Zden Concept Vol.5

Güneşli bir sonbahar gününden herkese merhaba...
Sıkı bir hazırlık dönemi ve istişarelerden sonra Zden Concept Vol.5 ile buradayız.

Tasarım ürünler, hazır ürünler ve dekoratif ürünlerle devam ediyoruz.

Bu bölümde tasarıma ve modaya gönül vermiş 5 farklı isim var.


İlk olarak Ayşegül Küçükatalay.
Bir çok blog takipçisi bu ismi hemen bilirler. Ben biraz daha tüyo vereyim isterseniz Madame Modista dersem herhalde bilmeyen herkes de hatırlamış olur :)

Severek takip ettiğim ağırlıklı olarak moda üzerine paylaşım yapan Ayşegül, Vol.5'te güçlü tasarımları ile bizimle. 
Blogunda bir yolculuğa çıkmanızı öneririm TIK TIK






Buket Balaban
Bir süre Buket Butik adı ile hem kendi tasarımlarının hem de hazır ürünlerin satışını yapmış, belki bilenler vardır. Şimdi kısıtlı vaktinden dolayı aktif satışıyla ilgilenemediğinden Vol.5'te tasarımlarını bizimle buluşturdu.

Kendisini instagramda takip edebilirsiniz TIK TIK







Yasemin Corcor
Yasemin moda tasarım adına tecrübesi ve geçmişi güçlü bir arkadaşımız. Küçük bir kızı olduğundan verdiği arada tasarımlarını Vol.5'te Zden Concept'te görmekten mutluluk duyacağını ifade ettiğinde bende gerçekten çok sevindim.
Buluşmaya zamanından önce ve tam hazırlıklı gelmesi,
Numune ürünleri zamanından önce bitirmesi,
Ve numunelerin içinden çıkan not ve bu kolye ...
Beni çok memnun etti :)

Yaseminin bloguna göz atmak isterseniz TIK TIK







Ayşenur Kocaman Özbaşaran
Ayşenur moda tasarım eğitimine devam ediyor. Aynı zamanda yaptığı çalışmaları belirli aralıklarla facebook üzerinden sunuyor. Zden Concept'e özel yaptığı tasarımlar Vol.5'te bizimle...
Ayşenur'un facebook sayfası için TIK TIK




Melike
Melike Hukuk son sınıf öğrencisi. Modaya gönül verenlerden. Çalışmalarını görücüye çıkarmak için Zden Concept'i tercih etti.






Çok sevilen fiyonklu çay tabakları,tepsiler,çerçevelere bu bölümde yer vermek istedim. İnstagramda birçok hesapta fahiş fiyatlara satıldığından dolayı bana bu ürünleri makul fiyatları ile sizlerle buluşturmak kaldı.




Zden Concept Vol4.'te de bana yardımcı olan Melek ve yine  üniversiteden sınıf arkadaşım Sevde'ye sonsuz teşekkür ederim.

Not: Eğer siz de giyim ya da dekoratif ürünlerinizle Zden Concept'te yer almak isterseniz bana mutlaka yazın.

Tüm ürün fotoğrafları için TIK TIK

Sipariş vermek için zdenconcept@gmail.com adresime e-mail gönderebilirsiniz.

Yorumlar

Esra dedi ki…
Bu tasarımcıların çoğunu bilmiyordum ama gerçekten güçlü isimlermiş, çok beğendim tüm kıyafetleri. Gerisin geriye alanlara da yakıştırmak kalıyor :)
Ve bu tepsi,çay altlıkları ve çerçeveleri bu kadar uygun fiyata satman da bu işten kardan öte zevk aldığının bir kanıtı bana göre... Rabbim emeğinizi boşa çıkarmasın
Sevgiler
Esra
Unknown dedi ki…
Kızlarımızın hepsi birbirinden becerikli maaşallah. Zaten biz kadınlara yeter ki fırsat verilsin,neler yaparız neler...Böyle topluca bir arada görmek de iyi oldu,bilmediklerimizi öğrendik,teşekkürler...
http://benbuara.blogspot.com/
hiraa dedi ki…
Başarılarının devamını dilerim.. :) amaa başarılı oldukça blogu boşlamana da üzülürüm :( keyifli yazılara devam lütfen..
Olmadı benim bloguma beklerim.. :)
Yani bi şekilde haberdar olurum siZden..
Sevgiler..
Momentos Vintage dedi ki…
Qué guapa¡¡ me encanta como posas...se nota que te gusta mucho
Un beso