"Bu blog ne blogu?"

Ben düşündüm de...

Blog yazmaya neden başladım?
-Hani herkesin bir iletişim dili vardır ya. Benimki de yazmak. Mini miniyken de akran miniklerle mücadele etmiştim masal anlatma yarışmasında. Ben kazanmıştım...
Neyi mi? Anlatmayı sevmeyi, hikayeleştirmeyi hayatı hatta masallaştırmayı...
Hatta fonda hep bir müzikle yaşamayı...
Okul, hayatımdan çıktığında bazen daralarak çıkardığım projeleri özler olmuştum.
O arada içimden geldi "Zehra Ne Söyler*"

Bu blog ne blogu?
-Ait olmak durumunda mıyız biz? Birşeyler, birileri üzerinde tanımlanmak şart mı yani?
Bir süredir üzerimde sanki görünmeyen bir baskı var. Tam aklıma birşeyler geliyor. "Yok yok bunları yazamam, blog formatına uymaz." diyorum.
Bana bunu dedirten ne?
Blog formatımı kim oluşturdu?
Sanırım ben.

"Ne blogu yazıyorsun?" sorusuna
-Moda
-Sosyoloji ve moda
-Yaşam
-Dekorasyon ve moda
vs.

Başka birşeylerden bahsettiğimde suçlu hissetmeye başladım kendimi.

Benim blogumun aidiyeti yok. Çünkü bu durum beni sınırlandırıyor. Paylaşacak, anlatıp fotoğraflayıp, konuşup rahatlayıp,hikayeştirip masallaştıracak sonsuz bir dünya var.

Şimdi daha iyi hissediyorum işte :)

Düşkün olduğum moda, mezun olduğum bölüm sosyoloji, huzur bulduğum dekorasyon, hayata renk katan doğum günleri, sana sen katan kitaplar, yenisi olduğum evlilik,buluşmalar, konuşmalar, dertler,yenilikler,işler güçler,fikirler, yorumlar,eleştiriler,bazen bir tadı bazen bir yeri bazen bir insanı keşfetmeler,alışverişler, mutluluklar,renkler....ve dahası

İşte bu blog Zehra Ne Söyler*se odur :)

2008'den kalma bir gün...



Yorumlar

Unknown dedi ki…
katılıyorum sana zehra bir sınırlandırma koyma kendine her konuda özgür ol seni severek takip ediyoruz. bu arada o resimde sen sen değilsin sankii :D
yasemin dedi ki…
önceden söyledigim gibi senin blogunu keyifle takip ediyorum. Gercekden öyle güzel, icten yazilar yaziyorsunki, bazen duygulanmamak mümkün olmuyor...sana hayatinin devaminda basarilar dilerim;) özellikle yeni projen "zden concept'le".

Aaahh...kendini bizlere o kadar sevdirmissinki, seni gecenlerde rüyamda gördüm;) Beraber sabun yapiyorduk...Rabbim hayirlara vesile etsin;-D

Kendine iyi bak;)

Yasemin
bazen ben de oluyor.dolabımdaki fazlalıklar için açmıştım bloğumu..sonra dekorasyon görselleri yayınladım ,oradan buradan görseller..şimdilerde daha çok yemek.bazen ben de diyorum bir öyle bir böyle yapıyorsun diye...sonra ne olacak ki tak kalıpta mı olmak zorunda.güzel bence böyle..
Mirayın annesi dedi ki…
sanırım bir çok blog yazarının ortak bir yönü var "çok yönlülük":)satırları okurken duygularıma tercüman olduğunuzu fark ettim..sevgiler...
ikibocekbircicek dedi ki…
Hıhhh tamda dediğin gibi olmalı .... Zehra ne söyler???? Her açtığımda meraktayım ... Sevgiler
bûya dedi ki…
süper;) en kisa zamnda yeni postlarini bekliyoruz
Adsız dedi ki…
Ben blogun gizli takipcilerindenim.:) su an nisanliyim, ve eylulde gelin olacagim insallah. Postlarinizin hepsi faydali :)
Kisaca supersiniz
bademlebuduk dedi ki…
çok haklısın