Neler yapıyorum? -I'm nu gömlek kombini-



Selamlar efendim :)
Bazen gözümde büyüsede blog yazmak, aslında bende bir ihtiyaç haline dönüştüğünü hissediyorum.
En son Ramazan'ın güzel günlerinde kalmıştık. Sonra size hayatımla ilgili tatlı bir gelişmeden bahsetmiştim...:)

Bugünler benim için oldukça sıkıntılı geçiyor. Rabbim hayra çıkarsın. Hani elimi kaldırıp başıma koymak istemiyorum o denli...Benim için dua edin lütfen.
Ne işe ne evliliğe konsantre olamadığım oldukça verimsiz bir dönemdeyim. İnşallah kısa sürer. Hayatın inişleri ve çıkışları...Rabbim daimi mutsuzluklardan, dertlerden sakınsın bizleri.

Uzaktan bakınca çok güçlü ve mutlu görünüyor olma ihtimalim yüksek. Özellikle beni sanal dünyadan takip edenler için...Pembe bir dünyada yaşamıyorum ben. Bazılarınızdan daha da beter bir durumdayım belki de. Ama şu bir gerçek ki, ne olursa olsun hayat hep devam ediyor ve biz bir gülümseme ile birinin hayatını değiştirmeye sebep olmak için bile bu dünyaya gelmiş olabiliriz. Bütün mesele sebep olmak...Rabbim bizi güzellikleri yaşamak ve yaşatmanın vesilesi/sebebi kılsın inşallah.

Fazla mı boğucu bir post girişiydi :)

O zaman aldığım tatlı mı tatlı hediye ile devam edelim :)
Nurjan'la Moda'yı bilmeyeniniz yoktur. Nurcan;  kısa bir süre önce kendi tasarladığı gömlek, tunik, yaka, etek, elbise, ceket vb. ürünlerini sergilediği ve online olarak satışını yaptığı I'M NU Butik'i açtı.
Ben de daha düşünürken ne alsam diye, bir gömlek beğenmiştim pötikare, yakası taş detaylı.
Yakasında benzer bir detay olan başka bir gömleğim daha olduğundan biraz tereddüt etmiştim almak için. Nurcan sağolsun beni de düşünmüş ve bir hediye paketi yollamış.
İçinden de en çok beğendiğim pötikare gömlek çıktı. Temiz kalpli arkadaşım :) Ben de ilk olarak Ramazan'da kombinledim fakat paylaşma fırsatını henüz bulabildim.

Haydi bakalım fazla uzatmayalım :) Siz nasıl buldunuz?





Öncelikle kullandığı kumaş inanılmaz kaliteli. Her hangi bir yerden ve bazen büyük bir markadan satın aldığınız ürünün kumaş kalitesi olmadığından deformasyon vb. sorunlar yaşıyoruz. Nurcan gerçekten sadece tasarımla sınırlı kalmamış, kar odaklı bakmak yerine hizmet odaklı bakabilmiş ve gerçekten ihtiyaç duyulan kalitede ve tesettüre uygun hem şık hem de farklı tasarımlar ortaya çıkarmış.
Dikiş ve kumaş kalitesi gerçekten benden tam puan aldı. Gözünüz kapalı alışveriş yapın derim :)

Şal : Ugoza Gömlek : I'm Nu Butik Pantolon : Terkos Pasajı Stiletto: Issimo Shoes Clutch: Asos



İşte çok sevdiğim yaka detayı :)


Arka uzun, ön daha kısa olan tarz uygulanmış. Bence tesettürlü bayanların en çok tercih edebileceği modellerden biri, hareket özgürlüğünü arttıran bir tarz...


Nurcan'a bu güzel gömlek için tekrar teşekkür ediyorum. Gerçekten çok severek ve sık sık kullanıyorum...:) Kış için o meşhuur pelerinleri gözüm yolda bekliyorum...;)


Kapanış pozu arabadan ...Malum bu aralar hep böyleyim :)
Beni özleyin.
Zehra G.

 Facebook : Zehra Ne Söyler*
Instagram : gorguluzehra
Zden Concept Instagram : zdenconcept
Zden Concept Facebook : Zden Concept
Twitter : gorguluzehra

Yorumlar

Vaaaaavvv kombin mükemmel çok beğendim :)
çok şık..çok hoş olmuş..allah yardımcınız olsun dualarım sizinle..
Swotpisces dedi ki…
çok şık olmuş, nişan için de tebrik ederimmm... :)
FaTma dedi ki…
Rabbim sıkıntını giderip,hayırlı ve mutlu günlere ulaştırsın tez zamanda inşallah.
Bu arada kombinin çok şık olmuş:)
güzel ve mutlu günlerde giy inşallah.
sevgiyle kal canım...
B dedi ki…
çok beğendim renklerin uyumuıda cok güzel olmuş. bu tarz uzun tunik bulmak gerçekten zor..
yalnız pantolon paçası biraz daha dar olsaydı diye düşündüm :))
Unknown dedi ki…
Bloğunuzu henüz ziyaret ettim ve çok keyif aldım.Başarılar dilerim

Bu arada benim bloğumuda ziyaret edip takip ederseniz çok sevinirim
http://sema-semanngunlugu.blogspot.com/
Unknown dedi ki…
Bu gömleği çok beğenmiştim sizin kombininizi gördünce daha çok beğendim.Allah işlerinize kolaylık,sıkıntılarınıza çözüm versin inşallah
gömlek çok hoş bayıldım. Bu arada Allah gönlüne ferahlık versin Zehracığım.
Mrs.Ruzgar dedi ki…
Allah sabır versin Zehracım..bir gün herşey geçer..yerlerine yeni sıkıntılar dahi gelir şaşırırsızı:)gömleğine ve o yaka detayına bayıldım..ee giyen kişide tatlımı tatlı olunca gelde beğenme ama:))
sevgilerle..
Gurme Şirine dedi ki…
bu tuniği çok beğendim...
nujan nın butiğinde gördüm...
alıp almamakta tereddütteyim...
sen kullanan biri olrak sana sormak isterim...
kollaraı dar mı geniş mi??
kasar diye korkuyorum...
size çok yakışmış...
acaba sizin giydiğiniz kaç beden?