Ne Giydim* Kış Rengi Bordo Kombinim :)

Herkese selamlar :)

Kombinime geçmeden önce kısa bir bilgilendirme yapmak istiyorum.
Bu posta  ("Bugün Ne Giysem?"-Başörtülü Yarışmacı ) yorum yapan değerli arkadaşlardan öncelikle özür diliyorum çünkü yapılan tüm yorumları sildim. Sadece o post için geçerli olmak üzere gelecek olan yorumları da kabul etmeyeceğim. Sebebi ; oluşan polemiklerden, kırıcı diyaloglardan rahatsız olmamdır.

Şimdi gelelim kombinime :)

Geçen haftalarda post yazmak istemediğimden bugünlere kaldı işte bu kombin, geçenlerde bir akşam keşfe gittiğimiz Eskikafa Cafe'de giymiş olduklarım...




Gömlek ve Dantel Bluz : H&M
Şal : Şölen Butik
Etek : Sateen



Sateen diye bir mağaza var geçenlerde rastladım yine. Pek bakmam ben oraya yani genelde fazla taklit buluyorum sattıklarını ama maxi etekler sonuçta her yerde hemen hemen aynı...Bende bordo 1tane kaptım hemen hemde çok uygun fiyata:)

Bu arada maxi eteklerini kışa uyarlayamayanlar varsa deri montlarla çok şık oluyor gerçekten çok da kullanışlı, öneririm.

LCW ganimetlerimden vintage çantamı da çok severek aldım:)




Çanta: LCW
Mont ve Bot : Stradivarius

Bu arada bu botlarım geçen yıldan kalma biraz da eskidi, aynı tarzda hatta bildiğiniz aynısından arıyorum. Lütfen görürseniz biryerlerde bana haber verin olur mu **

Eskikafa Cafe, Fatih At Pazarı'nda. İçinde taş çatlasın 6 masa vardır. Asma katı var biz orada oturduk. Bana çok küçük olduğundan sanırım fazlaca kasvetli geldi. Çok duyduğumuz için keşfedelim dedik, muhafazakar entellektüel kesimin takıldığı cafe olarak nam salmış bir yer. Gittiğimizde de söz konusu camiadan tanıdık yüzler vardı. TIK TIK


Kapanış kurabiyelerle :) ımhhhh

Tarçın çayı ve kurabiyelerin lezzeti muhteşemdi. Ama öyle bir hesap ödedik ki o mekana o hesap oldukça fahişti, söylemeden edemeyeceğim!


Perşembe-Cuma-Cumartesi oruç tutuyorum annemlerle, çok sevapmış. Tüm oruç tutanların oruçları da şimdiden kabul olsun inşallah.
Yeni postta görüşmek dileğiyle
Sevgiler...

Yorumlar

Kalbişeker dedi ki…
Seni ilgilendien bir durum olmadığı halde senin blogunu işgal ettiğim için kendi adıma özür dilerim..Haklısın kusura bakma bundan ötürü..Şalına bayıldım..Çantanın aynısı bende bugün aldım çok sevdim kendisini..Ayakkabıyı da bulursun inş..
binnas dedi ki…
mehraba zehra..istanbu lu çok severim izmirde oturduğum için istanbul a özlem duyuyorm böyle yerleri görünce daha da çok seviyorum istanbu lu..bursa da 15 yıl yaşadım.seninde ailen bursada sanırım..bende oruç tutuyorm bugünlerde MEVLAM kabul etsin cümlemzn tuttuğu oruçlrı inşAllah..
demetella dedi ki…
salina bayildimmmmmmmmm
Zehra Ne Söyler dedi ki…
Melek estağfirullah, ben sebep olmuş gibi oldum ondan biraz da rahatsız oldum. Olur böyle şeyler...Teşekkür ederim, ikimiz de güle güle kullanalım o zaman çantalarımızı:)

Merhaba Binnas, Amin cümlemizinkini inşallah.

Demetella teşekkür ederim:) daha güzelleri senin olsun inşallah
aydinbas dedi ki…
Ne yediniz ne kadar hesap ödedeniz merak ettim cidden ;)
Unknown dedi ki…
Harika bi kombin olmuş bayıldımm:))
Emine dedi ki…
Çok beğendim!
Gelin Ayşe dedi ki…
Ben bayildim bu kombine. Degisik bir tarziniz var. Gercekten cok hos! :)
Zehra Ne Söyler dedi ki…
butik merve, momento mori, gelin ayşe; teşekkür ederim :)