Gardropluk Parçaların ikinci rüzgarı...Ve bu aralar ben

Merhabalar :)
Az ve öz de olsa geçtiğimiz bölümde başladığım "Gardropluk Parçalar" çalışmamı bu bölümde de üç parça ile sürdürüyorum.
İlgi görmesi beni şaşırtıyor ve çok mutlu ediyor. 
Çok şükür. 

Bu aralar öyle çok iş var ki benimkileri de paylaşmak böyle ertelendi öyle ki bu yayınladıklarım bitmek üzere. 
Planlar, programlar, hedefler, işler hiç bitmez. Allah hepimize kolaylık versin inşallah.
Destek olan herkese teşekkür ediyorum.

Biraz melankoli ve bol bol gel-gitliyim bu aralar. Hayırlara vesile olsun inşallah.
Ve bir yaşı daha geride bıraktım 15.Nisan'da...Yaşlanma korkumu atlatamıyorum.
Arkadaşım, kardeşim Gülşah'ın bebek beklediği haberiyle içim coştu:)
Sıkı bir tatil planı yaptık iple çekiyorum.
Mayıs ayında arı maya gibi çalışmam lazım.
Büyümenin trajik faydalarından biri, sizi aptal yerine koymaya çalışanları bariz olarak anlayabilmek ve onun küçüklüğünü görmek.
Başarı=Magazinsel olmak değil ne yazık ki!
Diplomamı almak ancak nasip oldu.
"Kargoda 1 gün" diye kitap yazsam vallahi satar :)







İçinizdeki bahar hiç son bulmasın...
Sevgiler




Yorumlar

sipidik dedi ki…
yolda gorsem seni dönup dönup bakarim.masallah cok tatlisin.bu arada sesiz sedasiz bayagidir takip ediyorum seni.arada yamadigin zamanlar eskilere bakiyorum :))
Ama bisey sorucam bende giyinmeyi seviyorum senin gibi bloglari falan ornek almaya calusiorum.ama kombin yapmaz bana zor ve yorucu geliyo.ozellikle bizim gibi tesettulu olunca daha zor.siz kombin yaparken olanlarimi degerlendiriyosunuz yoksa kombin olarakmi dusunup aliyosunuz.
Cok uzun oldu :))sevgiler...
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Çok motive edici ve güzel sözler bunlar Allah razı olsun, çok tesekkur ederim:) mutlu oldum... Kombin yapmak evet gercekten de kolay degil. Ben soyle dusunuyorum ve genelde bu yolu izliyorum. Kurtarici parcalar secip en az mevcut uc kiyafetimle kombinlenebilir olmasina dikkat ediyorum. Mesela toz pembe bir pantolon almak istedim, dolabimda toz pembe pantolonla kombinleyebilecegim ceket, gomlek, tunik en az uc parca varsa o pantolonu aliyorum. Eger ucten azsa almiyorum cunku az kullanabilecegim ve bu yuzden yeni ihtiyaclara meydan verecek😉