Zden Concept Vol.6'da benden birşeyler...GARDROPLUK PARÇALAR

Küçük bir parantez açıyorum :)

Aklımdakileri aktarmak paylaşmak için başlamıştım blog yazmaya, burada olmaya...
Şimdi yine kendi ihtiyaçlarımdan yola çıkarak "gardropluk parçalar" adı altında mini bir koleksiyon ekledim Zden Concept Vol.6'ya benden.

Tasarım değiller, tasarımcı değilim :) Özellikle herkes tasarımcıyken!
Ben sadece kendim için düşünmüşken sizlere de sunmak ve ihtiyacı olanların yararlanmasını istedim.

Geri dönüşler inanılmaz şaşırttı beni. Bu kadar ilgi bekliyordum desem yalan olur. Bir de kıyafetlerimi kendim sergilemek istedim biraz tereddütlü fakat sanırım iyi yapmışım.
Benim gibi hafif toplu bayanların ilgi odağı oldu :) Sanırım benim bedenimde olan ve kendi bedeninde model görmek isteyen bir kitle var :)

Bu süreçte bana desteğini hiç eksik etmeyen ve bu güzel parçaların dikimini üstlenen Zden Concept'in ilk tasarımcısı Fatma Yalçın...Bu kadar egosuz, mütavazi ve uzun zamandır karşılaşmadığım kadar insan biri o. İyi ki tanımışım...

İlgi ve beğeniler için çok teşekkür ederim. "Gardropluk parçalar" devam eder mi şu an için bilmiyorum. Ama çok seviyorum sizi. Utandım biraz...Sağolun gerçekten.

Kış Rüyası Maxi Elbise

Damask desen ceket 


Kadife çiçekli kapitone detaylı ceket

Çift kat kaşe kapitone kollu salaş ceket

Üç renk fiyonklu ekru gömlek



  Zehra Görgülü Ölmez

Yorumlar

Esra dedi ki…
Maşallah, çok beğendim gerçekten. İyi giyinmeyi bilmek çok önemli, sen de bunu çok iyi başarıyorsun bence. Dediğine kesinlikle katılıyorum: "herkes tasarımcı". bu konuda isim yapanların şansları, tesettür modasının son yıllarda çok revaçta olmasıyla ilgili diye düşünüyorum. Yoksa çok farklı, stil sahibi kıyafet tasarlayan oldukça az... Ben senin yerinde olsam bu konuya el atardım, zira gerçekten çok başarılı buldum tasarımlarını...
Sevgiler...
Adsız dedi ki…
Siyah ceketine bayildim tam aradigim tarz nasil alabilirim yardimci olursan sevinirim
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Cok tesekkurler ama malesef tukendi:(