Zden Concept Vol.2

Merhabalar efendim :)

Zehra Ne Yapar?'a hızlıca değinip Zden Concept'in yeni çekimlerini sizlerle buluşturacağım :)

Zaman ışık hızıyla geçiyor. Bizler de bir yerinden yakalamaya gayret ediyoruz gibi...
Annem Umre'ye gitti. Biraz hüzünlü biraz mutluyum. Çünkü ağlamaklı bir veda yaşadık. Allah sağlıkla gelmesini ve isteyen herkese Umre'yi yaşamayı nasip etsin.

İlkbaharın tatlı havalarını fazla yaşayamadık. Furkan'ın sınavları sebebiyle evdeydik...Bende siparişlerle ilgilendim. Neyse canım zaten güzel havalar daha yolda sayılır değil mi :)

Bu yıl arkadaşlar evleniyor. Nişanlar, kınalar, düğünler beni bekler...Kıyafetlerimi kendim tasarlayıp diktirmeyi planlıyorum. Postlar yakında burada olacak :)

Bendeniz Zden Concept'i geliştirmek için bir koşturma halindeyim. Zevkle ve şevkle çalışıyorum. Vol.1 için aldığım yorumlar gerçekten çok iyi geldi. Hepinize teşekkür ederim. Güzel niyetli insanlarla muhattap olmak muazzam...Düşüncelerinizi, taleplerinizi çekinmeden dile getirmeniz gelişmem için çok önemli. Sizin taleplerinize göre Vol.2 için moda ağırlıklı bir concept hazırladım. Bir de sıradışı bir sürpriz. Bebek parti malzemeleri :)

Benim yine çok içime sindi.

Fikirlerinizi merak ediyorum :)




















Tüm concepler için : TIK TIK :)

Yorumları bekliyorum. Sessizliği sevmiyorum...
Hepinizi bahar ferahlığıyla kucaklıyorum...

Zehra Görgülü Ölmez


Yorumlar

Mirayın annesi dedi ki…
bebek konseptleri süper olmuş..
xcelis dedi ki…
Kazasız belasız dönerler inşallah.Anneciğinizle kavuşursunuz.Allah kabul etsin diyeyim.Bahar gelmiş oh mis gibi renkler şahane resimler bayıldımmmm =) şallar ipek evi değilmi bi ben kaldım o şalı olmayan
Blogcu Sultan dedi ki…
kıyafetlerin hepside birbirinden güzelmiş bayıldım:)
Unknown dedi ki…
Herşey çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık.....
ÖZ MODİSH dedi ki…
Herşey çok başarılı.Bebek konsepti de ayrı bi güzel.:)
.. dedi ki…
Kiyafetleri kendiniz mi tasarlayip diktirtiyorsunuz? Dis bugdayi ve dogum gunu partisi icinde bi guzellik bekliyorum sizden :))
beyazmasal dedi ki…
Maşaallah-subhanAllah-Barekallah ya ne güzel şeyler yapıyorsun böyle...
Unknown dedi ki…
ellerinize saglık hepsi güzel ,bebeler için bi ayrı hoş:)sevgiler....
Adsız dedi ki…
ellerine sağlık canım hepsi çok hoş olmuş özellikle kuşlu kahvatı setine bayıldım ;)
Unknown dedi ki…
hepsi çok güzel elinize sağlık sürekli takip ediyorm sizi çok zevklisiniz:)
Unknown dedi ki…
çok güzel hepsi. sürekli takip ediyorm sizi çok zevklisiniz:)
Unknown dedi ki…
sevgili zehra haylimdeki işi allahın izni ile gerçekleştireceğim cafe açacaqgım fakat konsept nasıl olmalı henüz karar veremedim önerilerini bekliyorm yardımcı olrsan çok sevinirim retro tarzda veya fransızca isimli ve konseptli olabilir gibi düşündüm ama farklı şeylerde olabilir
Unknown dedi ki…
sevgili zehra hi işi gerçekleştireceğim inşallah cafe tarzı bi yer düşünüyorm ama konsept nasıl olmalı henüz fikrim olşmadı retro tarz yada fransızca isimli ve konseptlide olabilir gibi düşündüm ama farklı şeylerde olabilir yardımcı olrsanız ve geri dönerseniz memmn olrm teşekkürler
Adsız dedi ki…
yaaa su post sayisi arttikca samimiyet neden hep azaliyor bunu anlamiyorum
post sayisi ve samimiyet ters orantili gidiyor bu blogda da. Kimseyi demorize etmek istemem ozellikle seni ama tum blogarlarda bbunu hissediyorum. Takipci sayisi arttikca, insan isi reklama ticarete dokuyor bi anlamda samimiyet- heycan, o bulusma duygusu kendini samimiyetsizlige, duygusuzluga ve bu takipci sayisiyla nasil para kazanirima donduruyor.
MERVE dedi ki…
hepsi harika yakışmış sana..
çok da güzelsin maşallah :)
Adsız dedi ki…
Bence esarp renkleriniz teninize uygun degil, sizi daha cok esmer gostermis.