"Zden Concept" Başlıyor !

2013'ün ilk, bahar havalarından merhaba  :)
---

Üniversite 2.sınıftan yani 2009 aylarından, 2012 Ekim ayına kadar aralıksız bir çalışma hayatım oldu. Benzer pozisyonlar ve sorumluluklarım vardı farklı sektörlerde...

Çalışma dönemimde çok sık olmasa da buradaydım. Beni o sürelerden bu yana takip edenler nasıl işkolik olduğumu iyi bilirler :)
Yaklaşık 4 aydır çalışmıyorum. Evlilik, balayı, eve alışma-yerleşme, misafirler derken bu süre bir çırpıda geçti. 

Blog yazmaya başladıktan sonra yavaş yavaş içime sinen bir projem vardı, daima ertelemek istediğim :(
Fakat özel sektördeki çalışma şartları, kamudaki tek düzelik beni projeme daha da yaklaştırdı bu sürede. 

İş aramak, teklifleri değerlendirmek, KPSS'ye hazırlanmak fikirleri kısa süre aklımda dönmüş olsa da az çok tecrübem, bunların beni tatmin etmeyeceğine inandırdı. Bu konuda sizlere de anketle danışmıştım hatırlarsınız.

"İnsanın kendi işi gibi yok." sözlerine biraz daha kulak verir oldum. Çalışma tarzım mesai mantığında değil, pek bir duygusal. Çalışmıyorum çünkü canımı veriyorum o iş için. Sayısız fedakarlıklar yapıp kendimden ödün veriyorum. Sağlığımdan, yaşamımdan, sevdiklerimden, isteklerimden çalıp, tabir-i caizse başkalarını zengin etmek için uğraşıyorum.

Furkan 5 yıldır zaten düşüncelerimi ve yaptıklarımı çok yakından biliyordu. 

Balayında bir gün konu açıldı ve konuşmaya başladık. Benim yapmak istediklerim, bundan önceki çalışma hayatımla ilgili...

Sonra "ertelemeyelim artık" dedik.
Bir yerinden tutmalı ve başlamalıydım. Kusursuz başlama fikri vardı hep aklımda... Erteleme fikrim de bundandı. Artık kusursuz başlangıçlar için beklememeli ve son bulmayacak bir öğrenme süreci ile başlamalıydım.

Bundan hem zevk alacağımı hem de hakkını vereceğimi çok iyi biliyorum. Bütün özverimi kendi işim için sarfetmek, çok sevdiğim birşeye-bana ait- birşeye başlamak heyecan verici.
Bu iş için ne kadar yeterliyim bilmiyorum. İçimdeki istek, hızlı yol almamı sağlayacak gibi.

Dostlar...:)
"Zden Concept" başlıyor anlayacağınız. 
Sosyal medya fiskoslarında beni sıkıştırdınız, ben de ufak ufak tüyo verdim itiraf ediyorum.
Bana dua edin desteğinizi esirgemeyin.


Nedir "Zden Concept" ?

Dekorasyon ve Moda üzerine çalışacağım.
Ürün odaklı değil concept odaklı bir çalışma.
Yani
Dekoratif kombinlerimi ve Moda kombinlerimi  concept olarak satışa sunacağım. 
Concept satış; sizlere hem hali hazırda belli bir kompozisyon haline getirilmiş bir sete sahip olma imkanı verecek hem de elinizde var olanlarla neler yapabileceğinize dair yönlendirici olacağını umuyorum.
İlk conseptlerim görücüye çıktığında daha iyi anlayacağınızı düşünüyorum.


Ürünler tamamen kendi beğenilerim ve stilime göre seçtiklerimden oluşacak. Bazı çalışmalar ise benim el emeğim :) 
Zamanla özel tasarımcıların ürünlerine de yer verip,onları da bu concept içinde tanıtmak hedefindeyim.
Tasarım zaten hep vardı ama dikiş konusuna yoğunlaşıyorum bu aralar ve dahasına :) Herşeyden anlamaya kararlıyım.

Bazı conceptlerin devamı olmayacak. Bu yüzden takipte kalmanızı öneririm.
Conceptlerin içinde ikinci el ürünler yer almayacak...
Her concept blogumda yayınlanacak ve aynı anda Facebook sayfam üzerinden satışa sunulacak. Facebook kullanmayan arkadaşlar e-posta yolu ile de sipariş verebilecekler.
Bir süre sonra ise www.zdenconcept.com yayında olacak.

Şimdilik bu kadar :)
Değil :)))))





Blogumda 500'ü, Facebook ve Twitter'da  1000 takipçiyi geçtik. Instagram'da 1000'e çok yakınız :)
Hepinize çok teşekkür ederim. İnanın bu kadar kısa sürede, son zamanlara kadar pek de aktif olmamama rağmen bu ilgi beni şaşkın bir halde mutlu ediyor :)) (Bu nasıl bir cümle oldu)
Keşke hepinize tek tek hediye gönderme şansım olsa ...


Bir hediye çekilişi yapmak istedim. 
Hediyem iki adet 40x40 kırlent.


Bu kırlentleri ben diktim. İlk eserim :)


Çekiliş ile bir şanslı kişi bu kırlentlerin sahibi olacak.



Çekiliş 28.Şubat öğlen saat 12.00'da random.org ile yapılacaktır. 
28.Şubat saat 11.59'a kadar gelen katılımları kabul edeceğim.

Katılım Şartları :

1) Blog sayfamı takibe almanız.
2) Facebook sayfamı beğenmiş olmanız.
3) Ad-Soyad ile e-posta adresinizi bu yazının altına yorum olarak bırakmanız.

Hepinize ve bana bol şanslar :)




Yorumlar

ikibocekbircicek dedi ki…
Hayırlı uğurlu olsun sevindim senin adına ....çokda guzel bi haber takipteyim conceptlerının ...hediyelerde çok şirin emeğine sağlık
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun zehracım başarılar diliyorum:)binnasmtl@hotmail.com
Binnas mutlu
Dünden Bugüne dedi ki…
Hayalleri gerçekleştiriyo olabilmek çok güzel..
Hayırlı, uğurlu bol kazançlı olur inşallah :)
yldrm.yasemin@hotmail.com
Unknown dedi ki…
tebrik ederim zehracım bu işte başarılı olacağına eminim %100 hemde:)emeğine sağlık.
facede beğendim, sen zaten takipdesin geriye benim şansım kalıyor :)
tuğba yıldırım çelik
tubish_0934@gmail.com
Mirayın annesi dedi ki…
çıktığınız bu yolda rabbim utandırmasın inşallah..
Unknown dedi ki…
bloğunu takipteyim, facebook sayfanı beğeneli bayaa oldu :D ismim ise betül uysal betul_28725@hotmail.com
Esra dedi ki…
bismillah...

esra arslan
anneolucamben@gmail.com
htchndr dedi ki…
merhaba
hatice hanedar
bütünm şartların tamamlanmıştır.
hatice.hanedar@hotmail.com bana bol şanslar...
esra dedi ki…
her daim takipteyiz yeni işin hayırlı bereketli ve bol kazançlı olsun inş.Rabbim muhaffak etsin utandırmasın esra yılmaz esroshka@hotmail.com
emineiskin dedi ki…
Emine IŞKIN

emineiskin@gmail.com şimdiden başarılar dilerim zehra hanım sevgiler:)
Adsız dedi ki…
çok güzel bir fikir insanın kendi işi... allah yardımzınız olsun, bloğum yok ama sizi takip ediyorum uzun bir süredir, başarı hayal etmekle geliyo sizinde gözleriniz parladığına göre bu iş tamamdır:)
esra taşpınar-hayat_est@hotmail.com
Adsız dedi ki…
sizin adınıza çok sevindim hayırlı olsun sessiz takipçilerinizdenim ben. tuğba can bıçakcı tudem_2011@hotmail.com
Unknown dedi ki…
Hayırlı olsun yeni işiniz rabbim yardımcınız olsun inş. herşey gönlünüzce olur. blogunuz saten tekipteyim face begendim.
kırlentler çok hoş :)
Ruhinazparlak@gmail.com
EA dedi ki…
merhabalar
işyerinden facebook girişi yasak olduğundan beğen yapamadım:(
ben çok beğendim bu kırlentleri
inşallah bana gelir:)
ebru altındal
ebrualtindal1974@gmail.com.tr
melek karakoç dedi ki…
tebrik ederim,hayırlı olsun ,yastıklar çok emeğinize sağlık,istiyoruz ve bekliyooruz..:)
şengül ilbay dedi ki…
hem facebookta hemde blogunuzda şengül fırat ilbay olarak beğendim.teşekkürler.sengul0006@windowslive.com
esra dedi ki…
esra bayoğlu esra403@hotmail.com
kırlentlere bayıldım ellerine sağlık.
Unknown dedi ki…
Hayırlı olsun Zehracım :)Allah yardımcın olsun.

Çekiliş içinde bilgilerim altta. Hayırlı günler :)
Yasemin Yılancı
yoosshhy@gmail.com
Unknown dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
Her zaman heryerde hızlı takipçierinden biriyim el emeğini almak isterim tabiki. Yeliz ÇETİN new_beetle@hotmail.com
Elif dedi ki…
merhaba,
Zden concept hayırlı olsun.rabbim bol bol kazançlar ve başarı versin.

çekilişde hayırlı olsun biz katılımcılara:)
elif terli elifterli@hotmail.com
Unknown dedi ki…
Zaten takipteydim ama sessiz sessiz Artık bir ses vereyim dedim.
Blogumda resimli olarak duyurdum.
Twitterda da :)
Hadi şans benim gibi bir minikten yana olsun:)

eyupyigigtkartal@gmail.com
fatma dedi ki…
merhaba sartları yerine getirdim
bu güzellikler umarım benim evimi süsler
yeni işiniz hayırlı olsun
fatma karakaya
ftm0258@gmail.com
samsun havası dedi ki…
e hadi hayırlısı takipteydim zaten bekliyoruz gelişmeleri..
esra dedi ki…
bloğunuda facebook sayfanı da hatta instagramdan da takipteyim :)

esra özdenvar

kadesra@hotmail.com
Adsız dedi ki…
şahane bir fikir olmuş Zden konseptleri bekliyoruz :)
çekilişe de katılıyoruz :)

büşra Yiğit
busra.yigit@windowslive.com
Unknown dedi ki…
hayırlı olsun cnm...senin adına çok sevindim...hayırlı bol kazançlı günler inş. uzun zamandır takip ediyordum fakat takipçin yeni oldum :) facede de beğendim...hediyeye bayıldım çok hoş...kazanamasam da sipariş verebilirim...Pınar Uyar pinarr--@hotmail.com
elbruz dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
MERVE dedi ki…
tebrik ediyor ve başarılarını diliyorum Zehracımm :)
çok sevindim güzel bir işin olacak merakla bekliyorum..

her yerde izleyicinim :)
merve sevim
mervesevim61@hotmail.com
Bilge dedi ki…
Uzun zamandır keyifle takip ediyorum. Hayırlı olsun Allah keyifle devam ettirsin inşaAllah Zehra Ablacığım :)
Bilge Arslan
blgarsln@gmail.com
kurdelala dedi ki…
Hayırlı olsun Allah yardımcın olsun ;) serinelif@gmail.com elif kazancı(serin)
NESLİMMM dedi ki…
neslibalcik_1987@hotmail.com
neslihan balçık
zeynep dedi ki…
zehracım inşallah bundan sonra istediğin gibi bir iş hayatın olur...
ZEYNEP TÜRKMEN
turkmen_zeynep@hotmail.com
Ümmühan Çetin dedi ki…
Yolun ve şansın acık olsun Zehracım.. Çok güzel şeyler ortaya çıkaracağına eminim. Merakla bekliyoruz..

ummuhanyyigit@hotmail.com :))
Famelika dedi ki…

Yolun açık olsun Zehra :)

Her ikisinde de takipteyim zaten.

Kamer melike

melikece@hotmail.com.tr

Adsız dedi ki…
blogunu yeni keşfettim faceden takibe aldım:) ama blogum yok ismim de Şefika ARSLAN sefika_118@hotmail.com
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok teşekkür ederim ablacım, desteğin güzel dileklerin yeter :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok sağol feyzacım, ben de hayli heyecanlıyım :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Amin, çok teşekkürler Yasemin :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Teşekkür ederim Binnascım :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tuğbacım çok teşekkür ederim :)) yani inan bu sôzler beni nasıl motive ediyor anlatamam :)) amin
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Sağolun Ebru hanım ama diğer arkadaşlara haksızlık olmaması açısından sizinde Facebook sayfasını beğenmiş olmanız gerekiyor. Sevgiler :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Blogu takibe almak için blogunuz olması gerekmiyor. Gmail hesabınızla "bu blogu izle" sekmesine tıklayarak izlemeye alabilirsiniz, diğer katılımcılara haksızlık olmaması açısından :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok teşekkür ederim desteğine, çok sevindim paylaşmana :)) eyüp yigitin şansı bol olsun :))
Adsız dedi ki…
Bol kazançlar.. esmeraldo_27@hotmail.com
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Esracım amin, cok tesekkur ederim:))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim gulhan, amin :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim Betul :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim Eminecigim, amin :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Melek tesekkur ederimm :)) mutlu oldum
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Ad- soyad birakmaniz gerekiyor !
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim famelika :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim tugbacim destegin icin, sevgiler :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Esra cok tesekkur ederim:) soyle bir gercek var ki insanin boyle islere bismillah dediginde yaninda sizler gibi destekcilerinin olmasi da cok onemli. Sagol, gercekten :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim Esracimm :)) sansin aciksa senin olabilir:))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederimm :)insallah diyelim oyleyse
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Ümmühancım çok tesekkur ederim, canim benim :)) insallah :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Amin Ruhinaz cok tesekkur ederim:))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim şengül :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Amin yasemin cok tesekkur ederim :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Serap cok tesekkurler, sansin bol olsun :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Amin Zeynepcim tesekkurler :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkurler hatice :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkurler Yeliz :)) hep takipte kal, kocaman sevgiler
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Mervecim insallah oyle olur, tesekkur ediyorum :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur ederim, bol sans
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Elifcim cok sagol, amin insallah:)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur samsun havasi :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkurler Esra harikasin :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Tesekkur neslihan bol sans :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Busracim, tesekkur ederim:)) tam destek :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Pinarcim cok tesekkur ederim:)) cok zarifsin, destek tam yani:))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Elif amin, bol sans :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Amin esma :) bol sans
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Amin bilgecim:) cok cok tesekkurler ...bol sans
Unknown dedi ki…
Tarık YAVUZ
o.tairkyavuz@gmail.com
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Bol şans Tarık bey :)
Unknown dedi ki…
İşin içine şans girince hep kaybediyorum :(