Düşene 1 tekme de bizden mi olsun...*

Son postumun son satırlarını okudunuz mu?
Ben bir daha yazıyorum şimdi. Anlamayanlar artık anlasın diye*
"Türkiye'yi sevmeyi anlat birilerine. Birileri bunu hep yanlış anladı çünkü..."

Biz... Muhammed'in ümmeti olan biz...Ne zaman zerrelere ayrılıp, ufalanıp, parçalanmaya böylesine hevesli olduk.

Türkiye'nin doğusunda, vatan sevgisi uğruna feda olan 24 can ve daha öncesinde bu uğurda ülkenin dört bir yanında can verenler...2 gün sonra, Türkiye'nin doğusu ve bir afet, deprem...
Yardım bekleyen binlerce kişi, vefat eden yüzlerce kişi var...

İki gündür sadece haberleri izliyorum ve bu konuda birşeyler söyleyemiyorum. Sosyal paylaşım platformlarında dönen haberler ve yorumlardan bazıları gerçekten "DÜŞENE BİR TEKME DE BİZ VURALIM" cinsinden!

Bütün Van halkını PKK olarak niteleyen zihniyetler, birbirlerini kışkırtarak büyüyor. Yapılan ve yapılacak olan yardımlara engel olmaya çalışıyorlar. Bu deprem, şehitler uğruna onlara verilmiş bir cezaymış. Bu hükmü vermek kime kalmış, soruyorum*
Sözde vatanını seven, dinini bilen rolüne bürünüyorsunuz.
Bizim dinimizde ne zamandan beri zor durumda olanlara vurmak, ötelemek var?
Biz ne zamandan beri kardeşlerimize yardım edemiyoruz, ettirilmiyoruz?

Türkiye'yi sevmek, Van halkına el uzatmamak mı*

Türkiye'yi sevmeyi yanlış anlayanlardan olmayalım. Lütfen biraz düşünün...

Vicdanınızı kaybetmeyin ki bir farkınız olsun.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Elinize saglık birlige beraberlige kardeşlige en çok ihtiyacımız oldugu bu dönemde güzel bir yazı olmuş...
Unknown dedi ki…
Allah razı olsun canım..
Çok anlamlı yazmışsın..
İnşAllah bütünleşmeye bir olmaya vesile olur bu acılar..
Rabbim yardımcımız olsun..
Dua ile..
pastaguvercini dedi ki…
çok güzel yazmışsın cnm,son cümlen çok anlamlı 'Vicdanınızı kaybetmeyin ki bir farkınız olsun'...
tesetturisland dedi ki…
'vicdanınızı kaybetmeyin ki bir farkınız olsun' ne kadar anlamlı ne kadar içi dolu bir cümle. diline sağlık...
Binnas dedi ki…
s.a zehracım..evet vicdan ama vicdanlar köreriyor malesef insanlık nereye gidiyor ben bi kürt olarak insanlık nereye gidiyor çok merak ediyorum..insanlar neden konuşurken söylediklerini kulakları duymuyor ne olduysa bilip bilmeden konuşan insanlarmz yüzünden oldu..onun için hala ama hala bu haldeyiz ne yazık ki.yüce mevlam vicdan sesimizi hiç bi zaman yok etmesin..ALLAH sonumuzu hayr eylesin..AMİN
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Hepinize değerli sözleriniz için teşekkürler, hayır dualarınız için "AMİN"...Huzurunuz,huzurumuz daim olsun