beni yansıtıyor kesinlikle. Nur yüzlü-ay yüzlü, beyaz kız anlamına geliyor. İsmim evliya  tarafından konulmuş. Bu yüzden de benim için çok özel ve önemli.


11 Gerçek :)

1) İsimden devam edelim. Aslında ismim Fatma Zehra. Fakat küçüklüğümden bu yana tek isimle hitap edildiği için sadece Zehra'yı kullanıyorum.


2)Bisiklete binmeyi ve yüzmeyi bilmiyorum.


3)Erzakları poşetten kullanamam. Mutlaka kavanozlara boşaltmalıyım. Evlilik alışverişimde ve yerleşimimde birçok kişi bu kadar kavanozu ne yapacağımı sorgulamıştı. Şu an hepsi dolu ve halaa kavanozum yok :(


4)Aşırı vefasızım. Çok yakın arkadaşlarımı sabırlarından dolayı tebrik ediyorum.


5) İlk girdiğim ortamda kimseyle muhattap olmam ve gözlem yaparım. İlk adımı hep karşı taraftan beklerim.


6)İnsanları hep kendim gibi düşünürüm.


7) Dostlarım bir elin parmaklarını geçmez.

8) Geçmişte yaşarım ve sürekli sorgularım. Hesaplaşmalar, savaşlar, kırgınlıklar, anılar...Bir gün içinde sayısız bu duygularla boğuşurum ama kimseye belli etmem.


9)Ortaokul formamı alırken en büyük beden etek bana olmamıştı. (44 beden)   :(


10)İlla ki yüz üstü uymak isterim. Sağlıklı değil belki ama başka şekilde yatsam da uyumadan hemen önce o şekle giriyorum ve sabah yüz üstü uyanıyorum.


11)Marjinal ve asi bir hayatım vardı. Bir rüya ile kapanmaya karar verdim.



***


Mimler sayesinde bir adım daha tanımış oluyorsunuz beni. Her şeyi yazmaya çalışsam da bazen birkaç soru çıkartıyor ortaya bilinmeyenleri :)

Ben de keyifle takip ettiğim 2 blogu mimliyorum.

Emilianata
Kubra Tekin
Seby Fashion

Sevgiler 


Zehra Görgülü Ölmez




Yorumlar

Unknown dedi ki…
11 gerçekten 6 si bendede var :):) Birde yemek yemek bence tek başına bir yaşam tarzı :D
Unknown dedi ki…
11 gerçeklerden 6'sı bendede var :D
Birde yemek yemek bence tam bir yaşam tarzı farklı bir zevk :D
Unknown dedi ki…
üzülme zehram senle aynı kaderi paylaşıyrz, ortaokuldaki okul formam banada olmamaıştı ölçülerim alınıp dikilmişti :( (rezillik diz boyu :D)
İsmini bende çok seviyorum (aynı zamanda annemin ismi zehra)
bu arada resimde ne güzel çıkmışsın :P
fatma dedi ki…
sizi daha iyi tanimamiza vesile oldu bu mim ne kadar cok kendime benzettim sizi burcunuz ne ogrenebilir miyim bu arada isimlerimizde ayni :))
Unknown dedi ki…
zehracim beni mimlemissin ama bu 11 gercek te neredeyse ayniyis;) ne yazcam ben simdi ahahhah :)oprm seniii
samsun havası dedi ki…
bu ara iyi oldu.. heryer mim doluu :))
mydepo dedi ki…
Zehra hangi evliyaydi desem?:) elcnsbh@hotmail.com ;)