YENİ BLOGGERLAR 1 ARADA


Merhabalar...
Bu aralar güzel şeyler duymaya ihtiyacımız var. Hayli tatlı bir yazı ve renkli fotoğraflar sizi bekliyor :)

Bir süredir aklımda tanışmadığım blogger arkadaşlarla bir buluşma düzenlemek vardı. Rutin hayat bile bazı extralara izin vermiyor. Derken Tubistan (Tuğba) beni canlı kanlı görüp tanışmayınca ve bunu da bana söyleyince. İşte gün bugündür dedim içimden...:)

Ve bir süredir takip ettiğim bazıları yeni bazıları hafif eski olan tanışmadığım blogger arkadaşlara buluşma fikrimi açtım. Sağolsunlar çok hoş geri dönüşler geldi. Bazıları mazeretlerinden dolayı katılamadı, artık inşallah bir dahaki buluşmaya diyelim...
İlk seçtiğimiz mekan Maçka'da idi fakat olaylardan dolayı biraz daha rahat olabilmek adına "Özel 1 Yer"e gitmeyi uygun bulduk.

Aybike (blogger camiası onu alyaduanınannesi olarak bilir) bir süredir yurtdışındaydı. Hazır dönmüşken ve biz henüz tanışamamışken ona da haber verdim. Seve seve kabul etti sağolsun. Hatta blogda sıkça bahsettiği en yakın dostu Mehtap da bize katıldı.

Böylece kısaca bir sayalım kimler vardı :)
Aybike ve Mehtap
ve 
Ben :)







Blog yazmak benim için gerçekten çok güzel ve değerli bir uğraş...Bununla alakadar diğer arkadaşlar beni takibe aldığında vakit bulduğumda çoğu zaman bloglarını bir süre inceliyorum. Sadece yazmıyorum okuyorum da :) Okumak da yazmak kadar keyifli...Farklı hayatlar ve hikayeler ve düşünceler...İnsana iyi geliyor kesinlikle.

Instagram'da da aktif olduğumdan bazı blogger arkadaşlara beni takibe aldıklarında orada da rastlıyorum sonra hemen uçuyorum bloguna :)
Böylece benim için yeni bir serüven daha başlıyor.

Ben de sizler gibi uzaktan okuduğumda arkasındaki yazanı merak ediyorum, bu çok doğal.
Bu yüzden bu tanışma buluşması bana iyi geldi gerçekten.



Hem tanıştım hem de tanışıp kaynaşmalara vesile olduğum için kendimi mutlu hissettim.
Buluşmanın minikleri de ayrı bir renk kattı :)



Sevgili Emilianata (Esra) nın takipçileri bilirler kendisi bu güzel bebeğe yakın zamanda kavuştu. Allah ona uzun mutlu huzurlu ömürler versin inşallah. Fotoğraf karesi manidar değil mi?
Mehtap'ın güzel oğlu Yusuf sanki hiç bebek olmamış gibi Ahmet Eymen'e bakıyor :) 

Belki de her yaşta ve her zaman insan eskiye özlem duyuyor...


Daha önceden tanıdığım sadece Serap (Seby Fashion) ve Feyza (just a lifestyle) idi. Sağolsunlar beni kırmayıp katıldılar :) Muhteşem ikili oldular onlar da örnek blog dostluklarından biri. Allah bozmasın:)



Aybikeciğim o kadar zarif ki organizasyon sahibi ben olmama rağmen akıl edemediğim şeyi yapmış. Kocaman ve muhteşem olan bu pastayı hazırlamış. 
Tadı mükemmeldi :) Kaçıranlar üzülmeli...


 

Sohbet muhabbet koyu gidiyor :)


Sevgili Elif yepyeni bir blogger, hikayesi farklı kendisi güzel :) Çıtı pıtı, kibar,ilgi alanı moda, paylaşımları da bence harika. 


Emilianata ve Ahmet Eymen :) MAŞALLAH
Esra'yla uzun zamandır sosyal medyada süren bir arkadaşlığımız var. Fakat bir araya gelmek bu organizasyona oldu. Enerjisi yüksek, yüzünden gülücükler hiç eksik değil, sıcak kanlı...Fakat trafik sebebiyle aramıza geç katıldı, bu yüzden bir dahaki buluşmada inşallah koyu muhabbete geçeceğiz:)


Alya Dua'yı bilen bilir...Öyle büyümüş ki....Benim ilk takip ettiğim blog Aybike'nin blogu olduğundan Alya Dua ve Aybike'nin bende yeri bir ayrıdır:)
Uzun zamandır tanığım ve görüşemediğim akrabalarımmış gibi bir his uyandırdılar:)





Sevgili Büşra'nın blog (alternatif biri) paylaşımları da çok hoş. Kimi zaman tatil kimi zaman mekan :) Bakmayan pişman:)
3.bebeğini hayırlısı ile kucağına alır inşallah. Benim gibi "3 mü?" dediğinizi duyar gibiyim :) Kendisi inanılmaz genç gösteren bir anne maşalah :)




Serap'taki poz değişikliğine dikkat :)







Sevgili Tubistan (Tuğba) :)
Buluşmanın çıkış noktası kendileri aslında. Çok ince,ölçülü,sevmeyenin sevesi gelir yani :) Lakin vapur sarsıntısı onda rehavet yaptı ve pek hareketlenemedi :) 
Bu arada bana kitap hediye etti. Bir ara fotograflayıp postu yayınlarım, içindekiler şahane :)
Hediyen için geldiğin için ve seni tanıdığıma çok memnun oldum canım benim :)


İki pastel bir neon :))


Katılan, katılmayı çok isteyen fakat mazereti olan arkadaşlara çok teşekkürler. Böyle programlar daimi olsun.

Fotoğraf çekilmeden aramızdan ayrılan Kübra yukarıdakinde görünmüş, ben deneme çekerken :)
Sevgili Kübra'ya Mihri buluşmasında tanışmıştık fakat çok görüşememiştik. Beni kırmayıp uzak yollardan geldi fakat trafik sebebiyle erken çıkmak durumunda kaldı. Çok nazik gerçekten, tekrar çok teşekkür ederim katıldığın için :)


Pozlar verilir ve gün sonlanır :))

Esra, Elif,Büşra, Aybike, Kübra,Tuğba,Mehtap,Feyza ve Serap beni kırmadınız iyi ki geldiniz. Hepinize teşekkürler. Benim için çok keyifliydi. Devamını ve teklifleri de bekliyorum :)


Havalar şahane gidiyor...
Ramazan yaklaşıyor öncesinde ikinci kez teyze oluyorum :) 
Düğünler devam ediyor...
Tatil planları havada uçuyor...
Saat 2.00'ye geliyor...Ben kaçıyor :)
Beni özleyin, yorumsuz gitmeyin :)



Facebook : Zehra Ne Söyler*
Instagram : gorguluzehra
Zden Concept Instagram : zdenconcept
Zden Concept Facebook : Zden Concept
Twitter : gorguluzehra
Zehra Görgülü Ölmez






Yorumlar

Unknown dedi ki…
ohh bol resim az yazı olmuş:) çok güzel gerşekten senle iyiki tanışmışız,beni anlattığın bölüm için de ayrıca teşekkür ederim :) tekrar tekrar görüşmek nasip olur inş. şeker kız.
Dünden Bugüne dedi ki…
Aybike hanımı takip ediyordum, uzun zamandır yoktu. Haber almış olduk kendisinden aranızda gördüğüme sevindim :)
Maşallah! İstanbul buluşmaları çok güzel..
Unknown dedi ki…
Bi çırpıda okudum :)Keşke orada olma imkanım olsaydı.
Mutlu günler :)
Adsız dedi ki…
Zehra canım harika bir yazı olmuş eline yüreğine sağlık :)
'MadameModista' dedi ki…
canım merhaba :) davetine icabet etmek çok isetrdim ama mazeretimi bildirmiştim,artık sözlü bir kızım :) birdahakine inşallah, seninle yüzyüze tanışmayı da çok isterdim, hepiniz çok tatlı görünüyorsunuz :)
Mirayın annesi dedi ki…
çok hoş bir buluşma olmuş:)bende sayenizde bu güzel blogları tanımış oldum,artık hepsi takip listemde:)sevgiler..
Unknown dedi ki…
Tatlım gider ayak dayanamadım baktım:) Cok güzel seyler yazmıssın. zevkle okudum;) Devamını bekliyoruz cok guzl bir gündü. Vesile olduğun için tskler:) koymadıgın resim kalmamış. Cogundada elimde ipad var cok güldüm:) sanki tüm gün bırakmamıştım gibi:P öpüyorum..
esrabetul dedi ki…
cok guzel bu tur bulusmalari gormek birdahakine kizim reyyanla aranizda oluruz insallah :))
Pek keyifli bir buluşma olmuş çokta güzelsiniz hepiniz :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Fotograflar her seyi anlatinca bazen yazmaya gerek kalmiyor :) o anlardan biri oldu Tugbacim. İnsallah devami gelir, yazdiklarim gercekler ;)) canim
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Merhaba Yasemincim evet Aybike özlemle bekledigimiz bir isimdi. Bulusmalar kisilerde sakli hersey gibi... İstanbul ya da degil, bu tarz bulusmalara ihtiyac var :)) hangi ildeysen iki kisi bile olsaniz bence buluşun :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Yasemincim, tesekkurler fakat sen nerdesin ? İstanbul'a yolun duserse gaber ver toparlanalim :) uzaktan ic cekilmez ki ;))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Cok tesekkur ederim Busracim, yazinin icindeki herkes cok degerli olunca yazi da haliyle guzel oluyor :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Seni affettik coktaan :) masallah canim benim en guzel gunlerin sen keyfini cikar, kacmiyoruz hep burdayiz elbette yine bulusuruz:))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Gülhancim harika:) iste buna cok sevindim. Hepsi cok degerli arkadaslar... Ozenle yaziyorlar :)) takip ettigine pisman olmazsin :)) opuyorum
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Esracim merhaba :)) insallah tabii ki, hatta bir dahakini sen organize et, biz gelelim :))
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Ozgecim cok tesekkur ederim :)) son ana kadar aklimdaydin sen. Su an yorum gelince unuttugumu fark ettim. Bir dahakine bu tatli grupta seni de gorelim insallah:)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Aynen ya Elifcim hicbir fotografa kiyamadim:)) senin ipadli olanlar valla simdi fark ediyorum evet ben de hep oyle yakalamisim seni :)) bulusmalarin devamini ben de bekliyorum, haydi bakalim
Zehra Ne Söyler dedi ki…
ARKADASLAR!! İki kisinin yorumunu okurken Yanlislikla Sildim :( yorumu cikmayan iki arkadas lutfen tekrar biraksin. Cok uzgunum :((
nazo dedi ki…
silinen yorumlardan bırı benım:( cok güzel dostca sımsıcak bır gun gecırmıs gorunuyosunuz ne güzel allah daim kılsın.aybıke(alya dua) aranızda gorunce cok sevındım uzun zaman takıp ettım onu ama artık yazmıo sanırım.yazıyosa da adresi nedir haber verirsen memnun olurum
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Sevgili nazo, öncelikle ilk yorumu yanlislikla sildigim icin uzgunum, tekrar yorum biraktigin icin coook tesekkur ederim:)) aybike malesef yazmaya devam etmeyecekmiş. Belki bir gun yine yazar :))
Unknown dedi ki…
Çok güzel bir buluşmaydı yusufcuk sayesinde çoğunuzla muhabbet edemesemde sonrasında geçirdiğimiz keyifli dakikalar çok güzeldi tıpkı yazılarındaki gibi sımsıcacık gülüşün ve tebessümün var Rabbim eksikliğini vermesin
Unknown dedi ki…
Silinen yorumlardan biri de benimki olmuş.Çok güzel bir buluşma olmuş,çok beğendim fotoları ve enerjinizi hanımlar,ben de yeni adım attım blog camiasına,henüz net şekilde oturmadı yazılarım,bir süredir yoğunluğum yüzünden yazı da giremedim,ilerde ben de sizlerle tanışmak isterim,bakmak isterseniz adresim:
sehr-istanbulgunlugu.blogspot.com

Sevgiler
Unknown dedi ki…
Bu arada aranızda bilmediğim bloggerlar varmış,herkesi izlemeye alıyorum hemen,tanıştırdığın için teşekkürler Zehra:)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Ne demek efendim, zevkle takip edeceğini düşünüyorum. Hepsi cok degerli arkadaslar:)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Eminecigim merhaba, yorumunu yanlislikla sildigim icin cok ozur dilerim. Tekrar biraktigin icin de cok tesekkur ederim :)) aramiza hosgeldin diyelim o zaman, blogun ve paylasimlarin senin icin ve tum takipcilerin icin fayda getirsin. Bir dahaki bulusmada aramizda olursun insallah :))
bademlebuduk dedi ki…
çok tatlısınız
ne güzel etkinlikler bunlar
zehra çok teşekkür ederim canım aklında olmam mutlu etti beni ama benim katılmam biraz zor olur İzmitte oturuyorum ama kim bilir belki bir gün olurum buluşmalarınızda nasip :))
Unknown dedi ki…
Hepiniz çok güzel görünüyosunuz gerçekten. Bir gün bende böyle bi etkinlikte olmayı isterim. :) Sevgiler...
Adsız dedi ki…
fotoğraflar herşeyi anlatmaya yetiyor,diyecek bir şey yok.....