ve Ramazan geldi ...:)


Selamlar :)

Birçoğunuz tatillerden döndü. Aranızdan benim gibi olanlar da, ofislerinde vakit buldukça başkalarının tatil fotoğraflarına bakarak "ahhh" çekti :)
Ben kaçamak bile yapamadım. Yalnız çok şükrediyorum, çalışmayı da İstanbul'u da çok sevdiğim için bu durum benim için çok da trajik değil.

Malum Ramazan günleri yarından itibaren başlıyor. Rabbim bereketi, huzuru eksik etmesin. Bu güzel ayı inşallah çok iyi değerlendirebiliriz.
Daha önce hiçbir Ramazan'da düzenli Teravih namazı kılmadım. Belki bir yerinden başlamalı, yorgun ve bitkin olabileceğimi tahmin ettiğimden haftada 2 gün kendime Teravih namazı kılma ödevi verebilirim. Hiç kılmamaktansa en azından haftasonları kılsam çok iyi olur. Ayrıca her vakit namazından sonra aynı vakit için bir de kaza namazı kılmayı planlıyorum. İnşallah bunu da hiç aksatmam ve Ramazan'dan sonra da devam ederim.
Ben bunları neden yazdım? Benden daha tembeller varsa harekete geçsin, benden daha azimliler varsa beni de şevklendirsin diye. Böylece sevaplardan da sebeplenmiş olalım di mi ama :)

Ramazan demek bol misafirli aile sofraları demek olmayacak bana bu yıl...Ailesiz bir Ramazan beni bekliyor yine...Kim bilir inşallah bir sonra ki Ramazan'da evli olurum;) Kendi evimde aileler ağırlarım...:))

***

Evet efendim bu kadar Ramazan hasbihalinden sonra bloguma yolum düşmüşken bir de ofis kombini yayınlayayım dedim :)





Ceketimi vazgeçilmez alışveriş yuvam Terkos'tan almıştım. İki farklı renk aldım. Diğer renge bu YAZImdan bakabilirsiniz. Terkos dışında farklı yerlerde bu ceketten gördüm. Kesimi rahat, kumaşı terletmiyor. Hem kemerle aşağıdaki kombindeki gibi hem de kemersiz daha salaş halde kullanılabiliyor.



Eteğimi de ilk ve son kez geçen sene gittiğim Bakırköy pazarından almıştım. Basen kısmı dantel detaylı, alt bölümü dökümlü tülle hazırlanmış bir etek. 1 kez giymiştim, bu yıl daha sık giymeyi planlıyorum.




Bisküvi rengi de benim rengim oldu sanırım. Bu aralar ne yapsam, ne alsam Bisküvi.
15-1327 pantone :)

Bu arada üzerimde bulunan Bisküvi ve haki yeşil önümüzdeki yazın hit renklerinden olacak. İlgililere...;)


ŞAL: Ugoza, CEKET : Terkos Pasajı, ETEK : Bakırköy Pazarı, T-shirt & Kemer: Stradivarius,Babet : Batik


Hepinize şimdiden hayırlı bir ay diliyorum. Bu ay içinde tekrar görüşmeyi umuyorum.

İftar kombinleri
Okunan kitaplar
İbadetler
ile devam edeceğiz...

Sevgiler
Zehra G.

Yorumlar

Mihr-u mah dedi ki…
Selamın aleykum
Elhamdulillah bir ramazani daha görmeyi nasip etti Rabbim ümmeti Muhammed din kardeşlerime hayirli bol bereketli olsun ins. Bende bu Ramazanı değerlendirmek istiyorum hatim indirimeyi aklımdan geçiriyorum ama bunları tok iken düşündüğüm için kendimde yapmayı isteyenlerede Rabbim kolaylıklar nasip etsin neyse cok uzatmiyim Hayirli Ramazanlar
bubenimdefterim.blogspot.com
Unknown dedi ki…
kombinin renkler çok uyumlu:))Ben en çok eteğini begendım ınanılmaz güzell:))
gül kokuları dedi ki…
Tatile gidemesekte şükredecek çok şey var. Sağlık mesela 2008 yazı çok sıcaktı ve ben 2 bastonla kemik erimesine yakalanmış bir bardak suyumu bile 8 yaşındaki kızım veriyordu ve kimsem yoktu...Diğer ihtiyaçları siz düşünün..

mesela işiniz var, sağlıklısınız, buna şükür bile yeter

Birde defter tutun Yapacağınız ibadetleri 1,2,....17,18,, Yanlarında neler olduğu Vakit namazları hariç Boşluk bıraktıkça neleri yapmamışım ona ilmihalmi süre ezberimi, peygamberimizin hayatından bir sayfa mı, mealmi .....
Artık telefonlardan bile dinleyerek bu görevleri yerine getirmek çok kolay.. Benim böyle bir defterim var.
Hayırlı ramazanlar...
Dilerim planlarını yaparsın..Ramazan cümlemize her zamanki gibi bereketi ve huzuru ile gelsin..İstersek olur ..Farzedin ki evlisiniz ve çocuklarınız var ve üstelik çalışıyorsunuzda demek ki neymiş insan bulunduğu şartları sorun edince zaman kalmıyor diye aslında yarının getireceklerine karşı bilinçsiz olduğundan ..İsteyin ve uygulayın eminim gücünüz buna yetecektir..Bu arada tanışmış olsaydık o sofralara sizi davet ederdim öyle yazınca üzüldüm ..Sevgiyle kalın=))
ikibocekbircicek dedi ki…
zehracım güzel bi yazı olmuş .... ödev fikri hoşuma gitti malum bebek dolayısıyla teravih kılmak zor ama 2 gün sırayla eşimle paslaşmak gerek :)

kombinin çok hoş.. evlilik planıda güzel ..inşallah dediğin gibi gelecek yıl evinde misafirler ağırlarsın güzel davet masa postları yazarsın ...sevgiler
iyi çalışmalar
kombin çokk tatlı güle güle giy tatlım çok beğendim:D banada beklerim Cdm T.Desing