Çatalca'da kahvaltı mekanı: Sepetli Bahçe

Havalar tam olarak mis...

Hafta sonu programları da renklenmeye başladı. Doğal olarak açık havada keyifli uzun kahvaltılar arar olduk.

Yer Çatalca'da... Bu taraflara yakın oturanlar için daha ideal bir yer tabii. 

Size geçen sene yaz bitmeden gittiğim Sepetli Bahçe'yi önermek istedim. Çok memnun kalıp o dönemde yazmaya fırsat bulamamıştım.






 Oturma alanları ayrı çardaklar altına yerleştirildiği için kimseyle iç içe de olmuyorsunuz. Sere serpe rahat etmek mümkün. Özellikle bebekli olunca bir yanda mama sandalyesi bir yanda bebek arabası, aman yolu kapatmayayım aman kimseyi rahatsız etmeyeyim telaşları olmuyor.




Kahvaltı o kadar çekiciydi ki bir miktar başladıktan sonra fotoğraflamayı akıl edebildim, affınıza sığınıyorum :)









Zaten o dönemde de yeni açılmış bir mekandı. Şimdi eminim daha da güzelleşmiştir.

Aslında hem geniş bir iç mekanı hemde dış mekanı var. İnce bir zevkle dekore edilmiş bir bahçe, her yerde çiçekler, şirin saksılar ve dekoratif eşyalar. Ağaç kovuklarına kadar her yer değerlendirilmiş. Ufak ufak da etrafa serpiştirilmiş kaktüs ve succulentler de şahane bir hava katmış.

Avm'lerdeki standart mekanlardan daralanlar ve açıkhavada keyifli kahvaltı etmek isteyenler için tam da yeri. 




Çocuk oyun alanı da çok geniş olmasa da var. En azından ufak yaş grubunun işini görür :) (Yeşil salıncaktaki de Harun'un minikliği :)

Kahvaltıda en beğendiklerim , yuvarlak dilimli patates kızartması, yumurtalı ekmek ve extra taze olan kurabiyelerdi.

Fiyatı tam olarak hatırlayamadım bir de geçen yıl gittiğim için güncellenmiştir mutlaka. Sizi yanıltmamak için yazmıyorum. Ama şunu söyleyebilirim sık sık kahvaltıya çıkanlar çok iyi bilir, birçok mekana göre ortalama bir fiyatı vardı. Hizmet ve çeşitleri göz önüne alınca uygun bile sayılabilecek bir hesap ödedik.

Arayışta olanlar için burada bulunsun dedim. İyi hafta sonları...

Adres, telefon ve detaylara web sitesinden bakabilirsiniz. Tık

Hayırlı cumalar olsun
Zehra G. Ölmez


Yorumlar