Garipçe Köyü hayalkırıklığı ve dönüş yolu kayboluşlarımız...

Selamlar...

Bekleyen bir yazım vardı haftasonundan önce paylaşmak istedim. Ramazan öncesi son haftasonu keyfinizi sakın ha Garipçe Köyüne giderek heba etmeyin!

Garipçe köyü bana pek bir anlatıldı. Genelde de iyi, güzel, hoş,huzur veren bir yer olarak duydum. Biraz araştırdım bloglarda ağırlıklı olarak da olumsuz yorumlar okudum. Yine de olumluya kulak verip bir şans vermek istedim ve geçtiğimiz haftasonlarının birinde gittik...

Özellikle de 3.köprü doğal yapıyı bozacak da ben göremeden puff uçup gidecek diye korktuğum, bir heves gittiğimiz bu köy tam bir hayalkırıklığı çıktı.

Köy girişine geniş bir alana doğaçlama bir otopark yapılmış. Orada aracı park edip işte bu merdivenlerden, birkaç esnaf dükkanın olduğu sahil bölümüne iniyorsunuz.



Mekanlar tıklım tıklım! Sahil pislikten kokuyor... Kalabalıktan bunalacağımızı ve kokudan bir lokma yiyemeyeceğimizi düşünerek iç taraflara doğru yürüdük belki başka bir yer buluruz diye. Bulduk ve oturduk. Bildiğin etrafı kapalı ve manzara resimleri ile çevrilmiş bir mekan. Amaç sadece karın doyurmak oldu çünkü köy ortada!




Açık büfe kahvaltımızı alıp, oturduk...Kalktık gezecek bir yer aradık lakin malesef. Sahil denen yer zaten bir avuç ve pislik içinde yürüyecek yer yok. Tekrar arabaya, dönüş yoluna....






Emirgana gidelim dedik, haydaa bir de yolda kaybolduk :)
Geze geze Emirgan'a gittik. Geriye de Garipçe'den değil ama kaybolduğumuz yollardan güzel kareler kaldı.





Ne giydim?
Takıntı yaptığınız kombin ya da parçalar oluyor mu? Bu gördüğünüz kombin bu aralar benim yeni takıntım oldu. Hiç çıkarmak istemiyorum, hep elim bunları giymeye gidiyor. Multicolor bir pantolon olduğundan kombinlemesi kolay,giy-çık.İnanılmaz rahat ve günlük hayat için özellikle sıcaklarda ideal geliyor bana.

Gömlek&Babet: Terkos Pasajı
Şalvar pantolon&Çanta : Bakırköy Pazarı




Sevgiler

Zehra Görgülü Ölmez
Facebook : Zehra Ne Söyler*
Instagram : gorguluzehra
Zden Concept Instagram : zdenconcept
Zden Concept Facebook : Zden Concept
Twitter : gorguluzehra

Yorumlar

Hesna dedi ki…
Ben çok takıntı yaparım öyle giyerim giyerim midem bulanana kadar giyerim ama sonra çok sıkılırım bi daha elime bile almam :))
Gülten Bostancı dedi ki…
kötü başlamış ama güzel bitmiş en azından düşündüğü ile karşılaşmayınca insan acayip bozuluyor moral hele birde gidelim hadi diyen planlıyan sensen :) olsun bizde güzel bir dipnot oldu bu arada sanki zayıflamışsınız gibi geldi bana maşallah her haliniz güzel
Unknown dedi ki…
Moral bozucu gerçekten:( kombinin cok yakışmış pantolonunun renklerine bayıldım. bende yazın bu tür pantolonları severek giyiyorum. Benzer kombinle bir postta benden gelir yakında:) sevgiler cnm..
aybikcik dedi ki…
Senin takintini yirim olsun aklinda kalacagina gormus oldun bak bize de fayli bi post cikmiss hihi
Blogcu Sultan dedi ki…
kombin çok şık olmuş... O köyede daha önce hiç gitmedim senin bu yazından sonrada zaten gitmem :)
ikibocekbircicek dedi ki…
İyi olduğu yazdığın hevesim uçtu gitti ... Bendede vardır bu takıntılar ama son zamanlarda malum değişiklik (tesettür) sebebiyle daha bi seviyorum değişik yeni cicilerimi ... Sevgiler
Esra dedi ki…
Çok merak ediyordum Garipçeyi... İyi ki gitmemişim, bu halde olması çok ama çok üzüntü verici...
xyz dedi ki…
Cumalıkızık köyünü tavsiye ederim ben sana, çok şirin ve eski bir Osmanlı köyü. Blogumda da bahsetmiştim.
bûya dedi ki…
Bu durumda sana gecmisolsun demek gerek sanirim... en azindan görmüs oldun garipce köyünün degisiminin öncesini ve oraya gitmek isteyenleride bilgilendirmis oldunuz.

Pantolonunuz gercekden cok hos. bu sene bende birkac tane aldim o tip pantolonlardan...gercekden cok rahat oluyor.
gömlek ve babetiniz terkos pasajindan oldugunu söylemisiniz...fiyatlarini ögrenebilirmiyim acaba? baskalarindanda duymusdum terkos pasajinda uygun fiyatlarda giyisi satildigini ama birtürlü gitmek nasip olmadi simdiye kadar

buyasemin.blogspot
Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))
Hayırlı Ramazanlar…
oturaklı uçarı dedi ki…
Böyle bol fotolu blogları çok seviyorum ben. Rengarenk cıvıl cıvıl. Sevgiler.